Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille Ballerina: :klem: Ja, du har rett i det snuppa, men så har vi jo flere filmatiseringer å se fram til også! :)

Heidi76: :klem:

Izaria: :vinke: til deg også! :klem:

Hulderjenta! :klem: Takk for det, og gratulerer med 11 uker! :hoppe:

Mandag, og jeg har hengt over doen igjen, har jo ingenting å kaste opp heller, men brekker meg til den store gullmedalje.

Dette må vel gi seg snart...??? Håper jeg slipper å være sånn i jula i hvert fall.

I morgen skal jeg til legen og har tenkt å spørre om jeg kan ta sånn Postafen som skal hjelpe på kvalmen.

Ha en fin mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå føler jeg virkelig med deg altså. Håper legen har noe han kan gi deg for kvalmen. Snakk om å bli totalt tappet for energi med spire i magen og ikke klare å holde på maten.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg som er så kvalm!

Håper du kan få noe hjelp fra legen. Vil tro du kan ta Prostafen, det fikk jeg godkjenning fra legen min om allerde på prøvestadiet, så får vi jo bare håpe det hjelper også.

Hos meg har heldigvis ikke kvalmen vært _så_ ille, men er jo så utrolig slapp! Og da hjelper det jo ikke på at jeg ikke har matlyst...

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Jeg har også hengt over doskålen i dag :sur: Så da er vi i alle fall to i samme båt :ler:

Jeg så også HP i går! Hvor var dere? Ikke Colosseum kl 17.00 vel? Da var vi i så fall på samme kino - morsom tanke ;)

Jeg brukte hele gårsdagen på å psyke meg opp. Jeg ville så gjerne se hele filmen, uten spyavbrudd og kvalmetokter. Og det gikk bra! Var helt utslitt da vi kom hjem, men det var verdt det!

Fantastisk bra film, ikke sant?! Jeg er en svoren HP-tilhenger, og bok fire er kanskje favoritten, så jeg hadde skyhøye forventninger til filmen. Alle innfridd :)

Ønsker deg en så god dag som mulig videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76: :klem: Tusen takk vennen, jeg er ikke mye tess for tiden, men det blir ofte bedre om kveldene!

Smilepia: :klem: ja, jeg tror nok jeg kan ta Postafen, men har hørt at man bør spørre legen først. Er utrolig slapp jeg også av å ikke få i meg mat. Og svimmel iblant... Jeg vet jo at det går over, men det er ikke mye gøy akkurat nå!

Fru Biscuit: :klem: Doskåltilhengerne får holde sammen! :ler:

Vi var på Colosseum i går ja, men på 20.20 forestillingen! Jeg syntes den var helt fantastisk jeg også - storkoste meg! Var ikke så dårlig i går kveld heldigvis, men ble veldig trøtt, vi var ikke hjemme før midnatt!

Hvorfor smaker flatbrød som sagmugg? :kvalm:

Får ta meg en clementin istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Hatt en fin helg!?

Har ikke rukket å oppdatere meg helt - dagen i dag er travel den også, og det aller viktigste er jo at jeg får tatt meg en tur innom og lagt igjen en liten :klem:

Håper ikke denne hersens kvalmen tar heeelt knekken på deg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det må være å være kvalm hele tiden :forvirret: Det er sikkert ikke det samme som å ha spysjuke tenker jeg. Uff, håper du finner noe som kan hjelpe deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hvorfor smaker flatbrød som sagmugg? :kvalm:

Elementært:

Jeg tror det egentlig er laget av sagmugg.

:ler:

Nei, men det er da vitterligen ikke spesielt godt? :sjenert:

Lille Ballerina: Jeg vil beskrive kvalmen omtrent som å være fyllesjuk. Hele tida. :sjokk: Rimelig guffent.

Håper du har en fin ettermiddag og kveld - uten altfor mye kvalme! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære godjentene mine! :klem::kose::kyss:

Enig med Rognebær, det er som å være konstant skikkelig fyllesjuk, og så har jeg en forferdelig vond smak i munnen hele tiden, og orker ikke tanken på å spise noe som smaker noe... derav flatbrødet. Men alt smaker jo noe, så det nytter ikke! :roll:

Har utrolig lite energi av å ikke klare å spise, men nå i kveld klarte jeg å få i meg litt rundstykke. Hurra! :)

Jammen er jeg heldig som har en utrolig snill mann og en fantastisk mamma, som leverer og henter Brage og tar seg av ham når jeg er dårlig. Føler meg totalt ubrukelig selv.

God natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye kvalmetokter, skal til legen etterpå og er veldig klar for å få noe kvalmedempende nå altså.

Jeg må spy så fort jeg kommer inn på kjøkkenet om morran... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God klem tilbake til Lille Ballerina, Peony og TeddyToria (er det deg Orkidéen?) :klem:

Nå har jeg vært hos legen, og blitt sykmeldt i nye 3 uker. Hun ga meg også navnet på noen reseptfrie kvalmedempende medisiner jeg kan prøve ut - hvis det ikke hjelper kunne jeg få prøve noen andre også.

Så nå har jeg kjøpt Postafen og håper så inderlig at det kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Traviata.

Husker ikke om jeg har vært hos deg før, men jeg har fulgt litt med, da.

HÅPER DEN :frustrert: KVALMEN GIR SEG SNART! Du har forresten en kjempefin gravidmage. Jeg er litt misunnelig... ;)

Ellers sier jeg bare HURRA FOR HARRY POTTER! Bra det er flere fans her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God klem tilbake til Lille Ballerina, Peony og TeddyToria (er det deg Orkidéen?) :klem:

Nå har jeg vært hos legen, og blitt sykmeldt i nye 3 uker. Hun ga meg også navnet på noen reseptfrie kvalmedempende medisiner jeg kan prøve ut - hvis det ikke hjelper kunne jeg få prøve noen andre også.

Så nå har jeg kjøpt Postafen og håper så inderlig at det kan hjelpe meg...

TT er Orkidéen i ny utgave ja... Ikke meningen å forvirre totalt, men jeg følte veldig for å bli gamle, gode Teddy igjen - det er meg det! ;)

Håper at legebesøket og kvalmedempende medisiner i kombinasjon med forlenget sykemelding hjelper deg. Får så vondt av deg når jeg leser om hvor dårlig du er! :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bedre av kvalmen nå! Høres helt grusomt ut å være så dårlig.. Godt med sykemelding også tenker jeg.

Ha en fin kveld!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...