Pillowtalk Skrevet 6. februar 2022 #461 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Frykt for korona" er nok ikke sykemeldingsgrunn... Anonymkode: ab71d...930 Er du lege, AnonymBruker?😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 7. februar 2022 #462 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei! Noen som vet når kan begynne å teste etter innsett av 5-dagers blacosyst? Tok tester dag 1 og 2 etter innsett og da var ovitrelle ute av kroppen. Hadde innsett onsdag ettermiddag så er på dag 5 nå. Er det mulig å få positiv test i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #463 Del Skrevet 7. februar 2022 Alisa90 skrev (1 time siden): Hei! Noen som vet når kan begynne å teste etter innsett av 5-dagers blacosyst? Tok tester dag 1 og 2 etter innsett og da var ovitrelle ute av kroppen. Hadde innsett onsdag ettermiddag så er på dag 5 nå. Er det mulig å få positiv test i dag? Det samme lurer jeg på. Jeg har ikke brukt eggløsningssprøyte og går kun på Lutinus, tror ikke Lutinus gir utslag på test? Kan man ta en tidlig graviditetstest?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2022 #464 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (Akkurat nå): Det samme lurer jeg på. Jeg har ikke brukt eggløsningssprøyte og går kun på Lutinus, tror ikke Lutinus gir utslag på test? Kan man ta en tidlig graviditetstest?🤔 Alisa90 skrev (1 time siden): Hei! Noen som vet når kan begynne å teste etter innsett av 5-dagers blacosyst? Tok tester dag 1 og 2 etter innsett og da var ovitrelle ute av kroppen. Hadde innsett onsdag ettermiddag så er på dag 5 nå. Er det mulig å få positiv test i dag? De fleste klinikker som måler hcg ønsker hcg over 70 på 14 dpo (tror jeg det var, deromkring iaf). Dvs hcg 35 på 12 dpo. Du får tidligtester som slår ut ved hcg på 10, eller vanlige som slår ut på hcg 25. Så tidlig er det viktig å ha konsentrert urin, men ja, med hcg som bør være 35 i blodet skal dere kunne ta en test 12 dpo og stole på svaret. Det er alltid historier som "jeg kjenner ei som kjenner ei som ikke fikk positiv før ikm", men helt ærlig, da har de hatt eggløsning senere enn de trodde. Dette med hcg, både nivå og økning er temmelig nøyaktig og viktig vitenskap, det er veldig godt bevist hvilke nivå hcg må være for at det skal kunne bli et livsdyktig foster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #465 Del Skrevet 7. februar 2022 Alisa90 skrev (1 time siden): Hei! Noen som vet når kan begynne å teste etter innsett av 5-dagers blacosyst? Tok tester dag 1 og 2 etter innsett og da var ovitrelle ute av kroppen. Hadde innsett onsdag ettermiddag så er på dag 5 nå. Er det mulig å få positiv test i dag? Hei! jeg har hatt to fryseforsøk med blasto. En er snart to år og den andre ble satt inn mandag 31 januar i år jeg testet svakt positivt rugedag 5 og testet positiv med clearblue i dag (rugedag 7) jeg er en skikkelig testetøs så her har det sikkert gått med graviditetstest for 1000 kr siden mandag.. hehe Legger ved bilde så du ser Anonymkode: 03402...271 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 7. februar 2022 #466 Del Skrevet 7. februar 2022 Neutral90 skrev (17 minutter siden): De fleste klinikker som måler hcg ønsker hcg over 70 på 14 dpo (tror jeg det var, deromkring iaf). Dvs hcg 35 på 12 dpo. Du får tidligtester som slår ut ved hcg på 10, eller vanlige som slår ut på hcg 25. Så tidlig er det viktig å ha konsentrert urin, men ja, med hcg som bør være 35 i blodet skal dere kunne ta en test 12 dpo og stole på svaret. Det er alltid historier som "jeg kjenner ei som kjenner ei som ikke fikk positiv før ikm", men helt ærlig, da har de hatt eggløsning senere enn de trodde. Dette med hcg, både nivå og økning er temmelig nøyaktig og viktig vitenskap, det er veldig godt bevist hvilke nivå hcg må være for at det skal kunne bli et livsdyktig foster. Okei, skjønner. Jeg tok en tidlig graviditetstest nå, 10 dpo, og den var negativ. 