Gå til innhold

Har "alle" hatt onenightstand?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri hatt ons og kommer ikke til å ha det heller. :) 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du Hatt mange ons etter det ble nedstengt? Hvor I Norge Bor du?

Anonymkode: 70af8...ab5

Jeg begynner å bli en godt voksen mann med en kone jeg elsker,så det er en god stund siden jeg drev med den type aktivitet 😂😂

Anonymkode: 148d9...35b

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg begynner å bli en godt voksen mann med en kone jeg elsker,så det er en god stund siden jeg drev med den type aktivitet 😂😂

Hvor mange Ons ble det på Deg da?

Skrevet

Nei aldri. Jeg er dame på 38. Har aldri vært interessert i sex med fremmede mennesker. 

Anonymkode: 870ac...cc5

• Liker 2
Skrevet

Mann 49. Aldri hatt. Er helt feil skrudd sammen for det. Sjekking på byen o.l. heller aldri vært min greie. Kobler masse følelser til sex på så mange måter. Sex er aldri, har aldri kunnet være "bare sex" for meg. 

Men vil heller ikke dømme de som har glede av det. Det passer bare ikke for alle, må man vel innse. Fordi seksualitet er så individuelt. Noen er mer sårbare enn andre, osv.

Helt greit for meg å tenke at jeg ikke har gått glipp av noe, siden hele opplegget med ONS bare alltid har føltes helt feil for meg. 

Anonymkode: c2505...d59

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt. 

Jeg vil ikke utsette meg selv for den helserisikoen det innebærer, eller komme i den situasjonen at jeg blir uønsket gravid - og far er en tilfeldig på byen. 
Men det viktigste argumentet for meg er at det må være en relasjon og noen jeg føler sterkt for. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor mange Ons ble det på Deg da?

På Meg?  Hvem driver å teller sånt da?  Hakke peiling. Hvor går grensa på om det er ONS?  Noen av de hadde jeg med meg flere ganger,aldri to dager på rad men kanskje en måned eller noe sånt i mellom.

Skrevet

Her i bygda skjedde det mye i min ungdom. Fest på samfunnshuset hver helg. Hørte om en episode en gang. Ei som gikk sammen med kjæresten sin, møtte en som var en sjarmør. Han sjarmøren og dama gikk inn i en garasje og tok en kjapp en, mens de hørte utenfor en som rope til dama si. " Er dere snart ferdige"😉😉🤣🤣. Hun er forsatt sammen med kjæresten sin.

Jeg møtte ei for en del år siden. Hadde varebil, tok med dama bak i bilen og tok en misjonær. Møtte ei som jeg fingra  og hun saug meg i bilen. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
GiftM skrev (1 minutt siden):

Her i bygda skjedde det mye i min ungdom. Fest på samfunnshuset hver helg. Hørte om en episode en gang. Ei som gikk sammen med kjæresten sin, møtte en som var en sjarmør. Han sjarmøren og dama gikk inn i en garasje og tok en kjapp en, mens de hørte utenfor en som rope til dama si. " Er dere snart ferdige"😉😉🤣🤣. Hun er forsatt sammen med kjæresten sin.

Jeg møtte ei for en del år siden. Hadde varebil, tok med dama bak i bilen og tok en misjonær. Møtte ei som jeg fingra  og hun saug meg i bilen. 

Hadde lang Mercedes når jeg var ung, sjåfør i helgene. Ble en bra samling av truser i hatt hylla på den bilen 😂😂😂

Skrevet

Jeg har hatt veldig mange. Såpass at jeg ikke husker hvor mange. Syns det er spennende med en ny person.

Anonymkode: 5d98c...42f

• Liker 4
Skrevet
Smeltemann skrev (6 minutter siden):

Hadde lang Mercedes når jeg var ung, sjåfør i helgene. Ble en bra samling av truser i hatt hylla på den bilen 😂😂😂

Skjedde mye på bygdefestene i distriktsnorge gitt.   Kunne ha skrvet bok om hva jeg og andre har vært med på- 

Kan ta noe av det galneste....  I bygda var det en eldre gubbe som hadde skaffet seg ei mye ynrgre importbrud fra Øst-Europa.   Det ble ikke så mye fart i senga, da gubben begynte å bli eldre, Jeg og kompisen min brukte å dra dit på Nach. Så skjenket vi han dritings, og byttet på å pule kona   :fnise:

Anonymkode: e8fb0...4d2

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bevis for at nordmenn mangler selvrespekt:

https://www.dagbladet.no/nyheter/vi-er-verdensmestre-i-tilfeldig-sex/66150580

Anonymkode: ff00c...43d

Har ikke noe med selvrespekt å gjøre. Grunnen til at nordmenn har mye tilfeldig og ubeskyttet sex er at det er uproblematisk for norske kvinner å bli gravid. De kan ta abort og vi har gode økonomiske ordninger som gjør at det er forholdsvis greit å være alenemor. 

Endret av Brunello
  • Liker 2
Skrevet
Brunello skrev (5 minutter siden):

Har ikke noe med selvrespekt å gjøre. Grunnen til at nordmenn har mye tilfeldig og ubeskyttet sex er at det er uproblematisk for norske kvinner å bli gravid. De kan ta abort og vi har gode økonomiske ordninger som gjør at det er forholdsvis greit å være alenemor. 

Ja, tror ikke det noen vesentlig forskjell på de Skandinaviske landene.

Skrevet

Nei. En ONS hadde nok ikke gitt meg noenting, annet enn eventuelt kjønnssykdommer.

• Liker 2
Skrevet

Har det selv, men kjenner noen som aldri har hatt det. Så alle har ikke hatt one night stand selv om det blir mer og mer vanlig, spesielt blant yngre. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skjedde mye på bygdefestene i distriktsnorge gitt.   Kunne ha skrvet bok om hva jeg og andre har vært med på- 

Kan ta noe av det galneste....  I bygda var det en eldre gubbe som hadde skaffet seg ei mye ynrgre importbrud fra Øst-Europa.   Det ble ikke så mye fart i senga, da gubben begynte å bli eldre, Jeg og kompisen min brukte å dra dit på Nach. Så skjenket vi han dritings, og byttet på å pule kona   :fnise:

Anonymkode: e8fb0...4d2

Forskjellige ting som skjedde.  

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

K27, har aldri hatt ons. Har aldri fristet

Anonymkode: 8cca6...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei aldri. Jeg er dame på 38. Har aldri vært interessert i sex med fremmede mennesker. 

Anonymkode: 870ac...cc5

Fremmede er jo det som gjør det spennende og interessant....

Anonymkode: d41f5...051

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...