Gå til innhold

Mannfolk!

Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Noen burde virkelig finne opp et par sånne briller som kan se hvilke gutter som bare er opptatt av en ting og gutter som vil noe mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cocopuff - er ikke du ganske ung, og pen? I såfall forbauser det meg ikke at du tiltrekker den type gutter du beskriver.

Hm ja he he mye hjelp å få her :P

Endret av Ananas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocopuff - er ikke du ganske ung, og pen? I såfall forbauser det meg ikke at du tiltrekker den type gutter du beskriver.

Hm ja he he mye hjelp å få her :P

Ung, ja. Pen, det kan diskuteres.

Men det må da faen meg finnes noen som faktisk er interessert i meg som person og men jeg begynner å tvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

henger meg på..... :ironi:

Mnnfolk snakker om at vi kvinner ikke er lete å forstå men gud hjelpe meg!! hadde jeg bare forståttt LITT av tankemåten til en mann.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm legger meg på samme sti og sier at kvinnfolk er noen utrolig forvirrede små krek som kun er ute etter å gjøre livet til menn surt og jævlig. De sier at de ikke vil det, og er sikkert oppriktig ærlige, men jeg begynner å lure på om dette ligger i naturen.... :frustrert:

Endret av Superlammet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm legger meg på samme sti og sier at kvinnfolk er noen utrolig forvirrede små krek som kun er ute etter å gjøre livet til menn surt og jævlig. De sier at de ikke vil det, og er sikkert oppriktig ærlige, men jeg begynner å lure på om dette ligger i naturen.... :frustrert:

Nå var det faktisk bare snakk om guttene JEG (og et par jenter til) kommer i kontakt med, ikke alle. Så ingen sånn generalisering i denne tråden, lag din egen. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mnnfolk snakker om at vi kvinner ikke er lete å forstå men gud hjelpe meg!! hadde jeg bare forståttt LITT av tankemåten til en mann.......

Hva er det du ikke forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm bare en liten tanke.

CocoPuff - opptrer du passivt eller aktivt overfor gutter? Lar du de tiltrekkes deg, eller går du selv etter de du liker? Tar du initiativ?

Jeg vil tippe sjansene dine for å finne noen som tenker på mer enn den ene tingen er større hvis du er aktiv selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm bare en liten tanke.

CocoPuff - opptrer du passivt eller aktivt overfor gutter? Lar du de tiltrekkes deg, eller går du selv etter de du liker? Tar du initiativ?

Jeg vil tippe sjansene dine for å finne noen som tenker på mer enn den ene tingen er større hvis du er aktiv selv.

Når jeg finner noen som virker interessante går jeg for de. Det er bare skjeldent jeg finner noen jeg faktisk føler det kan bli noe med men de ender jo alltid opp med å bare være interessert i en ting de og.

Endret av CocoPuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin date for kort tid siden. Ble sjekket opp av/sjekket opp en kjekk ung mann. Tror vi begge tenkte på sex før kvelden var omme. Men det som tok kaka var at han lovte meg nystekte rundstykker til frokosk og kaffe på senga. Og det fikk jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin date for kort tid siden. Ble sjekket opp av/sjekket opp en kjekk ung mann. Tror vi begge tenkte på sex før kvelden var omme. Men det som tok kaka var at han lovte meg nystekte rundstykker til frokosk og kaffe på senga. Og det fikk jeg... :sjarmor:

Har det skjedd noe mer etter sex og rundstykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er tydligvis det eneste jeg er godt for siden det er alt alle gutter jeg i det hele tatt kommer i kontakt med er interessert i. :roll:

Hva annet er det du ønsker å være godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...