Gå til innhold

Er du også motivert for ett nytt år?


Sobriety

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elder Millennial skrev (3 minutter siden):

Godt nyttår🤩🥳 

Ja, er klar for 2022🥰 Skal bli mitt beste år så langt tenkte jeg 😅🤞 Går knallhardt ut der altså😅 men den som intet våger intet vinner 🤷‍♀️🤩🥳

Helt enig! Jeg er veldig klar for 2022.😂🤩❣️🌹...Her blir det all in som vanlig ..og den som intet våger intet vinner!!..🤩😂🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 minutter siden):

Nei, ingen motivasjon. 

Opp med motet du nå! Et nytt år du kan gjøre hva du vil med! 🤩..Hva kan gå gæærnt...? 🌹

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår

2021 har vært et av mine verste. Evige åpne stenge samfunnet. Mistet to av mine nærmeste. Sett to dø. Ikke fått besøkt barna mine. Mye ensomhet. 
positive fått fikset kneet. 
 

2022 lyst til at det skal bli et bedre år. Skal gjøre mitt …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at jeg får mange flere enn bare ett ❤ Mange som sliter om dagen tydeligvis, det er lurt å søke hjelp hvis man er deprimert!

Anonymkode: b0fc0...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde virkelig at 2020 skulle bli året mitt. Det gikk jo rett vest. 2021 var midt på treet. I 2022 vil jeg kjøpe egen bolig og prøve å lage baby 💗 Også vil jeg slutte i en av jobbene mine og finne noe mer relevant til utdanningen. Og gå noen kg ned i vekt. Mye å ta tak i, men har troa. 

Anonymkode: 1261b...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så motivert for et nytt corona-år, nei. Jeg har forberedt meg på at dette året blir like kjipt som 2020 og 2021. Ser heller frem til neste år hvor jeg skal søke master, og når jeg er ferdig med masteren om noen år blir det bryllup og huskjøp i hjembyen. Forhåpentligvis blir det noen gode år etter corona. 

Anonymkode: aae55...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da 2020 kom, håpet folk at dette året ville bli bedre enn 2019.

Så feil de tok.

Da 2021 kom, håpet folk at dette året ville bli bedre enn 2020.

Veeeeeeeeeeeel ...

Når 2022 kommer, tror folk at dette året kommer til å bli bedre enn 2021.

Mitt gode råd er å ikke håpe alt for mye; man kan lett bli skuffet atter en gang.

Anonymkode: bf303...1d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da 2020 kom, håpet folk at dette året ville bli bedre enn 2019.

Så feil de tok.

Da 2021 kom, håpet folk at dette året ville bli bedre enn 2020.

Veeeeeeeeeeeel ...

Når 2022 kommer, tror folk at dette året kommer til å bli bedre enn 2021.

Mitt gode råd er å ikke håpe alt for mye; man kan lett bli skuffet atter en gang.

Anonymkode: bf303...1d0

Er det så farlig å bli skuffet da? Verre å gi opp håpet, dessuten kan man alltid gjøre det beste ut av det. Og 2021 var jo bedre enn 2020 koronateknisk.

Anonymkode: db114...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo "bare" ett nytt år. Man starter ikke på nytt sett bort ifra at det er januar igjen. Og uke 1 igjen. Jeg har de samme mulighetene som jeg hadde i fjor. Jeg har de samme ønskene idag som i går; å være ett godt menneske, å få ha det godt med de jeg er glade i og at vi holder oss friske.

✌️

Anonymkode: c6783...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde større forhåpninger for et år siden, denne gangen orker jeg ikke være alt for optimistisk. Jeg håper det blir mulig å leve mer normalt fra våren av, men det trodde jeg for et år siden også... redd det blir noen vanskelige måneder igjen nå. På jobb er det alltid tungt å starte opp igjen i januar, men det går seg til etter noen uker. Føler likevel på litt manglende motivasjon i år siden jeg ble forbigått på jobben i fjor. Det svir å se andre få bedre betalt for samme jobb, men også i lommeboka når utgiftene øker såpass mye mer enn lønna. 

Anonymkode: 4bbf1...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg også alltid til nyttår. Begynner alltid med en januar uten alkohol og sukker. I år også med lavkarbo og periodisk fasting. Har også et mål om å leve på sifo budsjettet og spare masse. Begynte året med stoppeshop. Gøy å ha noe å utfordre seg selv på i disse vintermånedene. 

Anonymkode: c66c7...e09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for identifisering av andre privatpersoner enn seg selv, i tillegg til siteringer av dette.

- Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, myndighetene har drept all livsgnist og forhåpninger om fremtiden. Faen så lei av dette jævla koronahysteriet. 

Anonymkode: ffc19...a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AprilRyan

Jeg er ikke motivert, nei. I fjor var året ikke spesielt bra. Mange nedturer og jeg går inn i det nye året med den samme følelsen. 

Jeg har ingen store forhåpninger egentlig, men klarer heller ikke å la være å tenke på hva jeg ønsker å oppnå dette året. Må nok bare komme meg litt lenger ut i året før jeg blir litt mer motivert, men det er så mye å tenke på og ting som må komme i orden. Ting er slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere tenkte jeg alltid at nyttår var en "ny start" og hadde "uendelige muligheter", samt at "året serverer deg alltids noe godt, se fram til det" osv. Nyttårsaften var alltid startskuddet på det gode som vil komme.

Har dessverre stått i en negativ spiral nå siden 2014, og alt rundt meg har blitt "spist opp" underveis. Nyttårsaften har derfor siste årene dreid seg om å føle at året var over istedenfor. Spiralen har enda ikke snudd, så det er vanskelig å se at året blir bedre enn ellers.

Men! I år er det litt annerledes. Jeg sliter med å sette ord på det. Jeg har en sterk magefølelse, en annerledes magefølelse, ovenfor det nye året. Jeg tror det vil bli bedre i 2022. Jeg tror ting vil begynne å snu i 2022. Ikke bare for meg, men for mange i min situasjon. Ikke at jeg tror jeg kureres eller at spiralen snur fullstendig, men i 2022 vries om en nøkkel mange har lett etter i 30 år. Tiden er inne. 2022 er året på at ting snur. Motivasjonen for ett nytt år er bedre enn ellers akkurat i år. En rar positiv følelse fra "nowhere" midt i elendigheten altså. 

Intiusjonen min er kanskje verdiløs, men det er rarere i år enn tidligere i år. Troen på at året 2022 vil bli annerledes i et positivt fortegn er stor.

Anonymkode: 69634...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker 2022 akkurat som i fjor angående pandemien, med munnbind og antibac dessverre. Men jeg håper jo at vi snart ser enden av tunnelen når det kommer til pandemien.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet året med en dyp depresjon, pandemien og isolasjon har virkelig tæret på psyken min. Hjelper litt å lese her, og skal gjøre alt jeg kan for å avslutte året frisk ❤️

Anonymkode: 4a43b...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...