Gå til innhold

Hvor ofte rir dere mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang vi har sex

Anonymkode: db3c6...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beeblebrox skrev (21 minutter siden):

Om du har samba inn med "morsmelken" så er det vel litt letter å ri (uten å drepe lårene dine), men det er vel også hva&hvordan man liker det, og hvordan man gjør det. Lære deg å "slenge med rumpa", om det gir deg noe? :vetikke: 

Det er vel ikke så mange som bryr seg om hvem som har "kontrollen" heller, tror jeg... 🤔 Om du ikke klarer mer enn 30 sec - så kan jeg jo kanskje forstå at de "liker å ha kontrollen", men....     Jeg vet er at jeg ikke er så glad i å "komme oppover", og kanskje det er flere som meg - og at det er der "forklaringen" ligger😅

Nysgjerrig: 'komme oppover'? Altså ligge på rygg, eller gjelder det andre stillinger også?

Anonymkode: 44694...938

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nysgjerrig: 'komme oppover'? Altså ligge på rygg, eller gjelder det andre stillinger også?

Anonymkode: 44694...938

Ja... Altså ligge på rygg, evt. "jobbe" imot tyngdekraften, lizm 😅 Samme med å bli sugd/runket også... Har selvsagt litt med det å gjøre at det går an å "komme feil"  når man ikke har "kontroll" (da spesielt ridings). "Sidelengs" eller "nedover" er bedre uansett. Da vet man stort sett hvor "griseriet" havner også  :fnise:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er helt naturlig da jeg er inne i trav og bedre miljøet.

Anonymkode: c9830...343

Åja så du er en eier eller trener eller kusk eller noe. Jeg så hest 360 om sånn ridning å det tok på låra sa de som hadde erfaring fra annen ridning og de som drev med det trener utenom ridningen også. Så dette er nok helt klart tingen.😊

Skrevet

Både eier og trener.

Det er spreke damer ja.

Anonymkode: c9830...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...