AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #61 Skrevet 30. desember 2021 Hver gang vi har sex Anonymkode: db3c6...994
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #62 Skrevet 30. desember 2021 Beeblebrox skrev (21 minutter siden): Om du har samba inn med "morsmelken" så er det vel litt letter å ri (uten å drepe lårene dine), men det er vel også hva&hvordan man liker det, og hvordan man gjør det. Lære deg å "slenge med rumpa", om det gir deg noe? Det er vel ikke så mange som bryr seg om hvem som har "kontrollen" heller, tror jeg... 🤔 Om du ikke klarer mer enn 30 sec - så kan jeg jo kanskje forstå at de "liker å ha kontrollen", men.... Jeg vet er at jeg ikke er så glad i å "komme oppover", og kanskje det er flere som meg - og at det er der "forklaringen" ligger😅 Nysgjerrig: 'komme oppover'? Altså ligge på rygg, eller gjelder det andre stillinger også? Anonymkode: 44694...938
AnonymBruker 42 Skrevet 30. desember 2021 #63 Skrevet 30. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nysgjerrig: 'komme oppover'? Altså ligge på rygg, eller gjelder det andre stillinger også? Anonymkode: 44694...938 Ja... Altså ligge på rygg, evt. "jobbe" imot tyngdekraften, lizm 😅 Samme med å bli sugd/runket også... Har selvsagt litt med det å gjøre at det går an å "komme feil" når man ikke har "kontroll" (da spesielt ridings). "Sidelengs" eller "nedover" er bedre uansett. Da vet man stort sett hvor "griseriet" havner også Endret 30. desember 2021 av Beeblebrox 1
Flintis Skrevet 31. desember 2021 #64 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er helt naturlig da jeg er inne i trav og bedre miljøet. Anonymkode: c9830...343 Åja så du er en eier eller trener eller kusk eller noe. Jeg så hest 360 om sånn ridning å det tok på låra sa de som hadde erfaring fra annen ridning og de som drev med det trener utenom ridningen også. Så dette er nok helt klart tingen.😊
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #65 Skrevet 31. desember 2021 Både eier og trener. Det er spreke damer ja. Anonymkode: c9830...343
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå