AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #81 Skrevet 19. desember 2021 Har hatt mange ONS og har selvrespekten i behold! Det blir som å sammenligne epler og bananer, ONS og sex med noen man elsker er to helt forskjellige ting, men begge deler er fantastisk 😊 Anonymkode: 1e686...9a8 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #82 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): De få gangere jeg gjorde det var da jeg var tenåring, og det var kun for at folk ikke skulle tro at jeg var en nerdete jomfru. Morsomt å tenke tilbake på egentlig, men det kunne aldri falt meg inn nå som en voksen mann. Det er nok litt forskjeller på kjønnene der, for jenter er det status å være jomfru, men det er definitivt ikke det for menn. Anonymkode: 38bb6...313 Hos mange menn er det testosteron som gjør dem kåte hele tida, mye gruppepress /forventningspress også. Det er rart at når en mann ligger rundt så er det stas, men når ei dame gjør det er hun horete,.. Nå har det jevna seg ut mer stas blant ungdommen. Jeg heller mot prippen selv. Kjenner meg igjen i din erfaring der Anonymkode: 952c1...20a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #83 Skrevet 19. desember 2021 Da jeg var ung og alltid kåt ja, men ikke egentlig med det for øyet i seg selv, jo sex, men ikke med ønske om at man aldri skulle møtes igjen. Ønsket vel egentlig at det skulle bli noe, men noen få ganger ble det aldri noe mer enn det ene treffet. Og har aldri møtt noen for bare å ha sex, man har chattet på nett, noe har trigget, man har møttes, man håpet på sex også, men etterpå, så var det en av oss som ikke følte noe, eller begge… Anonymkode: 46d60...2d1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #84 Skrevet 20. desember 2021 Har ikke tallpå alle ONS jeg har hatt, mest med gifte damer som var ute og «lufta seg « Anonymkode: 415f3...2e6
Gjest someone_here Skrevet 20. desember 2021 #85 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hos mange menn er det testosteron som gjør dem kåte hele tida, mye gruppepress /forventningspress også. Det er rart at når en mann ligger rundt så er det stas, men når ei dame gjør det er hun horete,.. Nå har det jevna seg ut mer stas blant ungdommen. Jeg heller mot prippen selv. Kjenner meg igjen i din erfaring der Anonymkode: 952c1...20a Jeg tror at du vet det er en viss forskjell når det gjelder sikker tilgang på sex 🤦♂️
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #86 Skrevet 20. desember 2021 Jeg prøvde en gang, fordi jeg ønsket erfaringen. Men han klarte å spore opp nummeret mitt og tok kontakt noen dager etterpå, og det utviklet seg til et forhold.. Så da er kanskje svaret nei? Nå er jeg voksen og hadde vært lite interessert i en ONS, men det er fordi det ikke ville gitt meg noe. Jeg har til dags dato aldri opplevd å ha god sex med noen første gang vi ligger sammen. For meg tar det tid å bli trygg og gode sammen og da blir engangsligg ganske meningsløst. Anonymkode: 26c50...b49
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #87 Skrevet 20. desember 2021 Nja, har møtt folk, vært på noen få dater, hatt sex, ikke møtt dem igjen. Mannen min møtte jeg på nett, var på én date og så hadde vi sex, det er vel det raskeste jeg har hatt sex med noen, men vi endte jo opp som et par så det teller vel ikke. ONS som i "ta med folk du har møtt samme kveld hjem fra byen" - nei det har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 85540...c30
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #88 Skrevet 20. desember 2021 Tok jomfrudommen med ons da jeg var 16. Anonymkode: 84d53...4d4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #89 Skrevet 20. desember 2021 DearDarling skrev (På 18.12.2021 den 13.59): Selv har jeg aldri hatt det. Fordi det kunne ikke falle meg inn å ligge med en fremmed, ikke ha følelser med. Utenkelig for meg. Dømmer ingen. Nei.... Aldri Anonymkode: 0fdf6...291
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #90 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke tallpå alle ONS jeg har hatt, mest med gifte damer som var ute og «lufta seg « Anonymkode: 415f3...2e6 + 1 Herlige tider ..... hehe Anonymkode: e8fb0...4d2
Bacteria Skrevet 20. desember 2021 #91 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 0.49): Alle som synes det er så ekkelt og aldri kunne gjort det, som bare. kan ha sex med dype følelser, dere er kanskje blant de heldige som finner kjærester og er i langvarige forhold? Alle er ikke ddt…. Med de kriteriene hadde jeg vært evig jomfru. Anonymkode: 024df...6b1 Det er et stort spekter MELLOM det å ha sex med en vilt fremmed person man ikke vet en pøkk om, og som man har truffet tilfeldig i fylla, og å kun ha sex med dype følelser involvert.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #92 Skrevet 20. desember 2021 Ja. Men da har vi hatt skikkelig god kjemi. Har hatt sex med én person som jeg angrer på, ellers har jeg nok hatt både en god one-night stand og tre-fire fuckbuddies ila siste året 🤭 Anonymkode: b17d6...5b0
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #93 Skrevet 20. desember 2021 Fått mange tilbud men har aldri fristet uten en relasjon/forhold med ei dame. Anonymkode: 3cdf1...d41
anonMrX Skrevet 20. desember 2021 #94 Skrevet 20. desember 2021 Roastie tråd. Tyrkere har høyest body count i Verden. Jeg er jomfru og venter til jeg gifter meg med en Gud fra Middelhavet eller Sør-Europa.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #95 Skrevet 20. desember 2021 Jeg har aldri hatt ONS. Klarer ikke tanken på å ligge med en jeg ikke har romantiske følelser for. Men det er meg, og jeg mener ikke at det er umoralsk eller ekkelt at andre klarer å ha sex med 'en fremmed' . K48 Anonymkode: d854c...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #96 Skrevet 21. desember 2021 Nei. Aldri. Kommer aldri til å ha sex uten kjærlighet innblandet. Det er ren selvskading. Tenk om man liker personen, men vedkommende utnytter deg bare for sex og du hører aldri fra vedkommende igjen. Det gir et lite selvtillit boost med en gang, men så blir det bare værre. Holder meg til lange gode forhold. Nå er jeg forlovet og det skal vare livet ut med verdens vakreste menneske. Anonymkode: 74c3c...4b4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #97 Skrevet 21. desember 2021 Nei, jeg har ikke hatt det. Har sammenheng mellom manglende selvbilde, dårlig opplevelse med sex med første kjæreste og et asosialt liv. Kunne jeg hatt det nå, som jeg er eldre? Jeg tror det? Vet ikke. Er i forhold nå. Anonymkode: 5f657...16a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå