Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Really skrev (20 minutter siden):

De har jo ikke annet enn egentid. Lurer på hvor mange helger de leverer gutten til farmor, det er ikke få. 

Ellers reagerte jeg på det samme. Hun må da få lov å gå ut å handle. Han kan gjøre det samme, men han dilter etter kona overalt. Hadde han hatt kamerater kunne han funnet på noe en kveld, men hver kveld blir i sofaen foran tv'en. 

Handler vel at han er veldig usikker, og «må» ha kontroll. Hun er vel ikke så mye ute uten han heller? 
blir garantert dårlig stemning kan jeg tenke meg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

**Marshmallow** skrev (13 minutter siden):

Handler vel at han er veldig usikker, og «må» ha kontroll. Hun er vel ikke så mye ute uten han heller? 

Ja har samme formening om det du sier her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (48 minutter siden):

Synes da det er titt og ofte tatt hun er ute på vift mens han er hjemme med sønnen. Var seneste forrige helg at hun var med 2 veninner

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Synes da det er titt og ofte tatt hun er ute på vift mens han er hjemme med sønnen. Var seneste forrige helg at hun var med 2 veninner

Skal være ærlig å si at jeg ikke følger med daglig. Men har fått med meg at han ikke er fornøyd når hun gjør ting uten han.  Om det er noe så enkelt som ærend 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 time siden):

Skal være ærlig å si at jeg ikke følger med daglig. Men har fått med meg at han ikke er fornøyd når hun gjør ting uten han.  Om det er noe så enkelt som ærend 😅

Er ikke han fornøyd når hun er ute på vift? Hvor i alle dager ser folk dette? Forrige helg så filmet han når hun gikk å sa " sånn.. da drar konemor ut vift med xxx og xxx" Å jeg føler han sier det på samme måte hver gang. Hvordan får folk dette til og bli at han er sur?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Er ikke han fornøyd når hun er ute på vift? Hvor i alle dager ser folk dette? Forrige helg så filmet han når hun gikk å sa " sånn.. da drar konemor ut vift med xxx og xxx" Å jeg føler han sier det på samme måte hver gang. Hvordan får folk dette til og bli at han er sur?

Hva han sier, og hvordan han oppfører seg er to forskjellige ting..

Hvordan han ønsker å fremstå og hvordan han egentlig er også godt kjent i Stavanger 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Morsomt og fascinerende at man ser så ulike ting! Jeg ser et par som virker til å ha det veldig bra sammen. De har samme type humor, og det er høyt under taket. Når man ser hva følgere sender han, forstår man jo også at følgerne ikke skjønner hans form for humor. 😝 

Ser også at folk har mange meninger om forbruket deres (i følge meldinger de får). Jeg ser et par som jobber (begge to). Forstår ikke da at noen skal legge seg opp i hva de bruker penger på. De tjener nok litt på hans snap også, men hovedinntekt kommer vel fra to «helt normale jobber»….. Så vel unt! 

Liker dem jeg….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (3 minutter siden):

Hva han sier, og hvordan han oppfører seg er to forskjellige ting..

Hvordan han ønsker å fremstå og hvordan han egentlig er også godt kjent i Stavanger 😅

Utdyp?:-) Er han av den sjalu typen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (2 minutter siden):

Dette ! Endelig er det noen som sier det som det er. Han er ikke særlig populær, og det er bl.a en plass han går hver dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

Morsomt og fascinerende at man ser så ulike ting! Jeg ser et par som virker til å ha det veldig bra sammen. De har samme type humor, og det er høyt under taket. Når man ser hva følgere sender han, forstår man jo også at følgerne ikke skjønner hans form for humor. 😝 

Ser også at folk har mange meninger om forbruket deres (i følge meldinger de får). Jeg ser et par som jobber (begge to). Forstår ikke da at noen skal legge seg opp i hva de bruker penger på. De tjener nok litt på hans snap også, men hovedinntekt kommer vel fra to «helt normale jobber»….. Så vel unt! 

Liker dem jeg….

Litt? De har vel tjent 1-2 mil på hans snap om ikke mer :) det er som drifter alt forbruket, ikke de vanlige jobbene 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (Akkurat nå):

Liker dem jeg….

Er så enig med deg.. følger også disse to og folk må da skjønne når han virkelig tuller og ikke🙈 

Når folk spør så idiotisk som at "er sønnen alene hjemme når dere reiser bort på aleneferie?  At han tuller etter x antall spørsmål om de kun spiser is og sjokolade? 

Det er så mange tullete spørsmål som jeg skjønner att han svarer tullete tilbake på

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (20 timer siden):

Vel, han er nå en brannstifter. Hadde han gjort dette som voksen så hadde han havnet i fengsel.  Kriminell er han uansett, og det tar jeg avstand fra

Å herregud…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (19 minutter siden):

Ja jammen godt han ikke får reklame og samarbeid. Og det er ganske enkelt fordi han ikke er en god snapper. 

Om han er en god snapper eller ikke skal ikke jeg si noe om. For meg er han fin og følge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alix skrev (På 4.1.2022 den 11.50):

Noen som fikk med seg ufinhetene hans på Instagram i går? Hengte ut, latterliggjorde og filmet en dame med Cerebral parese uten hennes samtykke. Videoen er fjernet nå men kvinnen ble gjort oppmerksom på det av familien eller venner og skal anmelde det. Synes det er vel fortjent jeg. En voksen person skal vite så mye bedre enn dette og kan ikke skylde på "en glipp". Dette er faktisk ulovlig.

Å gjøre narr av folk med cp? Det er lavmål. Noe sånt som Donald Trump også kunne funnet på....vent nå litt.  Det er jo noe han faktisk HAR gjort 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (35 minutter siden):

Å gjøre narr av folk med cp? Det er lavmål. Noe sånt som Donald Trump også kunne funnet på....vent nå litt.  Det er jo noe han faktisk HAR gjort 

Du måtte dra frem ett 2 år gammelt innlegg? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet ditt? 

De som så innlegget har ikke glemt det. Christian var ufyselig og de diskuterte han i en FB gruppe nettop pga det han gjorde. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Ro deg ned et hakk eller to. Noen har dratt fram og kommentert for flere timer siden og det var ikke meg! En fordel å sitere rett person, si. Forøvrig er det ikke en eneste regel som sier at det er forbudt å dra fram gamle innlegg.  Synd for deg at du lar deg provosere for det er unektelig deg det går utover hvis du bruker tid på være irritert på sånne meningsløse bagateller 

Endret av Laraa
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (36 minutter siden):

Ro deg ned et hakk eller to. Noen har dratt fram og kommentert for flere timer siden og det var ikke meg! En fordel å sitere rett person, si. Forøvrig er det ikke en eneste regel som sier at det er forbudt å dra fram gamle innlegg.  Synd for deg at du lar deg provosere for det er unektelig deg det går utover hvis du bruker tid på være irritert på sånne meningsløse bagateller 

😘😘

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...