Gå til innhold

Vaskeservietter


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Har blitt litt sløv i det siste, før brukte jeg alltid både ansiktsvask og ansiktsvann hver kveld før jeg la meg (etterfulgt av nattkrem).

Men så oppdaget jeg renseserviettene som både fjerner sminke og vasker ansiktet generelt...

Er de gode nok? (Bruker da Garnier, Nivea el.l.)

Eller bør jeg gå tilbake til gamle rutiner?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De duger kanskje hvis du ikke bruker noe særlig sminke. Men jeg ville i hvertfall skylt huden etterpå. for jeg innbiller meg at det blir rester liggende igjen på huden.

Selv bruker jeg slike servietter gjerne i forbindelse med trening eller hvis jeg har vært på byen (men ikke i går :sjenert:) Jeg liker serviettene fra Simple best, for de tar også vannfast sminke, og er uparfymerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja de er uunværlige.... Jeg bruker l'oreal sine,og er godt fornøyd. Nivea er også ok,men styr unna Garnier sine,de svir som pokker!!

Men jeg tror nok ikke de er nok å bruke egentlig..mp nok gå til innkjøp av noe bedre men de er greie å ha i farten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja de er uunværlige.... Jeg bruker l'oreal sine,og er godt fornøyd. Nivea er også ok,men styr unna Garnier sine,de svir som pokker!!

Men jeg tror nok ikke de er nok å bruke egentlig..mp nok gå til innkjøp av noe bedre men de er greie å ha i farten:)

Loreal sine svir hos meg - enormt. De rosa til garnier er de beste. Jeg har tørr sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

Jeg bruker alltid slike servietter når jeg er på reise, praktisk og enkelt. Men jeg merker på huden at de ikke er gode å bruke over lengre tid, og bruker dermed "vanlige" produkter hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid slike servietter når jeg er på reise, praktisk og enkelt. Men jeg merker på huden at de ikke er gode å bruke over lengre tid, og bruker dermed "vanlige" produkter hjemme.

Same here! Servietter på resier og andre produkter hjemme.

Bruker forresten Nivea eller L'oreal sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rosa til garnier er de beste. Jeg har tørr sensitiv hud.

Funker de for huden din altså? Jeg tåler ingen av de serviettene. :( Ganske kjipt, siden jeg synes de er bra!

Hadde jeg kunne brukt dem, så ville jeg ha brukt sminkefjerner-servietter. :) Tror de fjerner sminke og smuss like mye som andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke daglig da, det tåler ikke huden min. Men på reiser og overnattinger hjemmefra har jeg alltid med meg en pakke.

Jeg skyller også huden etter å ha brukt en serviett, synes det sitter igjen så mye lukt og olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bruke dem ved reise o.l. og fant ut at det var mye mer lettvint enn å først bruke sminkefjerner, så ansiktsrens og SÅ ansiktsvann og nattkrem...

Jeg reagerer ikke i det hele tatt, og har derfor brukt dem hver kveld siste 2-3 mnd. Men jeg vil jo gjerne at huden min skal få bra behandling, så hvis dette er å slurve veldig/forsømme huden, så må jeg vel gå tilbake til gamle rutiner.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, serviettene er nok ikke like gode som en ordentlig rens/vask av huden slik du har pleid å gjøre før. Men de er utrolig kjekke å ha på nattbordet hvis man er så trøtt at man bare ikke orker å gå på badet å vaske ansiktet. Jeg bruker dem vel en 2-3 ganger i måneden hvis jeg går til sengs uten å ha vasket ansiktet og ikke orker å reise meg igjen ( så trøtt var jeg i går) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker sånne vaskeservietter (ideal balance fra l'oreal) for å fjerne sminke før trening, og av og til om kvelden når jeg er så trøtt at jeg ikke orker annet. :sjenert:

Men vil det ha negativ effekt på huden min å blande produkter slik? Jeg bruker vanligvis produkter fra dermalogica, og er redd for at virkestoffene i l'oreals renseservietter vil forvirre huden min. Helst burde jeg vel brukt renseservietter fra samme merke som resten av hudpleien min, men dermalogca har ikke sånne for min type (og de vil jo uansett være veldig mye dyrere).

Hva tror dere ekspertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass bare på å skylle huden etterpå, så går det sikkert helt greit. Jeg har i hvertfall ikke merket noen forverring på huden om jeg bruker servietter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...