Gå til innhold

Har "alle" hatt onenightstand?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er twonightstands. Ellers har jeg hatt menn jeg har møtt mange ganger, fuckfriends. Funker bedre for meg så lenge jeg ikke er forelska i fyren fra før av.

Anonymkode: a9a28...777

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har ropt til meg dusinvis med damer for å få meg et ligg etter at utestedene er stengt.  Har vært mye rart også. Men som flere sier så skjemmes jeg ikke av den grunn.

M 40.

Anonymkode: 148d9...35b

Har du Hatt mange ons etter det ble nedstengt? Hvor I Norge Bor du?

Anonymkode: 70af8...ab5

Skrevet

Har selvrespekt og ikke lyst på kjøttetende kjønnssykdommer som er det "nye' nå. Har folk glemt at det fremdeles eksisterer HIV og all verdens kjønnssykdommer? Mange av de er uten symptomer. 

Anonymkode: 952c1...20a

• Liker 2
Skrevet

Bedre å være snerpete og prippen enn horete. 

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hatt det. Ikke skal jeg det heller.. ÆSJ!! 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt. Hver sin lyst - jeg har aldri vært fristet til å ha sex med noen jeg ikke følte noe for. 

Anonymkode: a86ef...8ce

• Liker 2
Skrevet
DearDarling skrev (1 time siden):

Selv har jeg aldri hatt det. Fordi det kunne ikke falle meg inn å ligge med en fremmed, ikke ha følelser med. Utenkelig for meg. Dømmer ingen. 

Et par ganger da jeg var ung. Gir svært lite, i hvert fall om det er alkohol i bilde.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så snerpete du er! Det er bevis for at vi liker sex. 

Anonymkode: 288a6...87e

Fra samme artikkel :

"Samtidig er vi dårligst i verden til å beskytte oss mot seksuelt overførbare sykdommer. 73 prosent har hatt ubeskyttet sex med en person de ikke kjenner seksualhistorien til. Det globale gjennomsnittet er 47 prosent."

Ingenting gærent med å like sex men beskytt dere før dere knuller noen dere ikke kjenner.

Anonymkode: e96a8...8c7

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har hat  muligheten , men liker å våkne opp i egen seng.. og alene.

Anonymkode: b13bb...ade

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ligger med vel 5-7 mennesker en gang men alltid blitt kjent med dem først. Aldri ett møte og deretter sex. Det har alltid vært flere møter først. 

Anonymkode: b0a3a...8db

Skrevet

Nei

Anonymkode: 2a015...b2f

• Liker 1
Skrevet

Ja, på en måte

Jeg var veldig interessert i ham, vi var på en fest sammen, det ble sent og alternativet var å betale taxi hjem eller spørre pent om jeg kunne sove over hos ham, vi spiste ben&jerry's kl 04 om natten før vi la oss for å sove og hadde sex. 

Så gikk det 3 dager og han lurte på om jeg ville være med ut og spise lunsj. Nå er vi samboere :) 

Anonymkode: 12361...6a4

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt en del ONS, noen med folk jeg kjenner fra før, noen med folk jeg har chattet med på forhånd, og noen med randoms jeg har møtt på byen. Noen angrer jeg på, andre ikke.

Anonymkode: 93d76...c19

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, DearDarling said:

Selv har jeg aldri hatt det. Fordi det kunne ikke falle meg inn å ligge med en fremmed, ikke ha følelser med. Utenkelig for meg. Dømmer ingen. 

Aldri hatt det, tror det ville manglet noe. Jeg og knytter følelser til sex, og ville nok følt det rart med en natt med en fremmed jeg ikke skal være noe mer med.

Hadde jeg drevet med det, hadde jeg garantert endt opp med å gå rundt og ha tanker om personen, hvordan det hadde vært å bli bedre kjent osv.

-M40

Anonymkode: 3b715...f2c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre å være snerpete og prippen enn horete. 

Der er jeg faktisk usikker. Som mann vil jeg foretrekke en horete kvinne fremfor ei snerpete. Prippen kan aksepteres og respekteres, men kan ikke tenke meg noe mer "turn off" enn ei snerpete. 

Anonymkode: d41f5...051

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er jeg faktisk usikker. Som mann vil jeg foretrekke en horete kvinne fremfor ei snerpete. Prippen kan aksepteres og respekteres, men kan ikke tenke meg noe mer "turn off" enn ei snerpete. 

Anonymkode: d41f5...051

Enig, jeg synes det er langt verre å være snerpete og "bitchy" enn å være løs.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aldri hatt det, tror det ville manglet noe. Jeg og knytter følelser til sex, og ville nok følt det rart med en natt med en fremmed jeg ikke skal være noe mer med.

Hadde jeg drevet med det, hadde jeg garantert endt opp med å gå rundt og ha tanker om personen, hvordan det hadde vært å bli bedre kjent osv.

-M40

Det er dette med følelser jeg også har tenkt på. Liker jeg noen godt nok til å ligge med dem, hvorfor skal jeg ikke like dem godt nok til å fortsette å ville ligge med dem?

Så har jeg skjønt at det ikke er alltid man vil ha denne personen som kjæreste, så kanskje en natt var nok.

Men jeg vil jo uansett føle noe for dette mennesket etterpå. FWB ville aldri fungert for meg, noe forandrer seg definitivt når man er så nærme noen andre.

• Liker 1
Skrevet

Bruk og kast. Umoralsk og ikke verdig oppgående mennesker.

Anonymkode: 0cc3a...be3

• Liker 2
Skrevet

Nei aldri hatt. Skulle ønske jeg turte det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...