Gå til innhold

Vet ikke hvilke regler jeg har brutt


Betasuppe

Anbefalte innlegg

Fikk en advarsel av @Leselusa og jeg kan ikke forstå hva jeg har gjort galt.

Kan noen forklare eksakt hva jeg har gjort galt? Jeg følger forumreglene, men har jo opplevd at innlegg jeg har skrevet har blitt slettet uten varsel. Nå ser jeg at denne personen aktivt deltar i debatter rundt dette emnet. Er det fordi mine meninger ikke er likt?

Hva er greia med at det blir slettet pga "innhold vi ikke vil assosieres med". Har dere ei liste?

Vennligst list alle reglene jeg har brutt og hvorfor. Jeg har aldri fått oppgitt en grunn.

Jeg synes modereringen er veldig lite transparent. Det er ikke vits med forumregler hvis man man ikke bryter noen av dem, og dere har en magisk paragraf dere kan klistre det på som dekker "alt".

Endret av Betasuppe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betasuppe skrev (På 24.12.2021 den 0.11):

Fikk en advarsel av @Leselusa og jeg kan ikke forstå hva jeg har gjort galt.

Kan noen forklare eksakt hva jeg har gjort galt? Jeg følger forumreglene, men har jo opplevd at innlegg jeg har skrevet har blitt slettet uten varsel. Nå ser jeg at denne personen aktivt deltar i debatter rundt dette emnet. Er det fordi mine meninger ikke er likt?

Hva er greia med at det blir slettet pga "innhold vi ikke vil assosieres med". Har dere ei liste?

Vennligst list alle reglene jeg har brutt og hvorfor. Jeg har aldri fått oppgitt en grunn.

Jeg synes modereringen er veldig lite transparent. Det er ikke vits med forumregler hvis man man ikke bryter noen av dem, og dere har en magisk paragraf dere kan klistre det på som dekker "alt".

Hei.

Da vi ikke diskuterer enkelte brukersaker offentlig på forumet, så har jeg sendt deg en PM med oppklaring i bakgrunnen for din advarsel, og håper dette er OK. På bakgrunn av dette kan vi heller ikke gi noe informasjon om hvorvidt andre brukere har mottatt advarsler eller andre sanksjoner, men alle sanksjoner som blir gitt av moderatorteamet blir gikk på bakgrunn av våre retningslinjer, og ikke personlige meninger. 

Når det gjelder innhold vi ikke vil assosieres med så er det vanskelig å gi et konkret svar eller en liste, da dette kommer an på konteksten det blir lagt fram i. Denne retningslinjen handler mer om innhold enn om nettsidene i seg selv. Hvis innholdet det linkes til understøtter noe som bryter med reglene, vil dette regnes som innhold vi ikke ønsker å assosieres med. Et eksempel på dette er document.no, der vi godtar linker til sider som ikke fronter ekstreme meninger, men det kan også bety vi fjerner innhold vi mener bryter med våre regler. Det vil derfor være avhengig av konteksten og innholdet på nettsiden, og det er derfor det er vanskelig å gi et konkret svar annet enn at dersom innholdet i seg selv hadde vært OK i et egen innlegg på forumet, så er det som regel også greit å linke til. 

Leselusa, mod

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...