Gå til innhold

Kjenner du noen som er Woke eller Redpill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Blueberrymuffin skrev (På 5.1.2022 den 0.20):

Kjenner en som er såkalt woke. Han mener at koronaviruset ikke eksisterer, er en bluff og at vaksinene inneholder en microship som får signaler fra 5G master.

Han er imot legemiddler og sykehus, og tror på at big pharma gjør folk syke for å tjene penger på behandling og medisiner.

Han er arbeidsledig, ufør (sannsynligvis på livstid), har store psykiatriske problemer (flere diagnoser), vært inn og ut av psykiatrien, og vil nok aldri kunne fungere normalt i et samfunn pga de store utfordringene han har.

Hvordan jeg forholder meg til det? Jeg forholder meg til at de «woke»e holdningene hans er et resultat av de psykiske lidelsene han har. Og hver gang han kommer med woke meninger og konspirasjonstull så unnskylder jeg det med at han er syk og ikke forstår bedre.

Du har misforstått. Dette er det motsatte av woke. De er mer politisk korrekte og  veldig fordømmende til alle uten el bil og vaksine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er kjempeslitsomt, og nesten så jeg vurderer å kutte kontakten. Dessverre.

Anonymkode: a3807...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange. Har ikke særlig kontakt med noen av dem lenger. 

Det er rasistisk å flette håret i småfletter når man trener kampsport, å spise afrikansk mat eller å gjøre yoga. Fordi det er cultural appropriation. 

Det er også rasistisk å være sammen med en mørkhudet mann (POC); dette er sexual objectification og dessuten å stjele mennene fra POC-kvinner.

Det er rasistisk å kritisere noe som helst en mørkhudet person, eller en muslim, sier og gjør. Uansett. Det er alltid egentlig en hvit manns skyld.

Det er transfobisk å lese Harry Potter. 

Og det er transfobisk å ikke ønske å konkurrere mot biologiske menn i kampsport.

Jeg bare orker ikke sånne slitsomme folk.

Anonymkode: 2ea3c...921

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wokeismen kan bli ein trussel mot ytringsfridomen. Den er ganske militant

Anonymkode: 4b273...f2f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...