Gå til innhold

Hvorfor er tråden om "De prøver å sette opp folk mot hverandre"


Koskos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det gjorde det virkelig IKKE.

Nevnte ikke et ord om vaksiner, jeg skrev hva jeg observerer og som bekymrer meg.

Jeg leser aviser daglig og ser med klare øyne at "folk/grupper" blir prøvd satt opp mot hverandre, ting som er ment å skremme kombinert med tåkelegging, prøvelser på isolering og skjule informasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lomvi skrev (4 minutter siden):

Tråden brøt med retningslinjene for koronarommet. Lomvi, mod.

Ytringsfrihet der man observerer ulike manipulasjonsteknikker bør være allmenopplysning og ikke skjules av moderatorer på kg.

Det handlet ikke om vaksiner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lomvi skrev (2 timer siden):

Tråden brøt med retningslinjene for koronarommet. Lomvi, mod.

Det er her du må forklare "...brøt med disse retningslinjene, fordi...eksempelvis handlet det om...som bryter mot retningslinjen...og så var det også om...som brøt mot retningslinjen...".

Når du bare skriver, "brøt mot retningslinjene, derfor fjernet", så viser du ikke respekt for brukerne.

Når du ikke viser respekt for brukerne, som en representant for forumet, så mister brukerne respekt for forumet.

Det skaper merarbeid. For da bryr brukerne seg ikke om reglene mer. De vet jo ikke når de trår over reglene, de opplever bare at reglene er vilkårlige, at de brukes litt nå og da, uten at brukerne vet når eller hvorfor.

Dersom brukerne blir engasjert ved hjelp av tillit, ved at en er åpen om hvorfor det ble slettet, hvilke regler eller retningslinjer, som ble brutt, så skaper det også et engasjement fra brukerne for å holde seg innenfor de regler og retningslinjer. Ikke bare for egen del, men da hjelper også brukerne hverandre, "jeg skjønner hva du mener, men du må formulere deg slik i stedet, ellers blir innlegget slettet, for det bryter mot regelen om å...".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...