Gå til innhold

Utfordring! Hva er din hemmelighet som kan ødelegge livet ditt dersom det kommer ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er sterilisert, men dama eller vennene våre veit ikke det. Dama vil ha barn, men jeg bare later som at vi er uheldige.

Anonymkode: 8cd45...373

Hva gjør du den dagen hun drar med deg til en fertilitetsklinikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. jeg skrev en kommentar her. ingen stygg eller ufin kommentar. nå er den borte, hvorfor? har noen rapportert den så har en admin slettet den?

Anonymkode: 25ce7...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er sterilisert, men dama eller vennene våre veit ikke det. Dama vil ha barn, men jeg bare later som at vi er uheldige.

Anonymkode: 8cd45...373

Det er veldig slemt gjort. Fy deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ganske alvorlig rulleblad fra før jeg tok meg sammen og møtte mannen min, alt fra tyveri, vold, trusler, hærverk og narkotika... tror nok livet mitt hadde vært ødelagt om mannen noengang så min utømmende politattest..

Anonymkode: 60b06...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 0.33):

Jeg er en mann i 50 årene. Da jeg var i 20 årene fikk jeg  barn med ei jeg var sammen med i en periode på 3 år. da vi skilte lag bodde sønnen min mesteparten hos mor. Årene som gikk begynte det å gå rykter om at jeg muligens ikke var faren til dette barnet likevell. Mor hadde rett før vår tid et stort alkoholproblem og var med mye mannfolk. Jeg tok med hårprøver fra min sønn og meg og fikk dna testet. Det viste seg at etter 14 år var jeg ikke faren likevell. Faren hans er en narkoman som døde i 2006. Har aldri fortalt han dette da det muligens ødelegger mye. Han vet om ryktene men har aldri trodd på dette. Han har det fint nå og vi har et unikt far-sønn forhold. Han er i 20 årene nå..

Anonymkode: f2a58...8d6

Det er helt riktig av deg å ikke si noe. Ikke ta fra ham tryggheten i å tro at du er hans biologiske far. Noen ganger er livsløynen mye viktigere og bedre enn sannheten. 

For å sitere Ibsen: «Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske…tar du lykken fra det med det samme..»

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et forhold til en gift mann som er på alder med mine foreldre. 

Anonymkode: 47f03...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/22/2021 at 3:15 PM, AnonymBruker said:

Beklager at du har opplevd dette. Trist 😣 håper det går bra med deg nå tross alt!

Ja det er vanskelig.. men han er en snill gutt som har slitt mye oppigjennom årene. Han har ikke kontakt med mor da mor har vært alkoholiker siden han var 15 år ( bodd til meg siden). Han har ikke andre søsken. Han har kun meg og min familie. Uansett om han ikke er sønnen min på papiret, så er han det i hjertet og jeg ønsker ikke å fortelle han det for jeg er redd for at han tar det svært dårlig av erfaring. Kanskje jeg forteller det senere, men jeg tviler. 

Anonymkode: f2a58...8d6

Er han ikke sønn på papiret? Trodde det var akkurat det han var? 

Anonymkode: de60c...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/22/2021 den 0.33):

Jeg er en mann i 50 årene. Da jeg var i 20 årene fikk jeg  barn med ei jeg var sammen med i en periode på 3 år. da vi skilte lag bodde sønnen min mesteparten hos mor. Årene som gikk begynte det å gå rykter om at jeg muligens ikke var faren til dette barnet likevell. Mor hadde rett før vår tid et stort alkoholproblem og var med mye mannfolk. Jeg tok med hårprøver fra min sønn og meg og fikk dna testet. Det viste seg at etter 14 år var jeg ikke faren likevell. Faren hans er en narkoman som døde i 2006. Har aldri fortalt han dette da det muligens ødelegger mye. Han vet om ryktene men har aldri trodd på dette. Han har det fint nå og vi har et unikt far-sønn forhold. Han er i 20 årene nå..

Anonymkode: f2a58...8d6

Hvordan vet du sikkert hvem som er faren, basert på DITT og guttens hårstrå?

 

Anonymkode: 9e81b...c5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange hemmeligheter, men ikke noe liv. Så ingenting kan bli ødelagt.

Anonymkode: bc95c...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er sterilisert, men dama eller vennene våre veit ikke det. Dama vil ha barn, men jeg bare later som at vi er uheldige.

Anonymkode: 8cd45...373

Har du sett for mye på «Exit»? 

Anonymkode: a6f05...af8

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, BrittEkeberg said:

Til tross for det fine far-sønn forholdet, har han rett til å vite. Selv om det er vondt og selv om det kan ødelegge forholdet deres, kan det også ende med å bli sterkere. 

Dette kunne vært historien om mitt liv, bare at jeg fikk vite det som barn. Fullstendig unødvendig, skulle ønske jeg ikke fikk vite det. Typisk at folk som "vet" hvem deres far er er veldig opptatt av denne retten. Men det å vite det gjør jo bare alt verre. Plutselig hører man ikke til noe sted.

Anonymkode: 9dd44...5eb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "ødelegge" kanskje. Men definitivt ganske pinlig:

Jeg hadde sex med en femti år gammel lærer, når jeg var cirka atten år på videregående. Læreren var forøverig gift. 

Anonymkode: d0423...a0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 12.47):

Kan ikke si hva det er, siden dette forumet er korrupt og det er en unødvendig risiko å ta, men har absolutt gjort ting som kunne ha ødelagt mye, hadde jeg blitt tatt for det, og hadde det kommet frem. 

Anonymkode: a57dc...412

Som hva da?😂drept noen?😳 men hva mer du at forumet er korrupt?

Endret av Nuppidu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er fire søsken, men en av oss har en annen far. Pappa vet det ikke, kun mamma og meg. Det tar jeg med meg i graven.

Anonymkode: aa7a8...90c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er fire søsken, men en av oss har en annen far. Pappa vet det ikke, kun mamma og meg. Det tar jeg med meg i graven.

Anonymkode: aa7a8...90c

Hvordan fant du ut av det?

Anonymkode: 341cd...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan fant du ut av det?

Anonymkode: 341cd...60b

forferdelig slemt mot broren eller søsteren din, mot din far og også den biologiske faren

Anonymkode: e50e4...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 18.52):

Jeg er sterilisert, men dama eller vennene våre veit ikke det. Dama vil ha barn, men jeg bare later som at vi er uheldige.

Anonymkode: 8cd45...373

Hvordan i all verden klarer du å være så slem mot kjæresten din? Du kommer garantert til å møte deg selv i døra en vakker dag og det blir ikke pent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrittEkeberg skrev (På 23.12.2021 den 16.15):

Er uenig. 
En kollega visste ikke at "faren" hun var oppvokst med, ikke var hennes biologiske far. Hele familien og naboene visste det, unntatt henne selv. Dagen hun fikk vite at han ikke var hennes far, var noen måneder før han gikk bort. Hun opplevde det som et stort svik. Og det forstår jeg, for det er det. Og hennes biologiske far, var naboen hennes i barndommen og en kollega på jobben.
 

Han unge gutten har rett til å få vite, tenk så forbannet han blir hvis han får vite det som 40-50 åring. Da vil han føle seg sviktet og føle at hele hans liv har vært basert på en løgn, av en mann som ikke er hans biologiske far. Stakkars! Og ts. bryr seg ikke om hva som vil skje med denne unge fyren, men tenker på hva som vil skje med ham. 

Jeg er enig med deg. Jeg vet noe lignende om en familie jeg kjenner. Barna (som nå er voksne) vet ikke, men veldig mange rundt vet. Jeg synes det er et svik, men synes ikke jeg kan si det heller - det ville være å blande seg opp i ting jeg ikke har noe med. Så sier ingenting.

Jeg vet også at moren til en venninne av meg begikk selvmord, mens venninnen min (som var et barn da moren døde) fikk vite at hun døde av naturlige årsaker. Jeg synes det er helt idiotisk å lyve om noe sånt, men synes ikke jeg kan si noe i dette tilfellet heller.

Folk bør bli flinkere til å si sannheten, også til barn.

Anonymkode: 8c18a...6d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...