Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ThessyB

Haff, av en eller annen UBRUKELIG grunn tok jeg en test nå, bare klarte ikke vente mer. Testdag er egentlig neste mandag! Ovitrelle ble satt 26/1, uttak 28/1, befruktning 29/1 og innsett 31/1. Denne er jo positiv?! Og nå må jeg pine meg gjennom ei uke for å se at den fortsatt er positiv på mandag og at det ikke bare er noe tull!!!! Hadde vært bedre å bare vente uvitende i utgangspunktet 😖😖

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ThessyB skrev (34 minutter siden):

Haff, av en eller annen UBRUKELIG grunn tok jeg en test nå, bare klarte ikke vente mer. Testdag er egentlig neste mandag! Ovitrelle ble satt 26/1, uttak 28/1, befruktning 29/1 og innsett 31/1. Denne er jo positiv?! Og nå må jeg pine meg gjennom ei uke for å se at den fortsatt er positiv på mandag og at det ikke bare er noe tull!!!! Hadde vært bedre å bare vente uvitende i utgangspunktet 😖😖

image.jpg

Jeg tok ovitrelle samme dag som deg og den var ute av kroppen min dagen etter innsett, som var 02/02. Befruktning skjedde samme dag til oss, og jeg fikk også svak strek på test i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at jeg er gravid!? Svak strek, ingen strek i går. Er på rugedag 6 etter innsett av blastocyst. 

61AAA4FD-ACF1-4C60-8D89-C22951891AFC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (14 timer siden):

Jeg klarte ikke holde meg… måtte ta en test!Er vel en svak strek her?🤔

45F4AE2C-27BC-4451-8467-41C0165829FE.jpeg

Gratulerer!! Den ser veldig positiv ut synes jeg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (4 timer siden):

Tror alt håp er ute for meg🥺 skal teste i morgen, men startet å spotte på lørdag å nå har det tatt seg opp mer å mer, kommer også en del blod ut😭😭 tok en test både i går og i dag å dei viser svakt positivt så tenker dette var nok en tidlig SA🥺 

Da får vi forberede oss på forsøk nr 3! Gruer meg litt til dette! Håper vi kan få inn masse egg på frys denne gangen. Da har vi mye flere kjangser🤞 
Livet er noen ganger urettferdig😭

Det var trist 😢 Tenker på dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisa90 skrev (1 time siden):

Betyr dette at jeg er gravid!? Svak strek, ingen strek i går. Er på rugedag 6 etter innsett av blastocyst. 

Det er i alle fall to streker der 😍 Skummelt å si om det er graviditet eller ikke, men om den blir sterkere ved neste test så er det vel håp? 🤞🏼🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisa90 skrev (2 timer siden):

Siden den var hvit i går så ville jeg sagt med god sikkerhet at den er positiv, gratulerer 😃❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThessyB skrev (3 timer siden):

image.jpg

Det skal ikke være lett og forstår deg godt, noen ganger så MÅ du bare vite svaret, sånn er det bare 🤷‍♀️

Nå kan du kos deg med å se at streken blir sterkere, vet det ikke hjelper så mye men det er noen som får en god følelse inni seg av å se stigning og sammenligne (jeg er en garantert en av dem 🙋‍♀️🙈)  

Jeg sier et veldig forsiktig gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (13 minutter siden):

Siden den var hvit i går så ville jeg sagt med god sikkerhet at den er positiv, gratulerer 😃❤️

Tusen takk ❤️ Krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tja, hva skal jeg si? Det ble en kjempesterk strek ved siden av kontrollen med nesten en eneste gang. Det er ingenting og tolke eller vurdere, den er helt tydelig positiv (en uke etter innsett). Tidligere har jeg lett med lupe for og se om det er noen strek, nå åpenbarte den seg. Da er det og krysse fingrene nivåene holder seg eller stiger som det skal mot blodprøve onsdag. 

/ 🐼 AnonymPanda

Anonymkode: 63af2...668

Oj, så spennende ☺️🤞🏻🤞🏻🤞🏻Gratulerer så langt, og håper det blir en sterkere og sterkere strek etterhvert, og så får du dele bilde når du vil…til inspirasjon og oppmuntring for oss som venter på å få positiv test selv en dag☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tja, hva skal jeg si? Det ble en kjempesterk strek ved siden av kontrollen med nesten en eneste gang. Det er ingenting og tolke eller vurdere, den er helt tydelig positiv (en uke etter innsett). Tidligere har jeg lett med lupe for og se om det er noen strek, nå åpenbarte den seg. Da er det og krysse fingrene nivåene holder seg eller stiger som det skal mot blodprøve onsdag. 

/ 🐼 AnonymPanda

Anonymkode: 63af2...668

Gratulerer så mye! 🥰

Anonymkode: 62fef...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (8 timer siden):

Tror alt håp er ute for meg🥺 skal teste i morgen, men startet å spotte på lørdag å nå har det tatt seg opp mer å mer, kommer også en del blod ut😭😭 tok en test både i går og i dag å dei viser svakt positivt så tenker dette var nok en tidlig SA🥺 

Da får vi forberede oss på forsøk nr 3! Gruer meg litt til dette! Håper vi kan få inn masse egg på frys denne gangen. Da har vi mye flere kjangser🤞 
Livet er noen ganger urettferdig😭

Så utrolig trist! Føler virkelig med deg.

Hadde mitt sjette avbrutte fryseforsøk nå, legene vet ikke hva de skal gjøre. Det føles urettferdig ja, spesielt vondt akkurat nå å se alle som lykkes, men det er godt å se at det kan gå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. 
Bare et spørsmål, har noen her vært igjennom genetiske blodprøver og fått svar? 
Fikk posten i dag, men noen blodprøver på alle hormonene som må tas, og genetiske prøver? Betyr det at vi kanskje ikke kan få barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisma skrev (28 minutter siden):

Hei igjen. 
Bare et spørsmål, har noen her vært igjennom genetiske blodprøver og fått svar? 
Fikk posten i dag, men noen blodprøver på alle hormonene som må tas, og genetiske prøver? Betyr det at vi kanskje ikke kan få barn? 

Hva mener du med genetiske prøver? For habituell abort eller? Det er strengt i Norge for å sjekke for genfeil, man gjør ikke det som standard før oppstart ivf fks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne minne om muligheten til å legge inn spoilerboks med trigger warning for tester. Flott at mange får positive tester, men vil forøvrig anbefale tolketråden for bilder. Det er mange hjelpsomme der dersom man er usikker osv :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så utrolig trist! Føler virkelig med deg.

Hadde mitt sjette avbrutte fryseforsøk nå, legene vet ikke hva de skal gjøre. Det føles urettferdig ja, spesielt vondt akkurat nå å se alle som lykkes, men det er godt å se at det kan gå også.

Off så utrolig trist!!🥺 Er det eggene som ikke vil utvikle seg ? Krysser fingrene for at legene finner en løsning🤞❤️ 
 Håper det går rette veien for oss alle! 
vi må holde styrken å motet oppe❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gal av å ikke vite hva som skjer. Legen ville ikke måle hcg, men ba meg vente til tidlig ultralyd. 

Har spottet med brun utflod i 11 dager. De siste tre dagene har jeg fått litt blod på papiret hver gang jeg er på do. Hcg var litt lav i starten, men doblet seg på to dager. 

Andre som har opplevd SA/MA på denne måten? Regner med at det er det som skjer 😥 

På forhånd takk for svar fra dere gode damer her inne ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (9 minutter siden):

Off så utrolig trist!!🥺 Er det eggene som ikke vil utvikle seg ? Krysser fingrene for at legene finner en løsning🤞❤️ 
 Håper det går rette veien for oss alle! 
vi må holde styrken å motet oppe❤️

Det er fryseforsøk, så det er kroppen min som ikke samarbeider. Får eggløsning selv om jeg tar Progynova eller Estradot, og tynn slimhinne på Progynova og i naturlig syklus. Har fått høye doser hormoner, likevel går det ikke.

Ja, man må bare håpe videre. Blir en 3 måneders pause for vår del nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å holde ut ventetiden. Kanskje ikke lese så mye her inne, dagen i dag var virkelig hard når så mange fine positive tester popper opp.

Håper det samme for deg! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (27 minutter siden):

Vil gjerne minne om muligheten til å legge inn spoilerboks med trigger warning for tester. Flott at mange får positive tester, men vil forøvrig anbefale tolketråden for bilder. Det er mange hjelpsomme der dersom man er usikker osv :)

Dette var et godt forslag! 🤗

For å lage en spoiler trykker man på øyet over toppen av tekstboksen man skriver innlegget.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er fryseforsøk, så det er kroppen min som ikke samarbeider. Får eggløsning selv om jeg tar Progynova eller Estradot, og tynn slimhinne på Progynova og i naturlig syklus. Har fått høye doser hormoner, likevel går det ikke.

Ja, man må bare håpe videre. Blir en 3 måneders pause for vår del nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å holde ut ventetiden. Kanskje ikke lese så mye her inne, dagen i dag var virkelig hard når så mange fine positive tester popper opp.

Håper det samme for deg! 🥰

Hvorfor 3 mnd pause? Er det av eget ønske eller klinikken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...