2,5 time siden sist jeg var på toalettet. Den hadde sensitivitet på 10, så den burde slått ut nå hvis jeg hadde vært gravid? Alt håp ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2022 #467 Del Skrevet 7. februar 2022 Alisa90 skrev (6 minutter siden): Okei, skjønner. Jeg tok en tidlig graviditetstest nå, 10 dpo, og den var negativ. 2,5 time siden sist jeg var på toalettet. Den hadde sensitivitet på 10, så den burde slått ut nå hvis jeg hadde vært gravid? Alt håp ute? Det kommer helt an på urinen, konsentrasjon har mye å si så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #468 Del Skrevet 7. februar 2022 Er det lov å føle en sorg over at man ikke fikk en artig dato som bursdag til ungen sin? Jeg vet dette er helt tullete, men jeg er veldig trist nå som det ser ut til at jeg ikke får innsett før i april/mai. Sist innsett var 3.juni i fjor... Det blir nesten et helt år mellom de to innsettene... Termindatoen til barnet som det aldri ble noe av skulle vært 22.02.2022. Jeg vet det ikke er sånn at barn med sikkerhet blir født akkurat på termindatoen, men... Jeg tenker vel bare over det fordi jeg er ekstra følsom etter alle de avbrutte forsøkene. Jeg hadde jo regnet ut termindatoen ved innsettet og syntes det var litt morsomt å tenke på. Det hadde vært ekstra gøy å følge med på egen graviditet og håpe at barnet ble født akkurat på termin. Tenk om, tenk hvis, det hadde vært veldig spennende (og teit)! 😅 Men nå vil datoen heller bli preget av alle nedturene og tapte drømmer. Dette er såpass flaut at jeg ikke tør dele det med noen, bortsett fra anonymt på nettet, men jeg må få det ut. 🤣💔 Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 7. februar 2022 #469 Del Skrevet 7. februar 2022 Neutral90 skrev (6 minutter siden): Det kommer helt an på urinen, konsentrasjon har mye å si så tidlig. Den var ganske konsentrert .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2022 #470 Del Skrevet 7. februar 2022 Alisa90 skrev (2 minutter siden): Den var ganske konsentrert .. Vel, 10 dpo burde hcg være rundt 15, så det kan være du akkurat er for tidlig, men personlig har jeg alltid testet positivt 10 dpo dersom jeg er gravid. Håper det kommer en strek nr to i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 7. februar 2022 #471 Del Skrevet 7. februar 2022 Neutral90 skrev (20 minutter siden): Vel, 10 dpo burde hcg være rundt 15, så det kan være du akkurat er for tidlig, men personlig har jeg alltid testet positivt 10 dpo dersom jeg er gravid. Håper det kommer en strek nr to i morgen! Ja, var det jeg regnet meg frem til. Ganske sikker på at det ikke blir noen positiv test denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #472 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! jeg har hatt to fryseforsøk med blasto. En er snart to år og den andre ble satt inn mandag 31 januar i år jeg testet svakt positivt rugedag 5 og testet positiv med clearblue i dag (rugedag 7) jeg er en skikkelig testetøs så her har det sikkert gått med graviditetstest for 1000 kr siden mandag.. hehe Legger ved bilde så du ser Anonymkode: 03402...271 Gratulerer😍😍🥰 Hvilke tester har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nittifem Skrevet 7. februar 2022 #473 Del Skrevet 7. februar 2022 I dag satte vi inn blastocyst og krysser fingrene for at det sitter denne gangen🤞🏼🥺 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiegirl Skrevet 7. februar 2022 #474 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det lov å føle en sorg over at man ikke fikk en artig dato som bursdag til ungen sin? Jeg vet dette er helt tullete, men jeg er veldig trist nå som det