Gå til innhold

Hvor ofte rir dere mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Anonymkode: 12d5e...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rir hver gang vi knuller. Ca to - tre ganger i uka. Alt fra 5 - 20 minutter. Vi bytter ofte stillinger når vi knuller. 

Anonymkode: 91946...3ae

• Liker 5
Skrevet

Hver gang. Til jeg kommer ;) Men hopper ikke 'opp og ned' så blir ikke sliten i beina. Mer gnir meg mot ham. Riding er mest for min nytelse, kanskje, sånn som vi gjør det, men han sier han elsker det han også!

Anonymkode: 44694...938

• Liker 7
Skrevet

Mye deilig saft som kommer over pikk og pung når dama rir,hun rir meg 3 av 4 ganger når vi puler.

Anonymkode: c9830...343

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer mest under ridning, multiorgasmer ved frem og tilbake, en orgasme ved opp og ned. Det samme med forskjellige partnere. 

Anonymkode: 0e2ff...d36

Skrevet

Typen er så rask på, ingen forspill der i gården, poff så er han ferdig🙈 så det er sjeldent jg får mulighet til dt, men digger å ri.. så det blir noen rideturer i dusjen med leksakene mine flere ganger i uka🤪 

Anonymkode: 48cb2...c46

• Liker 3
Skrevet

Det kommer an på når kjæresten vil det. Det kan være alt fra et par ganger på rad, til kanskje en gang om måneden. Han bestemmer når og hvordan, og jeg elsker det. 🥰

Er kun når jeg rir jeg kan få orgasme, har fått det til to ganger på snart to år. Aldri klart det med tidligere partnere.

Anonymkode: 48751...4b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvor ofte rir dere mannen under sex? Og rir dere lenge pr gang eller bare et lite minutt? 

Jeg har tenkt en del på det i det siste og innsett at jeg nesten aldri rir. Både fordi menn jeg ligger med liker å ha styringen selv og fort bytter stilling men jeg syns også det er ekstremt tungt å ri så jeg tar sjeldent initiativ til det. Noen tips på å bli bedre på å ri og ikke få verkende lår etter bare 20 sekunder? 

Trening gjør mester😁 gjør det oftere så blir det lettere for hver gang

• Liker 2
Skrevet

Kanskje 3 av 5 runder. Noen ganger sliter han med å komme, og da rir jeg han til han kommer, da pleier det å gå ganske fort😅 Men det er mer gynging frem og tilbake og ikke opp og ned, og jeg sitter med ryggen mot han.

Anonymkode: aa616...23c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Typen er så rask på, ingen forspill der i gården, poff så er han ferdig🙈 så det er sjeldent jg får mulighet til dt, men digger å ri.. så det blir noen rideturer i dusjen med leksakene mine flere ganger i uka🤪 

Håper du sjekker strømprisen først da 😆

Anonymkode: ca5a2...3d5

• Liker 2
Skrevet

Hun jeg puler på nå er monte rytter,hun kan ri hun.  

Anonymkode: c9830...343

• Liker 1
Skrevet
Slut skrev (1 time siden):

Trening gjør mester😁 gjør det oftere så blir det lettere for hver gang

Akuratt nå har jeg ingen sexpartner å trene med. Vil gjerne imponere neste sexpartner og ikke havne som en dau sekk oppå han etter 40 sekunder riing. Prøver å trene squats men det er seriøøøøst sååååå tuuuuungt... 

Å gynge-ri er lett, men å ri opp og ned er helt grusomt tungt syns jeg! Det er lettere å lene meg fremover og "twerke" men da pleier mennene å jukke tilbake igjen sånn at jeg må holde meg stille mens de puler meg undenfra så får jeg ikke "bidratt" selv allikevel. 

Hvilke andre stillinger kan damen bidra litt i? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Akuratt nå har jeg ingen sexpartner å trene med. Vil gjerne imponere neste sexpartner og ikke havne som en dau sekk oppå han etter 40 sekunder riing. Prøver å trene squats men det er seriøøøøst sååååå tuuuuungt... 

Å gynge-ri er lett, men å ri opp og ned er helt grusomt tungt syns jeg! Det er lettere å lene meg fremover og "twerke" men da pleier mennene å jukke tilbake igjen sånn at jeg må holde meg stille mens de puler meg undenfra så får jeg ikke "bidratt" selv allikevel. 

Hvilke andre stillinger kan damen bidra litt i? 

Viss du synes det er lettere å twerke så anbefaler jeg doggystyle der ham bare chiller og du twerka på utstyret hass😁 slår aldri feil her i hvert fall😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg rir absolutt aldri, hater det som pesten. Kjenner ingenting og tankene begynner bare å fly. Tenker på middag, jobb og interiør, osv…. Samboeren min respekterer det fullt ut, heldigvis, og vi har et herlig sexliv. 

Anonymkode: f0f86...b91

• Liker 3
Skrevet
Slut skrev (35 minutter siden):

Viss du synes det er lettere å twerke så anbefaler jeg doggystyle der ham bare chiller og du twerka på utstyret hass😁 slår aldri feil her i hvert fall😄

Hvordan går det til? Twerking gjør mer at vagina og rumpa går opp og ned, hvis han står bak meg i doggy så ville det ikke funket med mindre han er veldig lav og har penis under meg i vinkel opp på skrå? Med en normalt høy mann som står på kne i doggy i senga eller på bena på gulvet utenfor senga så pleier penisen og hoftene hans være akuratt på høyde med rumpa/underlivet mitt når jeg står på alle fire og eneste måte for meg da å "bidra" med er å gynge hele kroppen forover og bakover for at det skal gå ut og inn på pikken hans? Da føler jeg meg som en treg flodhest uten rytme 😅 Gjør det feil jeg da?

Skrevet

Hatt et par exer som elsket å ri, begge veier..

Og det er kjempegodt syntes jeg, best når de rir forfra, så en kan se vuggende  bryster og kjæle litt med brystvortene 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan går det til? Twerking gjør mer at vagina og rumpa går opp og ned, hvis han står bak meg i doggy så ville det ikke funket med mindre han er veldig lav og har penis under meg i vinkel opp på skrå? Med en normalt høy mann som står på kne i doggy i senga eller på bena på gulvet utenfor senga så pleier penisen og hoftene hans være akuratt på høyde med rumpa/underlivet mitt når jeg står på alle fire og eneste måte for meg da å "bidra" med er å gynge hele kroppen forover og bakover for at det skal gå ut og inn på pikken hans? Da føler jeg meg som en treg flodhest uten rytme 😅 Gjør det feil jeg da?

Er nok jeg som skrev twerking når jeg mente noe annet🙈 når han er inni deg bakfra so er det bare å riste på rompa eller bedre sagt klemme sammen rompeballene 😁  funker sikkert ikke på de med veldig lite penis da men ellers så funker det bra. Unnskyld for dårlig forklaring, norsken min er ikke 100% enda men håper du skjønte hva jeg mente nå😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det sjeldent. 

Mannen liker opp-og-ned, det gir meg veldig lite, jeg liker gnukking fram-og-tilbake, men det gir ham veldig lite. Alle andre stillinger nyter vi begge, så det blir sjelden til at jeg rir

Anonymkode: e1f48...c6a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper du sjekker strømprisen først da 😆

Anonymkode: ca5a2...3d5

😂😂😂

Skrevet
Slut skrev (1 time siden):

Er nok jeg som skrev twerking når jeg mente noe annet🙈 når han er inni deg bakfra so er det bare å riste på rompa eller bedre sagt klemme sammen rompeballene 😁  funker sikkert ikke på de med veldig lite penis da men ellers så funker det bra. Unnskyld for dårlig forklaring, norsken min er ikke 100% enda men håper du skjønte hva jeg mente nå😅

Klemme sammen rumpeballene? Nei jeg skjønner ikke hva du mener. Har du hatt sex før? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...