Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2022

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Versjonen av ordinary world, ble for treig etter min snak. 

Enig! Hva er greia med å synge så sakte? Høres ut som når batteriet tar slutt på walkmanen for de som er gamle nok til å hatt Walkman 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Enig! Hva er greia med å synge så sakte? Høres ut som når batteriet tar slutt på walkmanen for de som er gamle nok til å hatt Walkman 😂

Ja, nettopp 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (8 minutter siden):

Versjonen av ordinary world, ble for treig etter min smak. 

Enig 😂 Er jo et gammelt triks i boka - sett ned tempo for å prøve å få frem mer følelser. Hvorfor fikse på en versjon som allerede er så flott..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun connie har jo ikke noen særegen stemme, skjønner ikke hva Matoma snakker om. Stemmen hennes er flat og skarp, og hørt den 100 ganger før. Glad for at André gikk videre i den duellen 👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 siste jentene der, altså!!! 
Helt sjuk bra hun Emilie… og som Josef sa, musikalsk intelligens der… virkelig!, 🙌🙌

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siri imponerer meg skikkelig. Synes hun får til alt hun prøver på. Skikkelig flink i Skal vi danse, delt 3.plass på Kompani Lauritzen, flink både som sportsanker og programleder for The Voice. Pluss at hun alltid er blid og sprudlende. Et friskt pust i programmet :)

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flagge at man har sin «egen versjon» av en sang når den er 90% lik? 🙄 I kveldens episode med «lover where do you live» 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yosef hadde vinnersjanser med Emilie på laget sitt.. Så velger han henne bort. Skjønner ikke hva han tenker med!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (8 timer siden):

Yosef hadde vinnersjanser med Emilie på laget sitt.. Så velger han henne bort. Skjønner ikke hva han tenker med!!

Sa akkurat det samme til mannen min; der valgte Yosef bort vinnersjansen sin. Jeg fatter ikke hvorfor han valgte hun andre.

Emilie sin Goodbye yellow brick road er noe av det fineste jeg har hørt! Han sa han valgte ut i fra kveldens opptreden, men i mine ører så var også Emilie langt over Tine (tror det var det hun het, jeg er så dårlig på navn) i går. Emilie tror jeg ville ha stått i en finale, Tine kommer til å ryke lenge før. Man vinner ikke The Voice med å synge «Jag elskar deg» mens man ser dommerene rett i øynene… 

Men; Emilie tror jeg vil nå langt uavhengig av The Voice. Mtp kontrakten man vinner så var det kanskje til det beste at hun gikk ut i går. Har egentlig noen tidligere vinnere gjort stor karriere? Sånn som han som vant i fjor, han var jo veldig flink, men har han kommet noe videre? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5by5 skrev (8 timer siden):

Hva? Er hun ikke med videre?? Jeg anså henne virkelig som potensiell vinner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (44 minutter siden):

Hva? Er hun ikke med videre?? Jeg anså henne virkelig som potensiell vinner. 

Jeg også. Hun ligger på et nivå laaangt over de fleste andre deltagerne, og jeg er veldig overrasket over at Yosef valgte henne bort. Hadde han i det minste gjort det forrige runde, så hadde hun jo blitt stjålet av en av de andre.

Nesten så jeg tror det har skjedd noe bak kulissene som vi ikke får vite? Emilie hadde jo sterke meninger om hva og hvordan hun skulle synge (som vi så på duell-runden), kanskje Yosef ikke taklet det?

Eller kanskje noen andre i musikk-bransjen har fanget opp talentet hennes, og «kjøpt» henne ut av videre deltakelse i The Voice.

Uansett så håper jeg vi kommer til å høre mer fra Emilie i andre sammenhenger 😊

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
5by5 skrev (9 timer siden):

Jeg ble sjokkert da han valgte hun andre, Jeg har hele tiden sett på Emilie som en av finale kandidatene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Tine/Tina (husker seriøst ikke helt navnet…. ) var mere føyelig enn Emilie og lot Yosef styre mere, mot Emilie som virket mere bestemt iht låtvalg og fremførelse, og det gikk på stoltheten løs til Yosef🤷🏼‍♀️ Ikke godt å vite hva som har vært i kulissene i forkant av innspillingen.

Men ja, dumt han ikke lot henne gå forrige runde så kunne noen ha stjelt henne. Alle fire trykket vel på henne i innledende runde? 

Men tror og håper at Emilie har blitt fanget opp av noen seriøse aktører og at hun kommer seg opp og frem. Tror ikke dette er det siste vi har hørt av henne, heldigvis :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at Emilie ble valgt bort. Hun har sammen med Jørgen et helt eget uttrykk,og noe som skiller dem fra de andre deltagerne. Var det Emilies valg av låt som satte punktum? Hun kom ikke like godt frem som i de andre opptredene. Uansett tror jeg vi får høre mer fra Emilie i fremtiden.

Men absolutt ingen er i nærheten av å ha stemmen og formidlingsevnen til Jørgen. Han er en vinner i år🎤

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bettys

Den eneste som kan synge Adele, er Adele selv. Der la Emilie lista for høyt. Selv om hun er flink å synge, var ikke opptredenen hennes i går mer enn middels. Tine sang bedre i går, sånn sett gjorde Yosef et helt riktig valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Jeg tipper at Jørgen og Mathilde blir å se i finalen. Forutsatt at Jørgen viser litt andre sider av seg selv, ellers kan han fort ende opp som Nathan i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Emilie vil nå langt uansett, og at Josef innså at hun vil klare seg fint uten hans hjelp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettys skrev (21 timer siden):

Den eneste som kan synge Adele, er Adele selv. Der la Emilie lista for høyt. Selv om hun er flink å synge, var ikke opptredenen hennes i går mer enn middels. Tine sang bedre i går, sånn sett gjorde Yosef et helt riktig valg. 

Enig med deg, syns også det var åpenbart riktig valg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...