ser ut til at jeg ikke får innsett før i april/mai. Sist innsett var 3.juni i fjor... Det blir nesten et helt år mellom de to innsettene... Termindatoen til barnet som det aldri ble noe av skulle vært 22.02.2022. Jeg vet det ikke er sånn at barn med sikkerhet blir født akkurat på termindatoen, men... Jeg tenker vel bare over det fordi jeg er ekstra følsom etter alle de avbrutte forsøkene. Jeg hadde jo regnet ut termindatoen ved innsettet og syntes det var litt morsomt å tenke på. Det hadde vært ekstra gøy å følge med på egen graviditet og håpe at barnet ble født akkurat på termin. Tenk om, tenk hvis, det hadde vært veldig spennende (og teit)! 😅 Men nå vil datoen heller bli preget av alle nedturene og tapte drømmer. Dette er såpass flaut at jeg ikke tør dele det med noen, bortsett fra anonymt på nettet, men jeg må få det ut. 🤣💔 Anonymkode: 62fef...a28 Syns ikke det er noe å være flau over. Vi har alle våre håp og det er helt innafor å være skuffet og lei seg. Håper det blir din tur snart❤️ Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #475 Del Skrevet 7. februar 2022 Billiegirl skrev (32 minutter siden): Syns ikke det er noe å være flau over. Vi har alle våre håp og det er helt innafor å være skuffet og lei seg. Håper det blir din tur snart❤️ Stor klem fra meg. Tusen takk. ❤ Tror vel egentlig det er mest det at datoen nærmer seg. Er det noen andre her som har regnet ut den potensielle termindatoen sin og som husker på det når datoen kommer? Og som synes det er vanskelig når magen fortsatt er tom? Jeg tror ikke jeg hadde husket en hvilken som helst dato, men 22.02.2022 var lett å huske på, dessverre. Anonymkode: 62fef...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #476 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk. ❤ Tror vel egentlig det er mest det at datoen nærmer seg. Er det noen andre her som har regnet ut den potensielle termindatoen sin og som husker på det når datoen kommer? Og som synes det er vanskelig når magen fortsatt er tom? Jeg tror ikke jeg hadde husket en hvilken som helst dato, men 22.02.2022 var lett å huske på, dessverre. Anonymkode: 62fef...a28 Ja husker jeg ville fått termin på bursdagen til pappa. Istedet ble hun født samme dato 3 år senere på samme dato som pappa døde. Anonymkode: 754a9...27b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 7. februar 2022 #477 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er det noen andre her som har regnet ut den potensielle termindatoen sin og som husker på det når datoen kommer? Og som synes det er vanskelig når magen fortsatt er tom? Anonymkode: 62fef...a28 Ja, jeg husker min termindato (endte i MA i uke 7). Det var en tøff dato og jeg gruet meg i mange måneder før selve datoen. Ble så tøft for meg at jeg endte opp med å skrive et brev 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver89 Skrevet 7. februar 2022 #478 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (6 timer siden): Det samme lurer jeg på. Jeg har ikke brukt eggløsningssprøyte og går kun på Lutinus, tror ikke Lutinus gir utslag på test? Kan man ta en tidlig graviditetstest?🤔 Jeg klarte ikke holde meg… måtte ta en test!Er vel en svak strek her?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #479 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (9 minutter siden): Jeg klarte ikke holde meg… måtte ta en test!Er vel en svak strek her?🤔 Det der er en sterk strek. Les bruksanvisningen. Anonymkode: 754a9...27b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 7. februar 2022 #480 Del Skrevet 7. februar 2022 prøver89 skrev (17 minutter siden): Jeg klarte ikke holde meg… måtte ta en test!Er vel en svak strek her?🤔 Gratulerer 😃 Jeg ville definitivt sagt at det er en sterk strek 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå