Gå til innhold

DET SNER!


Gjest lumina

Anbefalte innlegg

Tiddelibomm..

årets første sne her! Store tunge flak som daler ned... akkurat sånn sne som man alltid ønsker på julaften... får litt julestemning jeg...:)

Bare så synd at jeg må ut og skifte dekk på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Gleder meg til den første snøen daler ned her på Østlandet.  :)

DVS i februar en gang :ler:

Nei, vi får krysse fingrene for snø til jul i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snøen kan komme på bittelille julaften og forsvinne etter 2 uker...

hedligvis lenge til snø her.. er et sommermenneske jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg over sneen, samtidig er det jo litt trist...

Mørketida her oppe er kommet for fullt... snart ligger sneen tungt, det blir 20 minus og ut å skrape ruta hver dag... Frem med motorvarmer og vintertøy. Strømregninga skyter i været... Glatt, vått og kaldt. og mørkt... savner lyset fra sommeren...

*brrrr*

Men enn så lenge er det deilig da... :) Og nordlyset om kvelden ... nydelig..

Gleder meg til jul nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
snøen kan komme på bittelille julaften og forsvinne etter 2 uker...

:Nikke: Det er for så vidt koselig når det snør, men jeg vil ikke ha snø på lenge enda. Det har vært frost her i natt og rimen ligger fremdeles der det er skygge. Det liker jeg ikke. Alle blomstene visnet i natt :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, gruer meg til snøen når østlandet... Som IdaH sier, jeg syns snøen kan komme lille julaften, og ligge til 2.nyttårsdag.. Perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De meldte da vitterlig ørlite snø på østlandet i dag........

Da tok de feil. Det kom ikke ørlite, det LAVER NED! (Nå får jeg virkelig julestemning!!!!) :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble vekket i dagtidlig av tre små hysteriske unger som ropte: DET HAR KØMMI SNØ!!! så nå har to alt vært ute en time, mens 3 mann gjør seg klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fortsatt noe eget med å se de første fillene dale ned.

Foreløpig nøyer jeg meg med at jeg kan se snø oppover i Holmenkollåsen og i høydedragene over Grefsen. Det er ikke blitt grått/vassent nok ute enda til at at jeg vil ha det permanent. Men, jeg husker med ulyst tilbake til høsten 2000 da det regnet bortimot kontinuerlig fra midten av oktober til ca 10. desember - da var det omtrent sump og gjørme overalt før det omsider frøs til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Det er fortsatt noe eget med å se de første fillene dale ned.

Foreløpig nøyer jeg meg med at jeg kan se snø oppover i Holmenkollåsen og i høydedragene over Grefsen. Det er ikke blitt grått/vassent nok ute enda til at at jeg vil ha det permanent. Men, jeg husker med ulyst tilbake til høsten 2000 da det regnet bortimot kontinuerlig fra midten av oktober til ca 10. desember - da var det omtrent sump og gjørme overalt før det omsider frøs til.

Ja usj! Det regnet hver jævla dag!! grrr...også kom sneen dettenes ned på èn dag og alt kollektiv gikk i stå! he he...Men guud så koselig -iaf nå når man tenker tilbake på "hvit fin snør som daler ned"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...