Kakaoen Skrevet 10. januar 2022 #41 Del Skrevet 10. januar 2022 Ååå så gøy at alt stod bra til ❤️ Beste følelsen i verden. Gøy ide med bodyene altså. Jeg kjøpte en slik til min første. Born i 2012.. Er faktisk blitt 10 år siden tror jeg har den enda!! Blir gøy å fortelle det. Jeg holder på å sprekke selv. Har sagt det til flere. Men her er mannen så veldig opphengt i uke 12. Han vil helst ikke at NOEN skal få vite noe før vi ser at alt er ok. Veldig lett for han og si, er ikke han sin kropp som er på langtidsutleie til «Air Bnb» 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 11. januar 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) 18 hours ago, Kakaoen said: Ååå så gøy at alt stod bra til ❤️ Beste følelsen i verden. Gøy ide med bodyene altså. Jeg kjøpte en slik til min første. Born i 2012.. Er faktisk blitt 10 år siden tror jeg har den enda!! Blir gøy å fortelle det. Jeg holder på å sprekke selv. Har sagt det til flere. Men her er mannen så veldig opphengt i uke 12. Han vil helst ikke at NOEN skal få vite noe før vi ser at alt er ok. Veldig lett for han og si, er ikke han sin kropp som er på langtidsutleie til «Air Bnb» 😂 Ja, for en utrolig lettelse! Og virkelig et uforglemmelig øyeblikk å se det lille hjertet banke! 😍 hihi, tenk på det! Litt morsomt, og litt ekstra gøy å ha til siden Ikkesant! Er kanskje litt enklere for disse mennene å vente de som ikke kjenner det på kroppen. Personlig kjenner jeg det hadde vært godt at folk vet, følte meg så kvalm i et teamsmøte på jobb i dag at jeg var spent på om jeg ville greie å holde ut. Heldigvis litt enklere å være kvalm på teamsmøter enn på kontoret! 😅 Endret 11. januar 2022 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 11. januar 2022 #43 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Kjempegod ide med bodyene 😁 Det må vært en fin opplevelse å høre hjerteslagene 😊 Jeg er 4+6 idag ☺️ Gøy når det er flere med termin september 😊 Jeg har jobb som innebærer masse møter daglig som må gjøres fysisk (pålagt av kommunelege). Februar er måneden med mest møter, akkurat når jeg kanskje kommer i mitt verste, så gleder meg ikke akkurat til det.. På teams kan man hvertfall slå av kamera innimellom 😅 Endret 11. januar 2022 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #44 Del Skrevet 12. januar 2022 13 hours ago, stAre said: Kjempegod ide med bodyene 😁 Det må vært en fin opplevelse å høre hjerteslagene 😊 Jeg er 4+6 idag ☺️ Gøy når det er flere med termin september 😊 Jeg har jobb som innebærer masse møter daglig som må gjøres fysisk (pålagt av kommunelege). Februar er måneden med mest møter, akkurat når jeg kanskje kommer i mitt verste, så gleder meg ikke akkurat til det.. På teams kan man hvertfall slå av kamera innimellom 😅 Ikkesant!? Gøy å gjøre litt ekstra av det! 😄 Ja, det var en helt magisk opplevelse! ❤️ Så hyggelig med flere september terminer! 🤩 Jeg har jo termin så tidlig i september, så har gledet meg til det skulle dukke opp fler! Høres ut som du har en slitsom arbeidshverdag i vente! Men alle reagerer jo forskjellig, så er jo lov å håpe du slipper billig unna 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 12. januar 2022 #45 Del Skrevet 12. januar 2022 Fiora skrev (3 minutter siden): Ikkesant!? Gøy å gjøre litt ekstra av det! 😄 Ja, det var en helt magisk opplevelse! ❤️ Så hyggelig med flere september terminer! 