Gå til innhold

Hva er dine favoritt-jeans?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Har ennå til gode å finne en jeans som sitter fint på meg, jeg som har litt "kosemage"... snufs. har ikke hatt på meg jeans på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en rosa Levis Type 1-bukse i crodfløyel som jeg liker å gå med, og jeg har ikke sett noen andre med den. Kanskje ikke ordentlig jeans, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To favoritt jeans, en rosky fra HM og en miss sixty. Begge er ca fem år gamle. Har ellers et skap av jeans i ulike varianter. Trives definitivt best i jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå til gode å finne en jeans som sitter fint på meg, jeg som har litt "kosemage"... snufs. har ikke hatt på meg jeans på mange år.

Jeg har "kosemage" jeg også... er nesten litt pinlig å inrømme hvor jeg kjøper jeans, det er i en litt sånn tante og mamma butikk... men på lindex har de veldig mange forskjellige fasonger, også for litt store kvinneformer. Og de er ikke bare tantete. Jeg har funnet bukser som er lave i livet og ganske tighte der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
Hvordan er jeansene på h&m? Har sett noen fine men er så redd for at de skal bli altfor vide etter noen timers bruk :roll:

De vider seg nok litt ut (gjør ikke de fleste jeans det?), men ikke så mye at de er udigge for å si det sånn.

Liker de veldig godt faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vider seg nok litt ut (gjør ikke de fleste jeans det?), men ikke så mye at de er udigge for å si det sånn.

Liker de veldig godt faktisk. :)

Jeg passer bare HM jeans jeg. Greit prismessig selvfølgelig, selv om jeg gjerne skulle variert litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

De jeansene som sitter er finest på meg, finner jeg på vero moda/only. Har en Lee Desoto bukse, og har også prøvd endel andre av litt dyrere merke enn vero moda/only, men ingen sitter like fint og godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke i noen bukser på Vero Moda, jeg. Lee-buksene sitter heller ikke fint på meg. Har prøvd alle slag.

Har ett par jeans som sitter ganske greit, Wrangler. Men er litt for stor dessverre.

Fornarina er for lange for meg. Jeg er nødt til å ha bootcut da jeg har hofter, og smale bukser gir meg litt sånn traktfigur.

Noen tips til jeans som sitter fint på en som er under 1.60 høy? (Kan til nød få på meg noen i barneavdelinga, men de er sjelden veldig fine.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer ikke i noen bukser på Vero Moda, jeg. Lee-buksene sitter heller ikke fint på meg. Har prøvd alle slag.

Har ett par jeans som sitter ganske greit, Wrangler. Men er litt for stor dessverre.

Fornarina er for lange for meg. Jeg er nødt til å ha bootcut da jeg har hofter, og smale bukser gir meg litt sånn traktfigur.

Noen tips til jeans som sitter fint på en som er under 1.60 høy? (Kan til nød få på meg noen i barneavdelinga, men de er sjelden veldig fine.)

Du har samme fasong som meg tenker jeg. Prøv deg fram blant bootcut modellene på HM. De er de eneste jeg passer for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg, jeg trodde Lee kunne være noe for meg siden jeg har litt rompe og hofter, men niks. HM buksene sitter veldig bra, det gjør også Denimbirds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme fasong som meg tenker jeg. Prøv deg fram blant bootcut modellene på HM. De er de eneste jeg passer for tiden.

Samme med meg, jeg trodde Lee kunne være noe for meg siden jeg har litt rompe og hofter, men niks. HM buksene sitter veldig bra, det gjør også Denimbirds.

Takk for tips!

Hvor får man kjøpt Denimbirds i Oslo-området da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips!

Hvor får man kjøpt Denimbirds i Oslo-området da?

Fant det selv, jeg.

Man får kjøpt Denimbirds følgende steder i Oslo:

Carlings

Nedre Slottsgt. 12

Oslo

Carlings

Thorvald Meyersgt. 51

Oslo

Carlings Aker Brygge

Stranden 3

Oslo

Carlings CC-Vest

Lilleakervn. 16

Oslo

Companys

Bogstadveien 6

Oslo

Telefonnumrene er slettet. Det er ikke tillatt å poste telefonnumre i innlegg. Reglene

Orakel - moderator

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på hjemmesiden nå, og denimbirds må sjekkes ut :) Får jo rabatt på de også, så da kan jeg kanskje leve med prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eelsker denimbirdsbuksa mi :) Ellers er jeans fra vero moda ganske greie til meg. Jeg også har en del hofter og lår, og har har problemer med å finne leebukser som passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen tips til jeans som sitter fint på en som er under 1.60 høy? (Kan til nød få på meg noen i barneavdelinga, men de er sjelden veldig fine.)

Det er da bare å kjøpe vanlige jeans?

Om buksene for lange er da det bare fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ønsker meg en jeans som har sånne "dressbukse"-lommer foran , og lave eller ingen lommer bak, og gjerne litt bootcut eller eventuelt rette i bena fra knærne. Ikke for høy i livet, gjerne litt bred linning. Noen som skjønner hva jeg mener og har sett noe liknende?

Vet det er et "longshot", tenker bare høyt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å kjøpe vanlige jeans?

Om buksene for lange er da det bare fint.

Ehhh.. nei, det er ikke fint når buksa er 15cm for lang på beina. Unnskyld meg. Fasongen blir jo ofte annerledes når den legges opp. Har prøvd noen Levis som hadde 30 i lengden, og det var passe - men buksa ellers var ikke fin, og det er ikke akkurat overflod av bukser med str 30 i lengden.

Luksusproblem anyway, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...