Gå til innhold

Mannfolk!


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Har prøvd begge deler. Og har kommet til den konklusjon at jeg vil gjerne ha  "mann, stasjonsvogn, hjem og barn som skriker"...Men da med en mann som er glad i meg, respekterer meg og er venn og elsker, en jeg kan krangle med, snakke med, og som gir meg trygghet og er der for MEG i tunge stunder...

:troest:

Det kommer nok en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd begge deler. Og har kommet til den konklusjon at jeg vil gjerne ha  "mann, stasjonsvogn, hjem og barn som skriker"...Men da med en mann som er glad i meg, respekterer meg og er venn og elsker, en jeg kan krangle med, snakke med, og som gir meg trygghet og er der for MEG i tunge stunder...

Men du er jo nesten 10 år eldre enn Coco da. ;)

Det er kanskje enkelt for meg å si (som har mann, stasjonsvogn, hjem og hund), men jeg synes ikke man skal stresse sånn med det derre kjæresteri-greiene. Ingen menn vil ha en desperat dame...

Storesøster: hvis du vil ha en mann som skal være der for deg i tunge stunder, må du også være der for han i tunge stunder. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ofte at om en virkeligt liker en jente, så nekter hun å godta det, det er som jenta skal ha sitt skrudde virkelighetsbilde til å passe på meg.

er det noe med at jenter automatisk inntar offer rollen som gjør at de forutsetter at alle gutter bare er ute etter sex.

Hvis jeg som gutt møter en jente jeg liker som er ute etter sex, er jeg heldig og får sex..

Hvis en jente møter en gutt hun liker som er ute etter sex, er hun uheldig og får ikke sex, er det slik kvinnelogikk og likestilling funker? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ofte at om en virkeligt liker en jente, så nekter hun å godta det, det er som jenta skal ha sitt skrudde virkelighetsbilde til å passe på meg.

er det noe med at jenter automatisk inntar offer rollen som gjør at de forutsetter at alle gutter bare er ute etter sex.

Hvis jeg som gutt møter en jente jeg liker som er ute etter sex, er jeg heldig og får sex..

Hvis en jente møter en gutt hun liker som er ute etter sex, er hun uheldig og får ikke sex, er det slik kvinnelogikk og likestilling funker? :ler:

Hallo?!

Det er nettopp der du misforstå (som alle andre menn) fordi du antar at kvinner tenker på samme måte som menn - hele denne tråden handler jo da nettopp om at vi ikke tenker som dere.

Hvis en jente vil ha sex og hun finner en gutt som også (alltid) vil det: så flott for ham og henne.

Men dette er da snakk om et hjertesukk fra jenter som ikke ønsker at det hele skal dreie seg om sex.

Jeg forstår dem godt, jeg har selv også erfart at det er kun sex menn er interessert i, ikke så veldig mye mer.

Jeg synes det er mye fornuftig i sitatet "Kjærligheten er en biting for mannen, noe som kommer langt etter jobb og karriere, mens for kvinnen er den oftere en hovedting".

Jeg synes det er skammelig at altfor mange menn er så korte og overfladiske. I en drømmeverden skulle heterofile menn ha hatt de samme evnene og kvalitetene som homofile menn har. Oh, yes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har møtt mange jenter som bare er ute etter sex også, så tror ikke andelen er noe større blant gutter enn blant jenter.

finnes mange gutter som vil ha mere enn sex også vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har møtt mange jenter som bare er ute etter sex også, så tror ikke andelen er noe større blant gutter enn blant jenter.

finnes mange gutter som vil ha mere enn sex også vet du

Akkurat der tror jeg du tar feil men jeg har aldri sagt at det ikke finnes jenter som bare er ute etter det eller at ALLE gutter er ute etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se at alle jenter vet hvordan gutter tenker, men ikke omvendt. Jenter er sykt arrogante og hovne.

:ler: Jeg snakket om gutter som kommer rett ut med det. Jeg later ikke som jeg kan lese tanker. Og generaliserer heller ikke ALLE, sånn du gjør.

Endret av CocoPuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
:ler: Jeg snakket om gutter som kommer rett ut med det. Jeg later ikke som jeg kan lese tanker. Og generaliserer heller ikke ALLE, sånn du gjør.

:ler: Måtte bare... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Treffer dere bare på menn som kun er ute etter sex, så treffer dere ikke på menn som er spesielt interessert i dere. Så enten får dere skifte beite eller gå i dere selv og finne årsaken til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky
Men du er jo nesten 10 år eldre enn Coco da. ;)

Det er kanskje enkelt for meg å si (som har mann, stasjonsvogn, hjem og hund), men jeg synes ikke man skal stresse sånn med det derre kjæresteri-greiene. Ingen menn vil ha en desperat dame...

Storesøster: hvis du vil ha en mann som skal være der for deg i tunge stunder, må du også være der for han i tunge stunder. :Nikke:

Selvfølgelig skal jeg være der for han også! Glemte vel å skrive at jeg vil gjerne ha en mann som vil ha MEG i sitt liv -på godt og vondt! Det er en to-veis sak det der. Har nemlig levd i et en-veis forhold, der begge til slutt lever i hver sin lille glassboble og tenker på seg og sitt.

Nå vet jeg mer hva jeg ønsker av et forhold, var bare 19 forrige gang. Jo lenger tid som går etter at det ble slutt, jo flere feil og mangler ser jeg...Før trodde jeg at alt var min feil, at jeg ikke var forelsket/glad i han nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer dere bare på menn som kun er ute etter sex, så treffer dere ikke på menn som er spesielt interessert i dere. Så enten får dere skifte beite eller gå i dere selv og finne årsaken til dette.

Ja, så var det dette med at gresset er grønnere på den andre siden da... Eller ikke.

Jeg kan ikke si at det hele endrer seg om jeg beiter et annet sted. (For å fortsette analogien) Har møtt på samme type mannfolk enten det er gjennom skole, jobb, idrett eller på byen. ;) Så hva slags beite er det du snakker om? Fortell meg gjerne det jeg ikke vet her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus
Ja, så var det dette med at gresset er grønnere på den andre siden da... Eller ikke.

Jeg kan ikke si at det hele endrer seg om jeg beiter et annet sted. (For å fortsette analogien) Har møtt på samme type mannfolk enten det er gjennom skole, jobb, idrett eller på byen. ;) Så hva slags beite er det du snakker om? Fortell meg gjerne det jeg ikke vet her. ;)

Søker du det grønneste grasset så må du vite at det er kunstgrass, lite spiselig og falsk. Ordentlig grass er ikke alltid grønt. Noen ganger er det vissent og gult, men det har potensiale til å få en fin farge bare du vanner det riktig...

Unnskyld, må på badet og spy av mitt eget innlegg nå.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du det grønneste grasset så må du vite at det er kunstgrass, lite spiselig og falsk. Ordentlig grass er ikke alltid grønt. Noen ganger er det vissent og gult, men det har potensiale til å få en fin farge bare du vanner det riktig...

Unnskyld, må på badet og spy av mitt eget innlegg nå.

:ler: Nommin, det var jo så fint! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...