Gå til innhold

Hvor ofte rir dere mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nesten hver gang. Garantert orgasme 😊

Anonymkode: e8f7b...5c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Klemme sammen rumpeballene? Nei jeg skjønner ikke hva du mener. Har du hatt sex før? 

Anonymkode: 12d5e...eb6

Viss ikke du skjønner det så er ikke det rart at du har ingen å "trene" med.. ikke spør om råd tips når du skal vere så unødvendig frekk når noen faktisk prøver å gi deg råd.  Og ja, jeg har hatt sex før og klarer fint å ri lengre enn 20sek.. sjalu?

Endret av Slut
  • Liker 5
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Hvordan rir du da? Hvis du blir sliten etter 20sekunder GJØR DU DET FEIL. 

Skrevet

Aldri. Han er ikke tent på det og det er vanskelig pga han har ganske kort penis.

Anonymkode: 5310e...160

• Liker 1
Skrevet

Gjør det stort sett hver gang vi har sex. Jeg er over 50 og utrent, men kan holde på hvor lenge som helst. Skjønner ikke hvordan dere gjør det, dere som blir slitne?

Anonymkode: e23d1...1ea

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Klemme sammen rumpeballene? Nei jeg skjønner ikke hva du mener. Har du hatt sex før? 

Hvorfor er du frekk mot folk som bruker av tiden sin for å hjelpe deg? Det er åpenbart at du er den med lite sexerfaring her i tråden og da bør du være takknemlig når folk forsøker å komme med tips og bidra til at du/dere kanskje kan få det bedre. Og hvis du bare orker noe i 20 sekunder før du er utslitt, da bør du kanskje både trene styrke, kondisjon og gå ned i vekt.

Anonymkode: 9750a...c43

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Normalt vil nok menn hjelpe deg hvis de ser at du sliter.. med å holde hendene dine for å gi deg støtte, eller holde deg under rompa mens du rir. Å bli ridd er deilig det, men jeg synes også at du gnikker musa di mot meg er like fantastisk.. da blir du ikke så fort sliten heller. Men hvis du ikke klarer mere enn 20 sekunder, er kanskje ikke riding din sterkeste side. Tren lårene på 90 gradern mot en vegg, eller trene lårene med å ri en sugedildo? De kvinnene jeg har møtt, bruker å kombinere riding og gnikking. Det er vel for å spare seg for melskesyre, men de er kanskje mere ivrig og tåler smerter bedre?

Frida Karlsson satt i 90 grader en halvtime, så hun er sikkert sterk til å ri., hun har iallefall trent mye🤭

Skrevet

Om jeg rir kommer jeg innen 30 sekund og det funker som regel dårlig. Da er jeg helt tørr før han i det hele tatt nærmer seg.

Anonymkode: 16af8...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Om jeg rir kommer jeg innen 30 sekund og det funker som regel dårlig. Da er jeg helt tørr før han i det hele tatt nærmer seg.

Anonymkode: 16af8...95a

Blir du tørr etter orgasme?

Anonymkode: 288cd...df6

• Liker 2
Skrevet

Et tips er å sitte over han i sofaen eller et sted som er litt stivere enn en seng liksom. Da blir jeg mindre sliten. Når jeg blir sliten av å ri bytter jeg litt stilling. Bytter på mellom å sitte på knærne og på føttene. Og bytter på å sitte med ansiktet mot han og ryggen mot han. 

Jeg tar sjelden iniativ til å ri, fordi jeg er lat. Men setter han meg der så gjør jeg det så klart.

Anonymkode: 288cd...df6

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Sjeldent, gir meg ingenting. Men gjør det av og til for hans skyld, men er jo bedre å gjøre noe begge liker.

Anonymkode: 3bb07...a38

• Liker 3
Skrevet

Hvor ofte jeg rir mannen?

Har gjort det bare én gang. Det gikk utrooolig tregt.

Velger heller bilen, selv om det er mindre miljøvennlig.

Anonymkode: 7f070...de2

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hun jeg puler på nå er monte rytter,hun kan ri hun.  

Anonymkode: c9830...343

Det vil jeg tro 😄 eller kanskje en lengdeløpsskøyteløper....

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør det stort sett hver gang vi har sex. Jeg er over 50 og utrent, men kan holde på hvor lenge som helst. Skjønner ikke hvordan dere gjør det, dere som blir slitne?

Anonymkode: e23d1...1ea

Les dette her folkens 👆

Å ri er en stilling hvor dama som regel gnukker slik hun vil, slik at det er godt for henne. Det vil typisk være å vugge frem og tilbake litt rolig. Å hoppe og og ned er ikke eneste måten å ri på.

Å ri er i mine øyne en stilling for dama. Hvor hun styrer bevegelsene akkurat slik hun liker det, og sørger for sin egen orgasme. I sitt eget tempo uten å stresse. Sikkert mange som ikke liker stillingen, men kanskje det er fordi dere gjør det "feil"?

Anonymkode: 2d551...f47

• Liker 3
Skrevet

Aldri lenger pga dårlige knær og jeg klarer det ikke, men før i tiden var det min favorittposisjon. Ble overhodet ikke sliten i lårene eller noe. Vi gjør av og til noe liknende, da sitter/ligger han på sengekanten og jeg sitter oppå han, baklengs. Dessverre er knærne ofte så knirkende at han blir forstyrret av det... Muligens blir det bedre med kneprotese i begge knær. 😄🤞

Anonymkode: 38d47...609

Skrevet
Flintis skrev (23 minutter siden):

Det vil jeg tro 😄 eller kanskje en lengdeløpsskøyteløper....

Nei,hun rir løp med hester.

Anonymkode: c9830...343

Skrevet

Synes det et lettere, og treffer bedre når jeg sitter oppå han i en stol. Eventuelt i senga kan man stå på ene beinet på gulvet. Altså at mannen ligger ved kanten. Da blir du mindre sliten. Kommer kanskje an på sengehøyde, men er et alternativ😊

Skrevet
Slut skrev (15 timer siden):

Viss ikke du skjønner det så er ikke det rart at du har ingen å "trene" med.. ikke spør om råd tips når du skal vere så unødvendig frekk når noen faktisk prøver å gi deg råd.  Og ja, jeg har hatt sex før og klarer fint å ri lengre enn 20sek.. sjalu?

Ser du har redigert kommentaren din nå. Men kunne du ikke heller forklart hva du mener med å ri ved å klemme rumpeballene sammen da, istedet for å kalle meg en ekkel og feit kjerring? Jeg spurte genuint fordi jeg ikke skjønner hva du mener med det og gjerne vil prøve å forstå men å klemme sammen rumpeballene mener du da å presse de sammen med hendene? Og hvordan skal det hjelpe riing? Mener du istedet å presse sammen lårene? 

Ja jeg skulle ønske jeg hadde samme styrke i kroppen som deg til å ri lenger enn 20 sekunder. Jeg er slank og spinkel men trener ikke og har ikke noe styrke i bena så det er det som gjør det så tungt..

Men å ri i sofa på hardere underlag enn seng som noen over her skrev ja det er lettere! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...