Gå til innhold

Hvor ofte rir dere mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Les dette her folkens 👆

Å ri er en stilling hvor dama som regel gnukker slik hun vil, slik at det er godt for henne. Det vil typisk være å vugge frem og tilbake litt rolig. Å hoppe og og ned er ikke eneste måten å ri på.

Å ri er i mine øyne en stilling for dama. Hvor hun styrer bevegelsene akkurat slik hun liker det, og sørger for sin egen orgasme. I sitt eget tempo uten å stresse. Sikkert mange som ikke liker stillingen, men kanskje det er fordi dere gjør det "feil"?

Anonymkode: 2d551...f47

Jeg er i grunnen enig men menn har sagt til meg at de ikke liker den gnukkingen og mister bennern av det (for da blir jo ikke pikken dems stimulert, bare vippet frem og tilbake inni vagina?) så da er det opp og ned (så penis går ut og inn) jeg prøver på. 

Anonymkode: 12d5e...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
rampenissen72 skrev (15 timer siden):

Hvordan rir du da? Hvis du blir sliten etter 20sekunder GJØR DU DET FEIL. 

Ja det er derfor jeg spør om råd da vettu for å høre åssen andre gjør det 😊👍 har du tips (hvis du er kvinne)? 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i grunnen enig men menn har sagt til meg at de ikke liker den gnukkingen og mister bennern av det (for da blir jo ikke pikken dems stimulert, bare vippet frem og tilbake inni vagina?) så da er det opp og ned (så penis går ut og inn) jeg prøver på. 

Det er riktig at det ikke er så stimulerende for mannen, det er derfor jeg mener dette er en stilling for dama. Hvor hun styrer showet slik at hun får orgasme. Og det er bra for mannen og, å slippe å ha ansvaret for at du skal komme.

Om mannen mister ereksjonen under riding er det jo et problem. Så det vil nok ikke fungere for alle. Selv blir jeg litt slappere, men det fungerer likevel. Eventuelt prøv med en penisring om dere har lyst 

Anonymkode: 2d551...f47

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ser du har redigert kommentaren din nå. Men kunne du ikke heller forklart hva du mener med å ri ved å klemme rumpeballene sammen da, istedet for å kalle meg en ekkel og feit kjerring? Jeg spurte genuint fordi jeg ikke skjønner hva du mener med det og gjerne vil prøve å forstå men å klemme sammen rumpeballene mener du da å presse de sammen med hendene? Og hvordan skal det hjelpe riing? Mener du istedet å presse sammen lårene? 

Ja jeg skulle ønske jeg hadde samme styrke i kroppen som deg til å ri lenger enn 20 sekunder. Jeg er slank og spinkel men trener ikke og har ikke noe styrke i bena så det er det som gjør det så tungt..

Men å ri i sofa på hardere underlag enn seng som noen over her skrev ja det er lettere! 

Har ikke kalt deg for ekkel og feit kjærring! Kalte deg for frekk dritkjærring men ingenting annet. Og redigerte det for jeg angret faktisk på at jeg skrev det.  Men du er faktisk frekk når vi har vanlig samtale og plutselig så skriver du at du ikke skjønner hva jeg mener og spør om jeg har hatt sex før.  Du kunne ha skrevet slik du gjør nå istedenfor å være spydig.   Orker ikke å fortsette den samtalen, håper andre kan forklare deg ting bedre.

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg rir absolutt aldri, hater det som pesten. Kjenner ingenting og tankene begynner bare å fly. Tenker på middag, jobb og interiør, osv…. Samboeren min respekterer det fullt ut, heldigvis, og vi har et herlig sexliv. 

Anonymkode: f0f86...b91

Tror ikke det er stillingen som er problemet her 🙂

Anonymkode: 440f1...7c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Aldri. «Riing» gjør ingen ting for meg. Aldri funket for min del, med noen partner.

Anonymkode: 4dd16...f27

Skrevet

Så og si hver gang. Bytter på stillingene. Hvor lenge jeg holder på, aner jeg ikke. Øvelse gjør mester og man får bedre utholdenhet jo oftere man gjør det. Driver man med styrketrening og eksempelvis går i fjellet på fritiden så er man godt rustet for en ridetur... 😎

Skrevet
Slut skrev (53 minutter siden):

Har ikke kalt deg for ekkel og feit kjærring! Kalte deg for frekk dritkjærring men ingenting annet. Og redigerte det for jeg angret faktisk på at jeg skrev det.  Men du er faktisk frekk når vi har vanlig samtale og plutselig så skriver du at du ikke skjønner hva jeg mener og spør om jeg har hatt sex før.  Du kunne ha skrevet slik du gjør nå istedenfor å være spydig.   Orker ikke å fortsette den samtalen, håper andre kan forklare deg ting bedre.

