Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (2 minutter siden):

Ja! På mandag, faktisk. Helt utrolig forferdelig og jeg er helt ærlig kjempefint. Hadde 18 eggposer, 9 egg ut (de andre 8 hadde sluppet, folliklene var kjempestore). Kun 2 befruktet og jeg har 0 håp om de eggene. 

Føles veldig frustrerende. Så mye tid og penger rett i dass. 

ja det er det er helt forjævlig. vi har ikke hørt noe om hvordan det går med eggene. Mye til å penger i dass ja. har dere tilbakeført ett av de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillespire2022 skrev (18 minutter siden):

ja det er det er helt forjævlig. vi har ikke hørt noe om hvordan det går med eggene. Mye til å penger i dass ja. har dere tilbakeført ett av de ?

Ja, de satte jo ett tilbake, men mest trolig er jo kvaliteten påvirket av at de er overmodne.  Prøver mentalt å forberede meg på nytt uttak, men dette er skikkelig surt, altså. Dette er  4. uttaket vår også, så klinikken hadde flust med data på oss for hvordan jeg har respondert på medisin osv. Hva med deg? Er det planlagt innsett? Du hadde kanskje fått beskjed innen nå om ingen ble befruktet 🤞 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 minutter siden):

Ja, de satte jo ett tilbake, men mest trolig er jo kvaliteten påvirket av at de er overmodne.  Prøver mentalt å forberede meg på nytt uttak, men dette er skikkelig surt, altså. Dette er  4. uttaket vår også, så klinikken hadde flust med data på oss for hvordan jeg har respondert på medisin osv. Hva med deg? Er det planlagt innsett? Du hadde kanskje fått beskjed innen nå om ingen ble befruktet 🤞 

Vi er i Haugesund på offentlig forsjøk, de skulle skulle ringe i dag men ikke høst noe, da de at høre ikke noe så er det posetivt. men de kan fotsatt ringe å si det ikke er noe som er befuktet. sett med klomp i halsen for at de skal ringe.

De sa at de sletter dette forsjøket vist det ikke blir noen befuktet egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillespire2022 skrev (1 minutt siden):

Vi er i Haugesund på offentlig forsjøk, de skulle skulle ringe i dag men ikke høst noe, da de at høre ikke noe så er det posetivt. men de kan fotsatt ringe å si det ikke er noe som er befuktet. sett med klomp i halsen for at de skal ringe.

De sa at de sletter dette forsjøket vist det ikke blir noen befuktet egg.

Det er heldigvis fordelen med offentlige forsøk. Så på en måte greit å heller avbryte enn å sette tilbake noe som bare er ok, selv om jeg forstår at det er kjempekjipt om det skulle bli avbrutt også. Man legger så mye i et forsøk, man vil ha best mulig uttelling fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 minutt siden):

Det er heldigvis fordelen med offentlige forsøk. Så på en måte greit å heller avbryte enn å sette tilbake noe som bare er ok, selv om jeg forstår at det er kjempekjipt om det skulle bli avbrutt også. Man legger så mye i et forsøk, man vil ha best mulig uttelling fra det.

det er helt helt sandt. for vårre del handler de om mannelig faktor så de hadde planlagt ICSI, så er å spent på om det utgjør noe forskjell på om vi får befruktet egg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (På 17.1.2022 den 13.43):

Jeg skal ha innsett på torsdag 🙈 Håper bare jeg holder meg frisk!! Er så spent at det gjør vondt i magen, også er jeg livredd for å bli syk 🙈😅 

Så spennende! Masse lykke til! Oppdater meg 😁

Lykke til i morgen!!😀❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver89 skrev (10 timer siden):

Lykke til i morgen!!😀❤️

Tuusen takk snille du ❤️ Er såå forferdelig spent! 🙈  Tenkt at dagen vi har ventet på siden oktober endelig er her 🤞🏼🤞🏼

Hvordan går det med deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (På 17.1.2022 den 23.01):

Tusen takk❤️ Husk å oppdater meg her inne 🤗 Gøy å følge noen som er ca samme plass i «løypa». 

Krysser fingrene for innsett på deg også 🤞🏼 Og at vi alle holder oss friske ❤️ Er sååå lei corona nå, måtte det forsvinne snart 🙈

Lykke til idag☺️ (Om det ikke allerede har vært!) Håper det går fint med innsett!!🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (2 timer siden):

Lykke til idag☺️ (Om det ikke allerede har vært!) Håper det går fint med innsett!!🤞🏻❤️

Tusen takk ❤️ Nå er det gjort, og jeg kjente ingenting. Er så nervøs for at det skal falle ut… 😮💨 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (1 time siden):

Tusen takk ❤️ Nå er det gjort, og jeg kjente ingenting. Er så nervøs for at det skal falle ut… 😮💨 

Masse lykke til!! 🥰🥰

Anonymkode: 62fef...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (5 timer siden):

Tuusen takk snille du ❤️ Er såå forferdelig spent! 🙈  Tenkt at dagen vi har ventet på siden oktober endelig er her 🤞🏼🤞🏼

Hvordan går det med deg? ❤️

Så bra det gikk bra i dag!🥰 Deilig at ventetiden er over, samtidig som du går inn i en ny ventetid🙈😅

Jeg var på UL i dag, det har vokst litt men fortsatt en stund til EL. Virker som jeg har fått litt lenger syklus. Så nå skal jeg bare teste , ikke flere UL, og melde inn positiv test til St.Olavs.

Fikk du forklart hvordan de velger ut hvilket embryo som tines?🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (2 timer siden):

Det faller ikke ut☺️ Det er godt plassert der det skal være, og så håper vi bare at det fester seg og blir der inne🤞🏻❤️ 
Skal du ta blodprøve 1/2 du da kanskje, dagen etter meg? Jeg kommer til å ta urinprøve dagen før blodprøven - da skulle den slå ut hvis jeg har blitt gravid 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi endelig i gang med fryseforsøket vårt. Starta på progynova 2mg i dag også blir det UL om 11 dager. Krysser fingrene for at alt går slik det skal 🤞🏼🥺 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nittifem skrev (3 minutter siden):

Nå skal vi endelig i gang med fryseforsøket vårt. Starta på progynova 2mg i dag også blir det UL om 11 dager. Krysser fingrene for at alt går slik det skal 🤞🏼🥺 

Mange her nå som er i gang med fryseforsøk❄️❄️ Masse lykke til🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (2 timer siden):

Mange her nå som er i gang med fryseforsøk❄️❄️ Masse lykke til🤞🏼

Ja det seg jeg, spennende at vi er flere! Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (5 timer siden):

Så bra det gikk bra i dag!🥰 Deilig at ventetiden er over, samtidig som du går inn i en ny ventetid🙈😅

Jeg var på UL i dag, det har vokst litt men fortsatt en stund til EL. Virker som jeg har fått litt lenger syklus. Så nå skal jeg bare teste , ikke flere UL, og melde inn positiv test til St.Olavs.

Fikk du forklart hvordan de velger ut hvilket embryo som tines?🙈😊

Ja det blir spennende om 2 uker, kommer ikke til å teste før 😅 Vil leve i spenning så lenge som mulig. 
Nei jeg glemte å spørre, alt gikk veldig fort 🙈 Tror jeg var inne i 4 minutter, også var jeg så spent på om de måtte tine mer en ett embryo 🙈

Hjertespar skrev (5 timer siden):

Det faller ikke ut☺️ Det er godt plassert der det skal være, og så håper vi bare at det fester seg og blir der inne🤞🏻❤️ 
Skal du ta blodprøve 1/2 du da kanskje, dagen etter meg? Jeg kommer til å ta urinprøve dagen før blodprøven - da skulle den slå ut hvis jeg har blitt gravid 😌

Håper det 🤞🏼 
Jeg skal kun teste hjemme om 14 dager sa dem.  Gruer meg veeeldig til å teste kjenner jeg 🙈❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
frk.bie skrev (11 timer siden):

Ja det blir spennende om 2 uker, kommer ikke til å teste før 😅 Vil leve i spenning så lenge som mulig. 
Nei jeg glemte å spørre, alt gikk veldig fort 🙈 Tror jeg var inne i 4 minutter, også var jeg så spent på om de måtte tine mer en ett embryo 🙈

Håper det 🤞🏼 
Jeg skal kun teste hjemme om 14 dager sa dem.  Gruer meg veeeldig til å teste kjenner jeg 🙈❤️

Krysser fingrene for deg🤞🏼🤞🏼 Håper ventetiden går FORT!

Jeg kjenner selv at denne ventetiden går sååå tregt. Merker jeg må finne på ting for å få tiden til å gå fort🙈🙈

Var det et embryo de tinte? Har de sagt noe om hva som skjer videre hvis du får positiv test testdato?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for deg🤞🏼🤞🏼 Håper ventetiden går FORT!

Jeg kjenner selv at denne ventetiden går sååå tregt. Merker jeg må finne på ting for å få tiden til å gå fort🙈🙈

Var det et embryo de tinte? Har de sagt noe om hva som skjer videre hvis du får positiv test testdato?😊

Takk ❤️🤞🏼

Ja det ble ett❄️ 
Nei jeg måtte melde ifra uansett svar, ved positiv test må man på UL i uke 7. Ved negativ skulle vi planlegge neste runde igjen. Skal bare ta lutinus i 10 dager til så slutter med dem før testingen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (1 time siden):

Takk ❤️🤞🏼

Ja det ble ett❄️ 
Nei jeg måtte melde ifra uansett svar, ved positiv test må man på UL i uke 7. Ved negativ skulle vi planlegge neste runde igjen. Skal bare ta lutinus i 10 dager til så slutter med dem før testingen 🙈

Skjønner. Hvordan har det gått å gå på Lutinus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver89 skrev (2 timer siden):

Skjønner. Hvordan har det gått å gå på Lutinus?

Det er jo litt gris 😅 Også har jeg fått en del kviser og ekstremt søtsug! Men usikker på om det er lutinus eller all spenningen som gjør det  🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...