Gå til innhold

Litteratur og bøker i egen kategori?


Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Kan dere ikke lage egen kategori for litteratur og bøker istedenfor å blande den med både musikk og strikking? Det blir så vanskelig å finne frem mellom alle garn- og «jeg leter etter en sang»-trådene… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunaris skrev (På 26.12.2021 den 3.07):

Kan dere ikke lage egen kategori for litteratur og bøker istedenfor å blande den med både musikk og strikking? Det blir så vanskelig å finne frem mellom alle garn- og «jeg leter etter en sang»-trådene… 

Som bruker her på forumet må jeg få protestere litt her. Det er en avveining mellom hvor mange underfora man skal ha og hva de skal inneholde, og hvor mye aktivitet det er i de ulike foraene. For mange, og for smale, underfora gjør forumet vanskeligere å finne fram i, og aktiviteten i enkelte underfora blir ekstremt lav. 

Jeg tror mye ordner seg hvis folk plasserer innleggene sine der de hører hjemme. Hvis du finner garntråder (pun not intended ;)  ) der du vil lese om bøker, så er de feilplassert. Underforumet heter kultur, litteratur og musikk. Synes vel ikke at det er SÅ mye aktivitet der at det er helt umulig å finne fram. 

Garnet og selbuvottene hører hjemme under hobby og fritid.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for forslaget. Vi ser ikke behovet for dette per dags dato, men vi tar det med oss videre for eventuell vurdering senere.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...