Gå til innhold

Unstoppable maskara


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd den?

Jeg ble veldig frista når jeg så den i reklamen :) 50 % lengre vipper og den sitter supergodt og er likevel lett å fjerne med vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det stemmer faktisk! Sverger vanligvis til dyrere merker, men kjøpte den på impuls og er veldig fornøyd. Den er lett å legge pent og lett å fjerne. Så meg i speilet nå, etter at mascaraen har vært på i drøye 15 timer, og den er fortsatt svart og fin og uten dryss under øynene! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel noe ala Kanebo 38 gr-mascaraen, som er vannfast, men som fjernes med vann. Maybelline-mascaraer koster stort sett i underkant av hundrelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Maybellines unstop..er noen god mascarra! Den tørket på vippene før jeg fikk sukk for meg. Et evt andre strøk med den saken der, nei det var bare å glemme. Men meg om det...smak og behag ;)

Skal jeg ha fiber mascarra så holder jeg meg til Noubas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_heidi_*

jeg kjøpte den fordi jeg fant ikke den jeg vanligvis bruker. synes ikke Unstoppable var god i det hele tatt.. den tørket altfor fort, klumpet seg veeeldig, og ble utrolig misfornøyd. synes heller ikke den var noe vidunder i å holde seg lenge, merket egentlig ikke noe til det sånn sett.

den jeg SKULLE kjøpe som jeg ikke fant er LashDiscovery - One by one. Den ypperste, beste, vinneren over alle mascaraer - i mitt tilfelle hvertfall! dessverre mistenker jeg Maybelline for å slutte å lage den lengre og det er fortærende; når du endelig finner noe du er fornøyd med, så forsvinner det selvfølgelig.. På LashDiscovery er børsten veldig liten, den minste jeg har sett faktisk, men det gjør at jeg føler jeg har kontroll på vippene lissom, at jeg får med meg alt. Mange av børstene er bare store klumper! Også, på favoritten min er børsten veldig lang slik at jeg føler ikke håndå er helt oppi øyet. Love it. Håper jeg finner den igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte den fordi jeg fant ikke den jeg vanligvis bruker. synes ikke Unstoppable var god i det hele tatt.. den tørket altfor fort, klumpet seg veeeldig, og ble utrolig misfornøyd. synes heller ikke den var noe vidunder i å holde seg lenge, merket egentlig ikke noe til det sånn sett.

den jeg SKULLE kjøpe som jeg ikke fant er LashDiscovery - One by one. Den ypperste, beste, vinneren over alle mascaraer - i mitt tilfelle hvertfall! dessverre mistenker jeg Maybelline for å slutte å lage den lengre og det er fortærende; når du endelig finner noe du er fornøyd med, så forsvinner det selvfølgelig.. På LashDiscovery er børsten veldig liten, den minste jeg har sett faktisk, men det gjør at jeg føler jeg har kontroll på vippene lissom, at jeg får med meg alt. Mange av børstene er bare store klumper! Også, på favoritten min er børsten veldig lang slik at jeg føler ikke håndå er helt oppi øyet. Love it. Håper jeg finner den igjen..

Du har dessverre rett i at one by one er gått ut, jeg fikk beskjed om det da jeg skulle ha den sist. Løp rundt for å finne den, og da jeg fant den var jeg så dum at jeg bare kjøpte en..... :frustrert:

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre når den er brukt opp, håpet at denne nye var bra, men nå blir jeg jo redd for at den ikke er det for meg, siden vi liker den samme og du ikke liker den nye... :(

Skal til Spania en snartur i helgen, får se på taxfreen om de har noe som kan brukes.

Vi vil ha one by one tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja One by One var den beste jeg også har prøvd, av billigmerkene.

Så utrolig dumt at den har gått ut da..... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...