angara Skrevet 8. april 2022 #141 Del Skrevet 8. april 2022 Veldig synd med de to siste kandidatene, at Espen satte dem opp mot hverandre. Begge disse jentene var favoritter hos meg, og jeg hadde regnet med å se dem begge to mye lenger, i mange flere episoder. Rart at han setter to kjempegode opp mot hverandre, så den ene ryker ut tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 8. april 2022 #142 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg synes det er synd at Mathea gikk ut, selv om han hun var opp mot var veldig bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 8. april 2022 #143 Del Skrevet 8. april 2022 Bettys skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er synd at Mathea gikk ut, selv om han hun var opp mot var veldig bra også. Jeg har ikke hørt originalen av den "I love you", men det Mathea gjorde var helt magisk. Jeg skjønte ikke at han andre fyren gikk videre. Han var også drivende dyktig, men syns det lille ubestemmelige "noe" manglet. Som Yosef var inne på med en av de andre, det er i grunnen smak og behag nå som alle deltakerne er så gode som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 8. april 2022 #144 Del Skrevet 8. april 2022 Optimo skrev (1 time siden): Jeg har ikke hørt originalen av den "I love you", men det Mathea gjorde var helt magisk. Jeg skjønte ikke at han andre fyren gikk videre. Han var også drivende dyktig, men syns det lille ubestemmelige "noe" manglet. Som Yosef var inne på med en av de andre, det er i grunnen smak og behag nå som alle deltakerne er så gode som de er. Ja helt enig med deg. Mathea har noe helt særegent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alt blir ok Skrevet 10. april 2022 #145 Del Skrevet 10. april 2022 skruf skrev (På 2.4.2022 den 10.26): Mulig Tine/Tina (husker seriøst ikke helt navnet…. ) var mere føyelig enn Emilie og lot Yosef styre mere, mot Emilie som virket mere bestemt iht låtvalg og fremførelse, og det gikk på stoltheten løs til Yosef🤷🏼♀️ Ikke godt å vite hva som har vært i kulissene i forkant av innspillingen. Men ja, dumt han ikke lot henne gå forrige runde så kunne noen ha stjelt henne. Alle fire trykket vel på henne i innledende runde? Men tror og håper at Emilie har blitt fanget opp av noen seriøse aktører og at hun kommer seg opp og frem. Tror ikke dette er det siste vi har hørt av henne, heldigvis Jeg synes opptredenen hennes kun var middels. De Adele-låtene hadde ingen nerve da hun sang dem. Den første audition derimot var meget bra. De må jo naturligvis bedømmes ut fra opptredenen fra gang til gang. Tina var best i den runden hun gikk videre, så jeg var enig med mentor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2022 #146 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Hvem tror dere vinner? Jeg tror Jørgen. Endret 6. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. april 2022 #147 Del Skrevet 25. april 2022 Jeg holder en knapp på Jørgen eller Matilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 29. april 2022 #148 Del Skrevet 29. april 2022 Glad André gikk videre😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. april 2022 #149 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg så på programmet for mange uker siden og syntes det var utrolig mange flinke. Så igjen i dag og hvor har de blitt av? Syntes Tine var veldig profesjonell med en klar og fin stemme men gikk ut i forhold til Sebastian? Øystein (eller hva han het) som sang om faren sin var flink og det var behagelig å høre på. Riktig at han gikk videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocca1 Skrevet 30. april 2022 #150 Del Skrevet 30. april 2022 Justlooking skrev (8 timer siden): Jeg så på programmet for mange uker siden og syntes det var utrolig mange flinke. Så igjen i dag og hvor har de blitt av? Syntes Tine var veldig profesjonell med en klar og fin stemme men gikk ut i forhold til Sebastian? Øystein (eller hva han het) som sang om faren sin var flink og det var behagelig å høre på. Riktig at han gikk videre. Skjønner ikke greia heller med Sebastian. Kveldens beste var uten tvil Kirsti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 30. april 2022 #151 Del Skrevet 30. april 2022 Ryddet for persondebatt/spekulasjon. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #152 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) WOW Chris, det var bra 😃 Og så fin Ina var på håret i dag 🥰 Endret 6. mai 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2022 #153 Del Skrevet 6. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (3 minutter siden): WOW Chris, det var bra 😃 Enig, bra start!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #154 Del Skrevet 6. mai 2022 Niklas var flink han også, men norsk visesang er ikke helt min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #155 Del Skrevet 6. mai 2022 Madeleine 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 6. mai 2022 #156 Del Skrevet 6. mai 2022 Skal tro hva det smellet var 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrie <3 Skrevet 6. mai 2022 #157 Del Skrevet 6. mai 2022 Spent på Jørgen! Chris var dritgod ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. mai 2022 #158 Del Skrevet 6. mai 2022 Sitter bare og venter på Jørgen jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #159 Del Skrevet 6. mai 2022 Tara går i store fotspor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mai 2022 #160 Del Skrevet 6. mai 2022 Tara ødelegger jo hele låta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå