Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2022


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Begynte å se litt sent i dag. Men gjentar meg selv fra forrige uke. Hvor mange Maria mena kopier skal de ha med? Enda en i dag. Jeg klarer ikke å engasjere meg av ekstremt følsom, sakte nestensipping på norsk. Dørgende kjedelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena79 skrev (4 minutter siden):

Dæven, 17 år wow. Felte noen tårer jeg akkurat som Matoma. 

Ja, hun var utrolig flink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så mange flinke som går ut! Neste år har jeg et forslag til en tvist: en hemmelig 5. mentor 😁 Som får de som går ut 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenteanonym91 skrev (2 timer siden):

Synes det er så mange flinke som går ut! Neste år har jeg et forslag til en tvist: en hemmelig 5. mentor 😁 Som får de som går ut 😁

Der er jeg uenig med deg. Mange flinke ja, men de er ikke spesielle nok, eller de mangler IT, som ofte etterlyses. Jeg vet omtrent alltid om noen vil snu seg eller ikke, merker det som regel raskt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sanninga
Fjugur skrev (1 time siden):

Der er jeg uenig med deg. Mange flinke ja, men de er ikke spesielle nok, eller de mangler IT, som ofte etterlyses. Jeg vet omtrent alltid om noen vil snu seg eller ikke, merker det som regel raskt. 

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg koser meg med programmet, så ser jeg det med en bismak.. kontraktene deltagerne må skrive under på er helt hårreisende, og dette er først og fremst et tv-program hvor universal music er vinneren. De får eie artisten som vinner 100%, og artisten har lite de skulle ha sagt i prosessen og karrieren sin. Det lureste om du er skikkelig god bak mikrofonen er å vise deg på tv for eventuelle bransjefolk som måtte fange deg opp, og så trekke deg før du vinner. Historien viser jo at man trenger ikke vinne talentkonkurranser for å slå igjennom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet i går følte jeg var det mest skuffende hittil i sesongen. Mange som sang pent, men det var liksom ingen som fenget meg noe ekstra eller som jeg la merke til. Blir spennende å se hva som skjer videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Herregud, så treigt :Gjesp: 

Jeg sa nettopp akkurat det samme til samboeren. Utrolig treig og kjedelig versjon av en egentlig ganske kul låt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (11 timer siden):

Og der var en favoritt ute (Fredrik) Matoma valgte feil der. 

Så enig!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke de klarte å lage noen gode dueller i går. Enkelte samarbeidet dårlig, og den ene stemmen overdøvet den andre fullstendig. La og merke til at det stort sett er de med «riktig» utseende og image som går videre fra duellene i år. Unntaket er vel jørgen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er mangel på dueller som fenger i år. Det er så intetsigende alt sammen. Kjedelig, tørt og sukkersøtt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Wera1 skrev (11 timer siden):

Duellen med den norske sangen. Ååååh. Så nydelig!

Jeg husker jo aldri navn - men hun mørke som sang Erik Bye på blind audition - for en magisk stemme. Og duellen mellom disse to var veldig fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanninga
Athena79 skrev (På 11.3.2022 den 20.50):

Skulle ønske det kom noen skikkelige rockere snart. dette var søvndyssende. 

Er med en vet jeg. Husker ikke helt hva han heter. Men han sang utrolig bra på blind audition synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Versjonen av ordinary world, ble for treig etter min smak. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...