🤩 Jeg har jo termin så tidlig i september, så har gledet meg til det skulle dukke opp fler! Høres ut som du har en slitsom arbeidshverdag i vente! Men alle reagerer jo forskjellig, så er jo lov å håpe du slipper billig unna 😊 Ja, veldig gøy Vi la test og body i bursdagsgave til svigermor, passet fint med at hun hadde bursdag samme uke som vi fant ut av det 😊 Jeg opprettet terminklubb igår 😅 (vet ikke om det var litt tidlig, men gøy å snakke uten å kuppe dagbøker osm jeg gjør med din nå 😂) Får håpe vi begge slipper billig unna ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 12. januar 2022 8 minutter siden, stAre said: Ja, veldig gøy Vi la test og body i bursdagsgave til svigermor, passet fint med at hun hadde bursdag samme uke som vi fant ut av det 😊 Jeg opprettet terminklubb igår 😅 (vet ikke om det var litt tidlig, men gøy å snakke uten å kuppe dagbøker osm jeg gjør med din nå 😂) Får håpe vi begge slipper billig unna ☺️ Ååå, så koselig! 😍 Kan tenke meg hun ble overrasket! Terminklubb er stas! Der hopper jeg inn, takk for tipset! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #47 Del Skrevet 14. januar 2022 7+3 Tenk å være så trøtt da! Jeg gjør egentlig ikke så mye for tiden. Jeg jobber, og når jeg endelig kan skru av hjemmekontoret legger jeg meg på sofa og blir der til jeg kan legge meg i sengen. Føler meg litt lat og ubrukelig, men. jeg. er. så. trøtt!! Føler meg derimot litt heldig, for kvalme kjenner jeg ikke noe særlig til. Litt på formiddagen, men ikke noe krise. Så på dagtid er jeg altså relativt inaktiv. På natten derimot, når jeg skal få den etterlengtede søvnen min, DA er det action! I natt var jeg oppe 4 ganger for å tisse, 1 gang for å spise og mellom der våknet jeg en gang av en helt sinnsykt ekte drøm! Mannen er bortreist noen dager, så jeg har huset for meg selv. Våknet av at jeg drømte helt ekte at jeg våknet i sengen fordi jeg trodde det var noen i huset. Gikk ut i gangen og oppdaget at hundene var halvveis påkledd noen kjempestygge kjoler. Fra badet luktet det nydusjet. Hørte plutselig en lyd fra andre etasje da jeg ropte «hvem er du? Jeg vet du er der!» Våknet fortumlet da jeg i drømme hørte det gikk i trappen 😱 Det er jo underholdende, men ble litt skremt på ordentlig da drømmen føltes så ekte! Jo, en ting gjør jeg forresten på dagtid - spiser tress is!! Helst 2-3 skåler om dagen Tror det er gravid dillaen min, litt rart å komme på en is jeg ikke har spist siden jeg var liten jente selv, men en kveld kom jeg bare på at jeg måtte ha det og marsjerte på butikken! Godt det kommer i store bokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. januar 2022 #48 Del Skrevet 14. januar 2022 Høres ut som en skikkelig ekkel drøm. Det er helt sykt hvor realistiske drømmer man kan ha som gravid! Husker jeg drømte masse de andre gangene jeg var gravid og jeg husker flere av de enda. Blandt annet at jeg hadde sex med Gordon Ramsey på en benk på Hells Kitchen mens alle så på Husker jeg våkna helt fortumlet og ble så flau da jeg senere på dagen så han på tv Åååå nå fikk jeg lyst på iskrem. Det er ganske fascinerende disse dillene man får. Og at man bare MÅ ha det. Jeg er sånn at jeg kan få syyykt lyst på noe den ene dagen, dagen etterpå blir jeg kvalm bare av tanken på den maten Godt vi er i en årstid hvor vi kan være "late" på sofaen med god samvittighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 14. januar 2022 #49 Del Skrevet 14. januar 2022 VILL drøm. Fant du roen da du skulle legge deg igjen? Godt du har muligheten til å slappe av på ettermiddagene ❤️ Man kan føle seg lat og ubrukelig, men du produserer jo tross alt er menneske ✨ Åå, tress-is er jo så godt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 14. januar 2022 #50 Del Skrevet 14. januar 2022 Huff for en drøm! Jeg visste ikke at det var vanlig med livaktige drømmer som gravid, men det forklarer mye Måtte faktisk ta en tur på butikken for å kjøpe is sjæl nå 🙈 Høres helt sylt digg ut faktisk, gleder meg til å spise den etterpå 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #51 Del Skrevet 14. januar 2022 3 hours ago, Kakaoen said: Høres ut som en skikkelig ekkel drøm. Det er helt sykt hvor realistiske drømmer man kan ha som gravid! Husker jeg drømte masse de andre gangene jeg var gravid og jeg husker flere av de enda. Blandt annet at jeg hadde sex med Gordon Ramsey på en benk på Hells Kitchen mens alle så på Husker jeg våkna helt fortumlet og ble så flau da jeg senere på dagen så han på tv Åååå nå fikk jeg lyst på iskrem. Det er ganske fascinerende disse dillene man får. Og at man bare MÅ ha det. Jeg er sånn at jeg kan få syyykt lyst på noe den ene dagen, dagen etterpå blir jeg kvalm bare av tanken på den maten Godt vi er i en årstid hvor vi kan være "late" på sofaen med god samvittighet Ja, det er faktisk helt merkelig, litt gøy også da! Hahaha, huff for en drøm! Det suget er ganske sterkt, som du sier MÅ bare ha det, og går gjerne gjennom vær og vind for å få tak i det! Jeg er nok mer konsekvent på diller og hva jeg ikke vil ha, men begynner å kjenne på en snikende avsmak for alt kjøtt 🤔 Defintivt! Perfekt timet graviditet sånn årstidsmessig - sitte inne og sløve nå, kunne ta på seg romslige sommerkjoler i 3. trimester 🥰 3 hours ago, Prøver2021 said: VILL drøm. Fant du roen da du skulle legge deg igjen? Godt du har muligheten til å slappe av på ettermiddagene ❤️ Man kan føle seg lat og ubrukelig, men du produserer jo tross alt er menneske ✨ Åå, tress-is er jo så godt!! Ikkesant! Jeg er tydeligvis veldig opptatt av at folk tar dusjen vår, for her en annen natt drømte jeg at vi slet med en nabo som drev å snek seg inn for å dusje hele tiden Fant heldigvis ganske raskt roen igjen da jeg bare fikk summet meg 😊 Ja, de ettermiddagene er gull verdt! Er det jeg minner meg selv på, kroppen jobber jo selv om jeg ligger på sofa ❤️ 2 hours ago, Yrno said: Huff for en drøm! Jeg visste ikke at det var vanlig med livaktige drømmer som gravid, men det forklarer mye Måtte faktisk ta en tur på butikken for å kjøpe is sjæl nå 🙈 Høres helt sylt digg ut faktisk, gleder meg til å spise den etterpå 😋 Hahaha, ja virkelig! Det er mye nytt som gravid, det påvirker jo virkelig hele kroppen Har du også vært borti merkelige drømmerier? Glad jeg kunne sette deg på tanken - det er jo helt uimotståelig Mannen begynte å lure på om det hadde klikket for meg da jeg gikk ut i minusgradene kl 21:30 for å kjøpe is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 14. januar 2022 #52 Del Skrevet 14. januar 2022 Fiora skrev (42 minutter siden): Hahaha, ja virkelig! Det er mye nytt som gravid, det påvirker jo virkelig hele kroppen Har du også vært borti merkelige drømmerier? Glad jeg kunne sette deg på tanken - det er jo helt uimotståelig Mannen begynte å lure på om det hadde klikket for meg da jeg gikk ut i minusgradene kl 21:30 for å kjøpe is Jeg har hatt noen vanvittig livaktige mareritt i det siste 😱 Bråvåkner og skjønner ingenting 😂 Is var digg 😍 Vannmelon er min store svakhet om dagen, bare at jeg sendte mannen ut i snøen for å kjøpe heller enn å gjøre det selv Må være noen fordeler med å være mye kvalm og dårlig også 😂🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. januar 2022 #53 Del Skrevet 14. januar 2022 Er ganske enig i at kjøtt gir mer avsmak ja. Sikla etter cheeseburgere her om dagen, fikk mannen til å lage burgere til middag. Et bit og det smakte IKKE som jeg hadde forestilt meg 😂😂 Man kunne sikkert lagd en lang tråd om graviddrømmer Med første drømte jeg masse sykt om baby. At jeg drukna babyen min i dusjen og at babyen sparka hull i magen min Med nr 2 hadde jeg mye mareritt. At jeg stadig var på flukt og noen ville drepe meg🙈 Nå har jeg bare kaosdrømmer hvor ingenting går min vei.. kjempegøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 17. januar 2022 #54 Del Skrevet 17. januar 2022 Så bra at TUL gikk bra! Vil gjerne følge deg videre 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 17. januar 2022 #55 Del Skrevet 17. januar 2022 Så fint å lese at alt gikk fint, så spennende fremover ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #56 Del Skrevet 18. januar 2022 @Kakaoen de drømmene hørtes forferdelige ut! Godt du slipper litt billigere unna nå med kaosdrømmer i stede! 😉 @Katrin94 Så hyggelig at du tok turen innom og vil følge videre! 🥰 @Helne90 tusen takk! Ja, det er spennende tider, nå kan jeg jo tilogmed skimte den magiske 12 uker der fremme i horisonten! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #57 Del Skrevet 18. januar 2022 8+0 I dag feirer jeg nok en ny uke, jeg liker tirsdager! 8 fullgåtte føles bra! Nå er jeg i følge appene i gravidmåned 3 og den magiske uke 12 føles innen rekkevidde! Nå skal jo ikke dette være noen klagebok. Jeg er jo evig takknemlig og glad for å få gå igjennom denne magiske prosessen og få lov til å sette vårt eget lille barn til verden ❤️ …men jeg føler meg så crap for tiden! Er så ufattelig tom for energi hele tiden, klarer ikke gjøre noen ting. Å være på jobb er en styrkeprøve som tapper meg totalt. Særlig siden kvalmen de siste dagene har bestemt seg for å holde på fra ca kl 23:30 til 03:00. Sover noen få timer også er det opp og prestere. Dette kjøret ender i at jeg rett og slett blir en hurpe som i sin tur fører til dårlig samvittighet for den snille mannen min som får all kjeften Jeg tør ikke ringe legen, rett og slett fordi jeg ikke har byttet fastlege etter at jeg flyttet, får jeg time må jeg reise 1,5 time på buss og tog. Nå høres det rett og slett ut som en umulig oppgave så sliten som jeg er. Da er det bedre å gjøre det beste ut av dagene på hjemmekontoret. Lurer nesten på om jeg må bytte fastlege for å faktisk klare å dra til legen under graviditeten? Men jeg er så fornøyd med legen min og finner aldri noen som henne igjen. Heldigvis har jeg endelig første time hos jordmor på mandag om under 1 uke. Skal bli godt å få stille litt spørsmål og komme litt i orden der hvertfall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 18. januar 2022 #58 Del Skrevet 18. januar 2022 Fiora skrev (Akkurat nå): 8+0 I dag feirer jeg nok en ny uke, jeg liker tirsdager! 8 fullgåtte føles bra! Nå er jeg i følge appene i gravidmåned 3 og den magiske uke 12 føles innen rekkevidde! Nå skal jo ikke dette være noen klagebok. Jeg er jo evig takknemlig og glad for å få gå igjennom denne magiske prosessen og få lov til å sette vårt eget lille barn til verden ❤️ …men jeg føler meg så crap for tiden! Er så ufattelig tom for energi hele tiden, klarer ikke gjøre noen ting. Å være på jobb er en styrkeprøve som tapper meg totalt. Særlig siden kvalmen de siste dagene har bestemt seg for å holde på fra ca kl 23:30 til 03:00. Sover noen få timer også er det opp og prestere. Dette kjøret ender i at jeg rett og slett blir en hurpe som i sin tur fører til dårlig samvittighet for den snille mannen min som får all kjeften Jeg tør ikke ringe legen, rett og slett fordi jeg ikke har byttet fastlege etter at jeg flyttet, får jeg time må jeg reise 1,5 time på buss og tog. Nå høres det rett og slett ut som en umulig oppgave så sliten som jeg er. Da er det bedre å gjøre det beste ut av dagene på hjemmekontoret. Lurer nesten på om jeg må bytte fastlege for å faktisk klare å dra til legen under graviditeten? Men jeg er så fornøyd med legen min og finner aldri noen som henne igjen. Heldigvis har jeg endelig første time hos jordmor på mandag om under 1 uke. Skal bli godt å få stille litt spørsmål og komme litt i orden der hvertfall 😊 Gratulerer med 8uker Det høres jo nesten ut som du burde tenke på å bytte. Fastlegen skal også følge opp barnet ditt, og da er det deilig å ha den nærme i tilfelle det skjer noe og du må få hastetime. Kanskje lettere å bytte nå såpass tidlig enn senere i svangerskapet. Veldig kjipt når man har funnet en lege man liker. Masse lykke til hos jordmor 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 18. januar 2022 #59 Del Skrevet 18. januar 2022 Gratulerer med 8 uker! Fantastisk. Nå nærmer det seg sakte, men sikkert den magiske grensen. Må føles godt. Ah, høres tungt ut å være så tappet for energi. Har du mulighet til å sove litt lengre eller ta en powernap i løpet av dagen for en periode? Kan høres lurt ut å bytte fastlege, men vet selv hvor vanskelig det er når man har funnet noen man trives med ❤️ Spennende og STAS med time hos jordmor. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #60 Del Skrevet 18. januar 2022 9 minutter siden, stAre said: Gratulerer med 8uker Det høres jo nesten ut som du burde tenke på å bytte. Fastlegen skal også følge opp barnet ditt, og da er det deilig å ha den nærme i tilfelle det skjer noe og du må få hastetime. Kanskje lettere å bytte nå såpass tidlig enn senere i svangerskapet. Veldig kjipt når man har funnet en lege man liker. Masse lykke til hos jordmor 😊 Tusen takk! 🥰 Ja, det er jo det også. Blir jo håpløst å fly sånn med et lite barn, så vet jo egentlig at jeg bør gjøre det, det bare sitter så langt inne 🙈 Har funnet en ledig kvinnelig lege med kontor 5 min unna hjemme som har fått gode tilbakemeldinger, jeg burde nok bare hoppe i det! Takk, det blir spennende! 😄 4 minutter siden, Prøver2021 said: Gratulerer med 8 uker! Fantastisk. Nå nærmer det seg sakte, men sikkert den magiske grensen. Må føles godt. Ah, høres tungt ut å være så tappet for energi. Har du mulighet til å sove litt lengre eller ta en powernap i løpet av dagen for en periode? Kan høres lurt ut å bytte fastlege, men vet selv hvor vanskelig det er når man har funnet noen man trives med ❤️ Spennende og STAS med time hos jordmor. Lykke til! Tusen takk - det skal bli en lettelse når man etterhvert kommer dit! 🥰 Ja, jeg drev og tok en hvil i lunsjen her en periode, men ble bare trøttere 😅 Så nå prøver jeg å få lagt meg den timen det tar fra jeg er ferdig på hjemmekontoret til mannen kommer hjem, det hjelper litt! Det sitter laaaangt inne! Særlig siden legen min kjenner meg så godt at jeg knapt trenger forklare meg når jeg kommer inn døra der etter mange år med noe kronisk. Føler nesten at jeg svikter henne også om jeg bytter, så mye som hun har hjulpet meg Jordmortime blir veldig stas, kjenner jeg gleder meg til det! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå