Gå til innhold

Stillingsendringer på forumet


Forumassistent

Anbefalte innlegg

Etter mange år som Forumansvarlig, går jeg inn i en annen stilling i Story House Egmont. Jeg søkte på - og fikk - ny jobb i selskapet.

Jeg klarer likevel ikke gi helt slipp, fordi jeg har blitt veldig glad i forumet og å jobbe med dette, så jeg kommer til å hjelpe til når det trengs, spesielt i overgangsperioden, men selve hovedansvaret som @Forumansvarlig! (og dermed det brukernavnet) blir overtatt av den som tar jobben fra nå av.

Den som overtar er tidligere eller nåværende moderator, og kjenner godt til Story House Egmont og Kvinneguidens regelverk når hun nå blir ansatt. 

Jeg endrer brukernavnet mitt til @Forumassistent siden jeg fortsatt vil være her litt. 

Takk for en interessant, lærrerik og utfordrende tid til alle brukere! :)

Forumansvarlig/assistent

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noe jeg lurer på, hvorfor endret du brukernavn fra det som du brukte å hete før i tiden her?

Endret av Forumassistent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Er noe jeg lurer på, hvorfor endret du brukernavn fra det som du brukte å hete før i tiden her?

Fordi det ble veldig personlig å ha eget navn, så da ble det bestemt fra Egmont at vi skulle ha navnenøytrale brukernavn. For å tydeliggjøre rollen bedre. (Endrer spørsmålet ditt litt nettopp av den grunn).

Forumassistent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent skrev (18 timer siden):

Fordi det ble veldig personlig å ha eget navn, så da ble det bestemt fra Egmont at vi skulle ha navnenøytrale brukernavn. For å tydeliggjøre rollen bedre. (Endrer spørsmålet ditt litt nettopp av den grunn).

Forumassistent

Oi unnskyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du blir værende litt her. Du er faktisk en av de (få) som tar brukerne av forumet på alvor og gir skikkelige svar når vi lurer på noe 💕

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...