Gjest Forumassistent Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Etter mange år som Forumansvarlig, går jeg inn i en annen stilling i Story House Egmont. Jeg søkte på - og fikk - ny jobb i selskapet. Jeg klarer likevel ikke gi helt slipp, fordi jeg har blitt veldig glad i forumet og å jobbe med dette, så jeg kommer til å hjelpe til når det trengs, spesielt i overgangsperioden, men selve hovedansvaret som @Forumansvarlig! (og dermed det brukernavnet) blir overtatt av den som tar jobben fra nå av. Den som overtar er tidligere eller nåværende moderator, og kjenner godt til Story House Egmont og Kvinneguidens regelverk når hun nå blir ansatt. Jeg endrer brukernavnet mitt til @Forumassistent siden jeg fortsatt vil være her litt. Takk for en interessant, lærrerik og utfordrende tid til alle brukere! Forumansvarlig/assistent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Gratulerer med ny stilling og takk for all hjelp du har gitt i løpet av årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Er noe jeg lurer på, hvorfor endret du brukernavn fra det som du brukte å hete før i tiden her? Endret 4. januar 2022 av Forumassistent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er noe jeg lurer på, hvorfor endret du brukernavn fra det som du brukte å hete før i tiden her? Fordi det ble veldig personlig å ha eget navn, så da ble det bestemt fra Egmont at vi skulle ha navnenøytrale brukernavn. For å tydeliggjøre rollen bedre. (Endrer spørsmålet ditt litt nettopp av den grunn). Forumassistent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 Forumassistent skrev (18 timer siden): Fordi det ble veldig personlig å ha eget navn, så da ble det bestemt fra Egmont at vi skulle ha navnenøytrale brukernavn. For å tydeliggjøre rollen bedre. (Endrer spørsmålet ditt litt nettopp av den grunn). Forumassistent Oi unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 Flott at du blir værende litt her. Du er faktisk en av de (få) som tar brukerne av forumet på alvor og gir skikkelige svar når vi lurer på noe 💕 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå