AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Del Skrevet 21. desember 2021 Skal sende et kort i en mellomstor konvolutt, hvis denne overstiger 21 gram, kan jeg bruke to vanlige frimerker eller må jeg kjøpe 1 frimerke til den type vekt over 21 gram? Anonymkode: 6baff...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. desember 2021 #2 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal sende et kort i en mellomstor konvolutt, hvis denne overstiger 21 gram, kan jeg bruke to vanlige frimerker eller må jeg kjøpe 1 frimerke til den type vekt over 21 gram? Anonymkode: 6baff...54e To vanlige går fint. Er summen på portoen som teller, ikke antallet frimerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Del Skrevet 21. desember 2021 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): To vanlige går fint. Er summen på portoen som teller, ikke antallet frimerker. Takk for svar 🌸 Anonymkode: 6baff...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå