Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2022


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Veldig synd med de to siste kandidatene, at Espen satte dem opp mot hverandre. Begge disse jentene var favoritter hos meg, og jeg hadde regnet med å se dem begge to mye lenger, i mange flere episoder. Rart at han setter to kjempegode opp mot hverandre, så den ene ryker ut tidlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo
Bettys skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er synd at Mathea gikk ut, selv om han hun var opp mot var veldig bra også. 

Jeg har ikke hørt originalen av den "I love you", men det Mathea gjorde var helt magisk. Jeg skjønte ikke at han andre fyren gikk videre. Han var også drivende dyktig, men syns det lille ubestemmelige "noe" manglet. 

Som Yosef var inne på med en av de andre, det er i grunnen smak og behag nå som alle deltakerne er så gode som de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Optimo skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hørt originalen av den "I love you", men det Mathea gjorde var helt magisk. Jeg skjønte ikke at han andre fyren gikk videre. Han var også drivende dyktig, men syns det lille ubestemmelige "noe" manglet. 

Som Yosef var inne på med en av de andre, det er i grunnen smak og behag nå som alle deltakerne er så gode som de er. 

Ja helt enig med deg. Mathea har noe helt særegent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 2.4.2022 den 10.26):

Mulig Tine/Tina (husker seriøst ikke helt navnet…. ) var mere føyelig enn Emilie og lot Yosef styre mere, mot Emilie som virket mere bestemt iht låtvalg og fremførelse, og det gikk på stoltheten løs til Yosef🤷🏼‍♀️ Ikke godt å vite hva som har vært i kulissene i forkant av innspillingen.

Men ja, dumt han ikke lot henne gå forrige runde så kunne noen ha stjelt henne. Alle fire trykket vel på henne i innledende runde? 

Men tror og håper at Emilie har blitt fanget opp av noen seriøse aktører og at hun kommer seg opp og frem. Tror ikke dette er det siste vi har hørt av henne, heldigvis :) 

Jeg synes opptredenen hennes kun var middels. De Adele-låtene hadde ingen nerve da hun sang dem. Den første audition derimot var meget bra. De må jo naturligvis bedømmes ut fra opptredenen fra gang til gang. Tina var best i den runden hun gikk videre, så jeg var enig med mentor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg så på programmet for mange uker siden og syntes det var utrolig mange flinke. Så igjen i dag og hvor har de blitt av? Syntes Tine var veldig profesjonell med en klar og fin stemme men gikk ut i forhold til Sebastian? Øystein (eller hva han het) som sang om faren sin var flink og det var behagelig å høre på. Riktig at han gikk videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 timer siden):

Jeg så på programmet for mange uker siden og syntes det var utrolig mange flinke. Så igjen i dag og hvor har de blitt av? Syntes Tine var veldig profesjonell med en klar og fin stemme men gikk ut i forhold til Sebastian? Øystein (eller hva han het) som sang om faren sin var flink og det var behagelig å høre på. Riktig at han gikk videre.

Skjønner ikke greia heller med Sebastian. Kveldens beste var uten tvil Kirsti. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

WOW Chris, det var bra 😃

Og så fin Ina var på håret i dag 🥰

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AthenaRavenLuna skrev (3 minutter siden):

WOW Chris, det var bra 😃

Enig, bra start!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Niklas var flink han også, men norsk visesang er ikke helt min greie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...