Beklager, jeg sier unnskyld for at jeg spurte om du hadde hatt sex. Det er bare at det er så mange troll her inne og mange av dem som ikke har hatt sex (incels), og med det uhøytidelige brukernavnet ditt (ikke noe galt med det!) i kombinasjon med et for meg uforståelig forslag om å klemme sammen rumpeballene som løsning gjorde at jeg lurte på om du var en av de. Jeg forstår fortsatt ikke hva du mente med det.. Det er greit at du ikke vil svare mer, jeg respekterer det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei,hun rir løp med hester.

Anonymkode: c9830...343

Jada, jeg vet hva det er, jeg måtte google for å være sikker da. Men skjøyteløpere har også muskler og utholdenhet vil jeg tro, men selvfølgelig ikke så spesialisert.

Jeg kommer til å se på disse løpene med helt andre øyne nå😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Beklager, jeg sier unnskyld for at jeg spurte om du hadde hatt sex. Det er bare at det er så mange troll her inne og mange av dem som ikke har hatt sex (incels), og med det uhøytidelige brukernavnet ditt (ikke noe galt med det!) i kombinasjon med et for meg uforståelig forslag om å klemme sammen rumpeballene som løsning gjorde at jeg lurte på om du var en av de. Jeg forstår fortsatt ikke hva du mente med det.. Det er greit at du ikke vil svare mer, jeg respekterer det. 

Du vet vi begynte å snakke om sex bakfra, ikke bare om å ri. Og det var då jeg mente at det er genialt å klemme/knipe sammen rompeballane mens ham er inni deg. Det var ikke svar på det du i utgangspunktet spurte om så kanskje derfor det kom litt misforståelser og det kan jeg beklage for. Er ikke noe flinke til å forklare ting så jeg burde kanskje ikke ha begynt å kommentere i det hele tatt😅  jeg er i hvert fall ikke noe incel eller troll og beklager for at vi misforsto hverandre, det er fint at vi ikke krangler men forklarer hver sin side av saken 😊 og det med riing finner du helt sikkert ut av etter hvert, det er jeg sikker på😁

Skrevet
Slut skrev (59 minutter siden):

Du vet vi begynte å snakke om sex bakfra, ikke bare om å ri. Og det var då jeg mente at det er genialt å klemme/knipe sammen rompeballane mens ham er inni deg. Det var ikke svar på det du i utgangspunktet spurte om så kanskje derfor det kom litt misforståelser og det kan jeg beklage for. Er ikke noe flinke til å forklare ting så jeg burde kanskje ikke ha begynt å kommentere i det hele tatt😅  jeg er i hvert fall ikke noe incel eller troll og beklager for at vi misforsto hverandre, det er fint at vi ikke krangler men forklarer hver sin side av saken 😊 og det med riing finner du helt sikkert ut av etter hvert, det er jeg sikker på😁

Så fint at dere er blitt bestiser, da. 🙌🏼

Skrevet
Ramona skrev (1 minutt siden):

Så fint at dere er blitt bestiser, da. 🙌🏼

Heller det enn å være usaklig og krangle om noe meningsløst som så utrolig mange andre gjør ✌

Skrevet
Flintis skrev (4 timer siden):

Jada, jeg vet hva det er, jeg måtte google for å være sikker da. Men skjøyteløpere har også muskler og utholdenhet vil jeg tro, men selvfølgelig ikke så spesialisert.

Jeg kommer til å se på disse løpene med helt andre øyne nå😉

De er stram i strikken de som driver med dette.

Grunn nok for å holde på med hest.

Skrevet
Slut skrev (2 timer siden):

Koselig at dere skværet opp 👍👍👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er stram i strikken de som driver med dette.

Grunn nok for å holde på med hest.

Det er ikke sånn slapp hverdagsriding de har heller, men der er jo mange som driver med hest på lavere nivå da kanskje de også er litt strammere enn vanlig?

Skrevet
Flintis skrev (1 minutt siden):

Det er ikke sånn slapp hverdagsriding de har heller, men der er jo mange som driver med hest på lavere nivå da kanskje de også er litt strammere enn vanlig?

Vet ikke, menger meg kun med de som driver konkurranse.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, menger meg kun med de som driver konkurranse.  

Hm hvordan menger en seg med disse?

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Blir du tørr etter orgasme?

Anonymkode: 288cd...df6

Jupp, ikke med en gang, men etter sånn 5+ minutt.

Anonymkode: 16af8...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 17.41):

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Om du har samba inn med "morsmelken" så er det vel litt letter å ri (uten å drepe lårene dine), men det er vel også hva&hvordan man liker det, og hvordan man gjør det. Lære deg å "slenge med rumpa", om det gir deg noe? :vetikke: 

Det er vel ikke så mange som bryr seg om hvem som har "kontrollen" heller, tror jeg... 🤔 Om du ikke klarer mer enn 30 sec - så kan jeg jo kanskje forstå at de "liker å ha kontrollen", men....     Jeg vet er at jeg ikke er så glad i å "komme oppover", og kanskje det er flere som meg - og at det er der "forklaringen" ligger😅

Skrevet
Flintis skrev (12 minutter siden):

Hm hvordan menger en seg med disse?

Er helt naturlig da jeg er inne i trav og bedre miljøet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...