Kakaoen Skrevet 8. februar 2022 #121 Del Skrevet 8. februar 2022 Og lykke til hos legen i morgen. Håper du har en medgjørelig lege 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #122 Del Skrevet 9. februar 2022 21 hours ago, Kakaoen said: 11 uker.. dette går jo i lynfart. Føler egentlig at du tar meg igjen snart Så gøy med litt mage. Er bare å nyte den. Men er enig i det du sier, jeg gleder meg også til den ser ut som en skikkelig gravidmage! Om din er sjokolademage så må min være tidenes sjokoladekakemage Er igrunnen slik jeg ser ut for tiden. Som at jeg har totalt gitt f i alt av nyttårsforsett i år Fascinerer meg over hvor forskjellig den er fra morgen og utover dagen. Når jeg leverer jr i bhgen så har jeg ok plass til å lukke jakka. Når jeg henter han er jakka skikkelig stram over magen Denne livmora dytter alt av tarmer og magefett opp og frem. I følge gyn på sykehuset så går livmora mi nå opp til mellom bekken og navlen. Det er litt morsomt, for vekta har ikke flyttet seg siden før jeg var gravid, men jeg ser ut som lett 5 kg pluss har kommet på på magen Gleder meg til jeg ser ut som jeg er like langt på vei som jeg er.. om det gir mening 21 hours ago, Kakaoen said: Og lykke til hos legen i morgen. Håper du har en medgjørelig lege Ja, endelig har ukene begynt å røre på seg! Tror kanskje det føles ut som det går raskere fordi lan slapper litt mer av, og ikke minst fordi vi endelig begynner å nærme oss vår og sommer! 😍 Haha huff, men vi har da lov til å ha sjokolademage for tiden, magen må jo begynne et sted den og 😉 Her er det også stor forskjell fra morgen til kveld. På kvelden tror jeg ikke jeg kunne greid å gjemme magen uten å ta på et veldig oversized antrekk! Jeg har lagt på meg 1,8 kg! Syns det var ganske mye! Men legen mente det var innen normalen så da får jeg bare ta det inn i gravidregnskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #123 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (5 minutter siden): Ja, endelig har ukene begynt å røre på seg! Tror kanskje det føles ut som det går raskere fordi lan slapper litt mer av, og ikke minst fordi vi endelig begynner å nærme oss vår og sommer! 😍 Haha huff, men vi har da lov til å ha sjokolademage for tiden, magen må jo begynne et sted den og 😉 Her er det også stor forskjell fra morgen til kveld. På kvelden tror jeg ikke jeg kunne greid å gjemme magen uten å ta på et veldig oversized antrekk! Jeg har lagt på meg 1,8 kg! Syns det var ganske mye! Men legen mente det var innen normalen så da får jeg bare ta det inn i gravidregnskapet. Syntes det er veldig innafor med sjokolademage🤩 Så bra du er innenfor normalen, ingen ting er bedre enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #124 Del Skrevet 9. februar 2022 11+1 I dag fortalte jeg den store nyheten til mine foreldre. De ble faktisk gladere enn jeg hadde forventet! Utrolig gøy å se hvor stor glede denne lille i magen er i stand til å spre allerede! 🥰 Jeg hadde jo pakket inn en liten body med «born in 2022» på som jeg ga til dem. Passet på å brette den med skriften inn sånn at de kunne bruke litt ekstra tid på å finne ut hva dette var for noe Da min mor fikk brettet ut og skjønte hva hun holdt i hendene kom det et gledeshyl før gledestårene spratt og hun kastet seg om halsen på meg, da begynte selvfølgelig jeg å grine også! Min far er en mann av gamleskolen og tok det litt roligere, men jeg så at han også ble veldig rørt og glad! Jeg som trodde de kom til å være litt mer avmålt. Det begynner å gå opp for meg hvor mye et nytt lite tilskudd i en familie har å si ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. februar 2022 #125 Del Skrevet 9. februar 2022 Ååå så herlig å lese om reaksjonen. Ekstra gøy med er slikt utbrudd! Skikkelig stas når det er førstemann og du, 1.8 kg kan jo nesten være en giga bæsj om du er like forstoppa som jeg har følt meg i det siste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #126 Del Skrevet 9. februar 2022 3 minutter siden, Kakaoen said: Ååå så herlig å lese om reaksjonen. Ekstra gøy med er slikt utbrudd! Skikkelig stas når det er førstemann og du, 1.8 kg kan jo nesten være en giga bæsj om du er like forstoppa som jeg har følt meg i det siste Kunne jo ikke fått en bedre reaksjon! 😍 Hahaha, det er helt sant! Systemet går tregt for tiden, kan jo satse på at det er årsaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #127 Del Skrevet 9. februar 2022 Så fantastisk reaksjon❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 9. februar 2022 1 minutt siden, Ruskemor said: Så fantastisk reaksjon❤️ Virkelig langt over hva jeg hadde turt å håpe på en gang! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #129 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (Akkurat nå): Virkelig langt over hva jeg hadde turt å håpe på en gang! ❤️ Hva var grunnen til at du ikke turte å håpe på en sånn reaksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #130 Del Skrevet 9. februar 2022 Just now, Ruskemor said: Hva var grunnen til at du ikke turte å håpe på en sånn reaksjon? Relasjonen har ikke vært den beste de siste par årene, litt av og på, familieuenigheter 🙈 Kanskje lille kan bidra til at relasjonen blir bedre igjen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #131 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (Akkurat nå): Relasjonen har ikke vært den beste de siste par årene, litt av og på, familieuenigheter 🙈 Kanskje lille kan bidra til at relasjonen blir bedre igjen ❤️ Så kjedelig, får håpe den lille vil være med på å knytte nye bånd ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #132 Del Skrevet 9. februar 2022 Just now, Ruskemor said: Så kjedelig, får håpe den lille vil være med på å knytte nye bånd ❤️ Det tror jeg nok, nå blir det jo et annet fokus og uenighetene blir filleting! 🥰 Min mor skulle visst finne frem strikketøyet allerede i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #133 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (Akkurat nå): Det tror jeg nok, nå blir det jo et annet fokus og uenighetene blir filleting! 🥰 Min mor skulle visst finne frem strikketøyet allerede i dag Herlig! Jeg er helt lik selv når jeg får høre at folk er gravid, må frem med strikkepinnene med en gang😅 ikke at pinnene rekker å bli kalde uten baby å strikke til😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 9. februar 2022 11 minutter siden, Ruskemor said: Herlig! Jeg er helt lik selv når jeg får høre at folk er gravid, må frem med strikkepinnene med en gang😅 ikke at pinnene rekker å bli kalde uten baby å strikke til😂 Så heldig du er som kan strikke! Da kan du jo strikke masse fint til baby når du blir gravid! 😍 Jeg får klare meg med å brodere noe når jeg får ånden over meg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #135 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (1 minutt siden): Så heldig du er som kan strikke! Da kan du jo strikke masse fint til baby når du blir gravid! 😍 Jeg får klare meg med å brodere noe når jeg får ånden over meg 🙈 Og jeg er kjempe misunnelig på de som kan å brodere😍 Jeg har en hel listet over hva jeg vil strikke til en kommende baby❤️ men enn så lenge så blir det å strikke til alle andre sine babyer. Er hyggelig det også heldigvis 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #136 Del Skrevet 9. februar 2022 12 minutter siden, Ruskemor said: Og jeg er kjempe misunnelig på de som kan å brodere😍 Jeg har en hel listet over hva jeg vil strikke til en kommende baby❤️ men enn så lenge så blir det å strikke til alle andre sine babyer. Er hyggelig det også heldigvis 🥰 Godt vi alle har våre ting vi er gode på! 😄 Så koselig! 😍 Absolutt hyggelig å lage til andre også, det er noe eget med å sitte med et håndarbeid mellom fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. februar 2022 #137 Del Skrevet 9. februar 2022 Fiora skrev (2 minutter siden): Godt vi alle har våre ting vi er gode på! 😄 Så koselig! 😍 Absolutt hyggelig å lage til andre også, det er noe eget med å sitte med et håndarbeid mellom fingrene Det er det😊 Finner det veldig beroligende og meditativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 11. februar 2022 #138 Del Skrevet 11. februar 2022 Fiora skrev (På 9.2.2022 den 21.21): 11+1 I dag fortalte jeg den store nyheten til mine foreldre. De ble faktisk gladere enn jeg hadde forventet! Utrolig gøy å se hvor stor glede denne lille i magen er i stand til å spre allerede! 🥰 Jeg hadde jo pakket inn en liten body med «born in 2022» på som jeg ga til dem. Passet på å brette den med skriften inn sånn at de kunne bruke litt ekstra tid på å finne ut hva dette var for noe Da min mor fikk brettet ut og skjønte hva hun holdt i hendene kom det et gledeshyl før gledestårene spratt og hun kastet seg om halsen på meg, da begynte selvfølgelig jeg å grine også! Min far er en mann av gamleskolen og tok det litt roligere, men jeg så at han også ble veldig rørt og glad! Jeg som trodde de kom til å være litt mer avmålt. Det begynner å gå opp for meg hvor mye et nytt lite tilskudd i en familie har å si ❤️ Såå koselig med en sånn reaksjon 😍 Det er jo en ny verdensborger og tilskudd til familien, så det er klart det er stort 🥰 Nærmer seg skikkelig 12 uker for deg! Føler du tar meg igjen her haha Så deilig å ha den milepælen så innafor rekkevidde 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #139 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Det har du helt rett i @Yrno! Det er jo helt magisk når man tenker på det! 🥰 Hihi ja, de siste ukene har heldigvis gått litt unna, gleder meg sånn til å runde 12 uker! 😄 —————- 11+3 I dag fikk vi svar på NIPT testen!! Alt ser bra ut og det er lav risiko for trisomier! Nå er jeg bare så fantastisk lettet! For en fin start på helgen! Jeg visste ikke en gang at jeg har vært bekymret for dette, er mest mannen som har vært opptatt av at han ønsket den testen. Men, vi fikk beskjed om at vi skulle få svar i dag, og når det drøyde utpå dagen uten at jeg hadde fått hverken mail eller sms, kjente jeg bekymringen krype frem i pannen. Ringte tilogmed klinikken for å høre om de hadde hørt noe En times tid etterpå tikket svaret inn og nå kan vi gå inn i helgen med lave skuldre og et smil om munnen! Det gledes! 😍 Endret 11. februar 2022 av Fiora 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 11. februar 2022 #140 Del Skrevet 11. februar 2022 Så bra med et positivt NIPT-svar, og så fint å lese om reaksjonen til foreldrene dine🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå