prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #481 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det der er en sterk strek. Les bruksanvisningen. Anonymkode: 754a9...27b Oi! Det var et passivaggressivt svar! FYI : om det ikke kom klart frem så er det en graviditetstest. Tenk deg om litt før du kommer med slike ufølsomme svar? FYI2: streken er svakere i virkeligheten enn den ser ut til på bildet. Men takk for «hjelpen»🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #482 Del Skrevet 7. februar 2022 Saschi skrev (2 minutter siden): Gratulerer 😃 Jeg ville definitivt sagt at det er en sterk strek 😄 Tusen takk! 🥰🥰 tør ikke tro på det før testdato 🥺 Min første positive test i hele mit liv🙌🏻🙌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 7. februar 2022 #483 Del Skrevet 7. februar 2022 (endret) prøver89 skrev (5 minutter siden): Tusen takk! 🥰🥰 tør ikke tro på det før testdato 🥺 Min første positive test i hele mit liv🙌🏻🙌🏻 Gratulerer med din første positive test ❤️ Når er testdato? Er det blodprøve eller skal du bare ta en test hjemme og ringe inn resultatet? Endret 7. februar 2022 av Saschi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #484 Del Skrevet 7. februar 2022 Når jeg våkner i morgen, er det bare en dag igjen til blodprøve (9/10 dager etter innsett). Det har gått fort og jeg har ikke tenkt på og teste før jeg skal ta urinprøve på fredag, men nå blir jeg fristet med alle testene over / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #485 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja husker jeg ville fått termin på bursdagen til pappa. Istedet ble hun født samme dato 3 år senere på samme dato som pappa døde. Anonymkode: 754a9...27b Den er verre!!! prøver89 skrev (57 minutter siden): Jeg klarte ikke holde meg… måtte ta en test!Er vel en svak strek her?🤔 GRATULERER!!! 🤩🥰 Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #486 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Når jeg våkner i morgen, er det bare en dag igjen til blodprøve (9/10 dager etter innsett). Det har gått fort og jeg har ikke tenkt på og teste før jeg skal ta urinprøve på fredag, men nå blir jeg fristet med alle testene over / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Før jeg glimter til og teste, og ikke ender opp i overtolke alt som kan gi skygger eller ei - kan Cyclogest gi falsk positive tester? / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #487 Del Skrevet 7. februar 2022 Saschi skrev (49 minutter siden): Gratulerer med din første positive test ❤️ Når er testdato? Er det blodprøve eller skal du bare ta en test hjemme og ringe inn resultatet? Tusen takk❤️❤️❤️ Er ikke gått opp for meg enda. Man blir på en måte så vant til å senke forventningene sine i det gamet at jeg aldri tør å håpe på at noe bra skal skje. Så jeg tør ikke slippe jubelen løs før testdato som er på søndag. Jeg har ikke fått beskjed om å ta blodprøve. Skal bare melde inn test også ta UL i uke 7. kan jeg be om blodprøve?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #488 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Før jeg glimter til og teste, og ikke ender opp i overtolke alt som kan gi skygger eller ei - kan Cyclogest gi falsk positive tester? / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Beklager at jeg har bidratt til å friste deg 😇 Vet dessverre ikke. Med Lutinus fikk jeg beskjed om nei. Er ikke Lutinus og Cyclogest samme greia? Masse lykke til❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #489 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Den er verre!!! GRATULERER!!! 🤩🥰 Anonymkode: 62fef...a28 Tusen takk❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #490 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (1 minutt siden): Beklager at jeg har bidratt til å friste deg 😇 Vet dessverre ikke. Med Lutinus fikk jeg beskjed om nei. Er ikke Lutinus og Cyclogest samme greia? Masse lykke til❤️🤞🏼 Jo, det er progesteronstøtte, og jeg antar det ikke kan gi positiv test, fordi man skal jo bruke det en god stund, også på fredagen min når de forventer jeg skal teste selv. I’m going for it / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #491 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (2 timer siden): Oi! Det var et passivaggressivt svar! FYI : om det ikke kom klart frem så er det en graviditetstest. Tenk deg om litt før du kommer med slike ufølsomme svar? FYI2: streken er svakere i virkeligheten enn den ser ut til på bildet. Men takk for «hjelpen»🤗 Jeg vet det er en graviditetstest. Jeg er ikke passivaggressiv. Jeg opplyser deg om at det er lurt å lese bruksanvisningen fpr den der var veldig tydelig gravid. Anonymkode: 754a9...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #492 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det er progesteronstøtte, og jeg antar det ikke kan gi positiv test, fordi man skal jo bruke det en god stund, også på fredagen min når de forventer jeg skal teste selv. I’m going for it / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Nei den kan ikke gi positivt svar. Eggløsningssprøyte kan gi positiv test, men er ute etter ca 10 dager. Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #493 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det er progesteronstøtte, og jeg antar det ikke kan gi positiv test, fordi man skal jo bruke det en god stund, også på fredagen min når de forventer jeg skal teste selv. I’m going for it / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Tja, hva skal jeg si? Det ble en kjempesterk strek ved siden av kontrollen med nesten en eneste gang. Det er ingenting og tolke eller vurdere, den er helt tydelig positiv (en uke etter innsett). Tidligere har jeg lett med lupe for og se om det er noen strek, nå åpenbarte den seg. Da er det og krysse fingrene nivåene holder seg eller stiger som det skal mot blodprøve onsdag. / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #494 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg vet det er en graviditetstest. Jeg er ikke passivaggressiv. Jeg opplyser deg om at det er lurt å lese bruksanvisningen fpr den der var veldig tydelig gravid. Anonymkode: 754a9...27b Jeg har lest bruksanvisningen. Det er min første test ever med en ekstra strek, så jeg er ikke så erfaren på det feltet. Beklager at jeg (tydeligvis) provoserte deg med å spørre om råd!! Nå bruker jeg ikke mer energi på din dårlige energi.. synes det er leit at folk skriver på denne måten på en slik side hvor formålet er å støtte hverandre og heie hverandre frem. Men det er min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #495 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tja, hva skal jeg si? Det ble en kjempesterk strek ved siden av kontrollen med nesten en eneste gang. Det er ingenting og tolke eller vurdere, den er helt tydelig positiv (en uke etter innsett). Tidligere har jeg lett med lupe for og se om det er noen strek, nå åpenbarte den seg. Da er det og krysse fingrene nivåene holder seg eller stiger som det skal mot blodprøve onsdag. / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Jippii!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #496 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (1 minutt siden): Jeg har lest bruksanvisningen. Det er min første test ever med en ekstra strek, så jeg er ikke så erfaren på det feltet. Beklager at jeg (tydeligvis) provoserte deg med å spørre om råd!! Nå bruker jeg ikke mer energi på din dårlige energi.. synes det er leit at folk skriver på denne måten på en slik side hvor formålet er å støtte hverandre og heie hverandre frem. Men det er min mening. Da visste du at den betydde at du er gravid😊 Anonymkode: 754a9...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 8. februar 2022 #497 Del Skrevet 8. februar 2022 prøver89 skrev (8 timer siden): Tusen takk❤️❤️❤️ Er ikke gått opp for meg enda. Man blir på en måte så vant til å senke forventningene sine i det gamet at jeg aldri tør å håpe på at noe bra skal skje. Så jeg tør ikke slippe jubelen løs før testdato som er på søndag. Jeg har ikke fått beskjed om å ta blodprøve. Skal bare melde inn test også ta UL i uke 7. kan jeg be om blodprøve?🤔 Kjenner til det selv, da jeg fikk min første positiv, testet jeg hver gang jeg gikk på toalettet 😅 jeg hadde bedt om en blodprøve for å måle Hcg nivået, sånn at du kan forbedre deg på om det er levedyktig eller ikke 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 8. februar 2022 #498 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tja, hva skal jeg si? Det ble en kjempesterk strek ved siden av kontrollen med nesten en eneste gang. Det er ingenting og tolke eller vurdere, den er helt tydelig positiv (en uke etter innsett). Tidligere har jeg lett med lupe for og se om det er noen strek, nå åpenbarte den seg. Da er det og krysse fingrene nivåene holder seg eller stiger som det skal mot blodprøve onsdag. / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 Oj… Gratulerer så mye 😃❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #499 Del Skrevet 8. februar 2022 Saschi skrev (7 minutter siden): Oj… Gratulerer så mye 😃❤️ Takk ♥️ prøver89 skrev (6 timer siden): Jippii!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️ og takk! AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da visste du at den betydde at du er gravid😊 Anonymkode: 754a9...27b Det er ikke nødvendigvis så enkelt når man aldri har sett en positiv test før. Hvis man aldri har vært gravid før, så kan det føles litt uvirkelig at det er en antydning til strek, og man trenger en bekreftelse om det er riktig. Tenk om det er noe feil med testen? Tenk om den ikke er sterk nok? Det må være en feil. Det får være rom for alle spørsmål og reaksjoner i denne tråden / 🐼 AnonymPanda Anonymkode: 63af2...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte28 Skrevet 8. februar 2022 #500 Del Skrevet 8. februar 2022 Tror alt håp er ute for meg🥺 skal teste i morgen, men startet å spotte på lørdag å nå har det tatt seg opp mer å mer, kommer også en del blod ut😭😭 tok en test både i går og i dag å dei viser svakt positivt så tenker dette var nok en tidlig SA🥺 Da får vi forberede oss på forsøk nr 3! Gruer meg litt til dette! Håper vi kan få inn masse egg på frys denne gangen. Da har vi mye flere kjangser🤞 Livet er noen ganger urettferdig😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå