Gå til innhold

Når en får en advarsel


zemer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Når man får en advarsel så er det stort sett aldri kun basert på ett innlegg, men en samlet historikk av regelbrudd. Man skal da ha brutt reglene over tid, fått pm med påminnelse om reglene, men fortsatt å bryte reglene etter pm med påminnelse om reglene.

Man kan sende pm til moderator, som sendte advarsel, for å få eksempler på innlegg som har brutt reglene.

Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger får man ikke pm.før man blir utestengt.

Man får heller ikke alltid  svar fra moderatorer. Sånn, der ble det litt tilleggsinfo 

Og ja. Du er sikkert den tusende som etterlyser konkrete begrunnelser, men moderatorene opplever ikke at det blir spesielt ofte etterspurt... 🙂

 

Endret av SoWhat?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Noen ganger får man ikke pm.før man blir utestengt.

Man får heller ikke svar fra moderatorer. Sånn, der ble det litt tilleggsinfo 

Og ja. Du er sikkert den tusende som etterlyser konkrete begrunnelser, men moderatorene opplever ikke at det blir spesielt ofte etterspurt... 🙂

 

Nei, man får ikke pm før utestengelse, men man skal ha fått pm og advarsel i forkant av utestengelse.

Det kan selvfølgelig hende at at man ikke får svar fra moderator, men da kan man sende ny pm eller sende pm til en annen moderator eller admin.

Vel, nei, det er ikke mange som etterspør konkrete eksempler på regelbrudd, men man må gjerne spørre om man ønsker dette.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (1 minutt siden):

Nei, man får ikke pm før utestengelse, men man skal ha fått pm og advarsel i forkant av utestengelse.

Det kan selvfølgelig hende at at man ikke får svar fra moderator, men da kan man sende ny pm eller sende pm til en annen moderator eller admin.

Vel, nei, det er ikke mange som etterspør konkrete eksempler på regelbrudd, men man må gjerne spørre om man ønsker dette.

Elaine Marley, mod.

Hva betyr i forkant? En måned før? 

Jeg vet hvor mange ganger jeg sendte uten å få svar jeg. Nå gidder jeg ikke mer. Er ikke vits.

Det er veldig mange som har spurt om hvorfor man ikke får de konkrete grunnene til advarsler. Mulig brukere bare gir opp her etterhvert. Like greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (19 minutter siden):

Hva betyr i forkant? En måned før? 

Jeg vet hvor mange ganger jeg sendte uten å få svar jeg. Nå gidder jeg ikke mer. Er ikke vits.

Det er veldig mange som har spurt om hvorfor man ikke får de konkrete grunnene til advarsler. Mulig brukere bare gir opp her etterhvert. Like greit. 

Det varierer nok litt ut fra antall utestengelser osv.

Ok, da kan du sende til meg så skal jeg svare eller sende deg til noen som kan det. Det er veldig synd at du opplever å ikke få svar gjentatte ganger.

Man får ikke disse automatisk. Det har vi ikke ressurser til dessverre, men man kan alltid spørre moderator.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elaine Marley skrev (3 minutter siden):

Det varierer nok litt ut fra antall utestengelser osv.

Ok, da kan du sende til meg så skal jeg svare eller sende deg til noen som kan det. Det er veldig synd at du opplever å ikke få svar gjentatte ganger.

Man får ikke disse automatisk. Det har vi ikke ressurser til dessverre, men man kan alltid spørre moderator.

Elaine Marley, mod.

Syns uansett at en skal få pm før utestengelse. 

Jeg lurer ikke på noe nå, ellers takk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...