Gå til innhold

​ 🎄 ​Er det noen regel om max antall emojier det er lov til å ha i trådtittelen?🎄 ​


An0nymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Vi har ingen regel som handler spesifikt om emojier, men tittelen må beskrive tema for tråden og ikke overskride 140 tegn. 

Viser til følgende regel:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Perelandra, mod. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (54 minutter siden):

Hei! Vi har ingen regel som handler spesifikt om emojier, men tittelen må beskrive tema for tråden og ikke overskride 140 tegn. 

Viser til følgende regel:

Perelandra, mod. 

Takk :nisse: God jul :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil forøvrig legge til at selv om vi ikke har noen regel som spesifikt handler om antall emoji, kan en tittel med mange emojier virke forstyrrende. Slike titler kan oppfattes som tull, eller legge opp til avsporinger fra trådens egentlige tema. 

Perelandra, mod. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tok print screen klar for å lage min egen tråd om temaet - så da kan jeg like godt poste den her:
image.thumb.png.f5a3eda991a4059328e062705453f0f0.png
 

Selv skjønner jeg ikke poenget med disse emojene i tittelen, men det får bli mitt problem. Imidlertid er dette eksempelet helt meningsløs bruk av emojer. Her er tittelen lenger enn tråden pga emojene. Vedkommende syntes tydeligvis ikke tittelen var nok og har strødd to juletrær i innlegget også som er fort gjort å sitere da det er et juletre - tittelen - og et juletre til.

Selvsagt fører denne "skogen" til kommentarer i innlegget.

Kan KG vurdere begrensningsregel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Annonse

Jeg er såpass konservativ at for min del kan titlene gjerne bestå utelukkende av tekst. Emojier kan heller brukes i selve innlegget 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Gjest Blondie65
17.11 skrev (Akkurat nå):

Jeg er såpass konservativ at for min del kan titlene gjerne bestå utelukkende av tekst. Emojier kan heller brukes i selve innlegget 

Jeg kan strekke meg til EN.

Tidligere var det ikke mulig å skrive mange emojer etterhverandre i teksten heller. Det er tydeligvis opphevet. Hvis denne barnehagementaliteten fortsetter blir det ikke seriøse diskusjoner her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (2 timer siden):

Jeg kan strekke meg til EN.

Tidligere var det ikke mulig å skrive mange emojer etterhverandre i teksten heller. Det er tydeligvis opphevet. Hvis denne barnehagementaliteten fortsetter blir det ikke seriøse diskusjoner her lenger.

Jeg kom inn hit for å foreslå det samme. 
Øynene mine blør! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...