Gå til innhold

i.d makeup


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg var inne på http://www.dermanor.no/id.html og syntes produktene, spesielt pudderet falt i smak. Jeg har alltid litt uren hud, og det at det sto at produktene deres ikke inneholder noen tilsetninger som kan skade eller forårsake urenheter hørtes jo bra ut.

Noen som har prøvd pudderet fra i.d formulations her? er det å anbefale, og er dekkevnen god som det beskrives? Kan man kjøpe det i en butikk(hudpleie) eller må det bestilles fra nettside? og hva ligger prisen på? masse på en gang her ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sarah Jessica

Jeg er kjempefornøyd med min pudderfoundation og veilpudder! De "smelter" på en måte inn i huden. Det beste jeg har vært borti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de en god hudkrem også, som kan egne seg på vinterhud ? (LItt tørr og trenger mye fuktighet)

Bare Escentuals er et rent sminkemerke, og har ingen hudpleieprodukter. Sånn litt etter hvor tørr huden din er, vil jeg anbefale deg å teste enten Skin Smoothing Cream eller Intensive Moisture Balance (den rikeste kremen) fra Dermalogica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Escentuals er et rent sminkemerke, og har ingen hudpleieprodukter. Sånn litt etter hvor tørr huden din er, vil jeg anbefale deg å teste enten Skin Smoothing Cream eller Intensive Moisture Balance (den rikeste kremen) fra Dermalogica.

Takk for svar, Elphaba!

Vet du eller noen andre om disse kremene selges rimeligere på nettet? Og er de dyre, drøye ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Elphaba!

Vet du eller noen andre om disse kremene selges rimeligere på nettet? Og er de dyre, drøye ol?

Dermalogica får du hos en haug med nettbutikker. Jeg pleier som oftest å kjøpe hos lookfantastic.com Du sparer ganske mye i forhold til hos norske hudpleiere. Jeg synes kremene fra Dermalogica er mye drøyere enn andre kremer; en stor tube på 104 ml varer glatt i 6-8 måneder. Hos hudpleier koster den største størrelsen rundt 600, på nettet kanskje 400?

Prøv Skin Smoothing først, den er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Skin Smoothing først, den er nydelig!

denne ble jeg anbefalt av hudpleieren, men den er ikke rik nok for min hud - ble mere tørr faktisk...

har ENDELIG oppdaget det geniale for min hud; DR hauschkas flytende dagkrem + anisktsolje :klappe:

og forøvrig, ID er genial sminke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne ble jeg anbefalt av hudpleieren, men den er ikke rik nok for min hud - ble mere tørr faktisk...

har ENDELIG oppdaget det geniale for min hud; DR hauschkas flytende dagkrem + anisktsolje :klappe:

og forøvrig, ID er genial sminke!!!!

Det finnes ingenting som passer for alle hudtyper. Selv har jeg tørr hud, men veksler mellom ulike kremer etter hvordan huden reagerer. Jeg har tørr hud, og liker blant annet: Rosekremen fra Hauschka (men gir fett uten fuktighet, så huden blir tørr etter en stund), Skin Smoothing og Intensive fra Dermalogica, diverse kremer fra Shiseido, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

essentialdayspa.com de skriver ned verdien på pakken,.aldri blitt stoppet.husk du skal gange med 5 canadisk dollar...

Jeg fikk pakke derfra for noen dager siden. De skrev IKKE ned verdien.

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke derfra for noen dager siden. De skrev IKKE ned verdien.

:frustrert:

Merkelig. fikk en pakke for en uke siden, jeg ba de riktig nok om å skrive ned verdien...og det gjorde de.

kanskje de har glemt det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...