Gå til innhold

trenger et sted å «henge» imrg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke være hjemme pga pågående arbeid og har ferie alt.. må være ute innen kl 9 og komme tilbake i 5 tiden. Forslag til hva jeg kan gjøre? Har kjøpt alle julegaver alt og det tar ikke 8 timer uansett..  alle jeg kjenner er jo på jobb så kan ikke besøke noen🤣

tips plis

Anonymkode: 6cd5c...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biblioteket liker jeg å være. Sitte å lese litt. Ellers er jeg veldig glad i å sitte på restaurant alene, type Egon e.l. Pleier å gå i litt butikker (ingenting annet enn julegaver du trenger å shoppe?), så tar jeg en bedre og lang lunch/middag på restaurant. Har alltid med meg iPad eller bærbar PC og ser serie da. Sitter en god stund etter jeg er ferdig å spise også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gå på tur i naturen.

hvis du har den muligheten... 

Anonymkode: 0944f...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksus😄 Ein tur først, litt mat på kafe, så nokre timar på biblioteket, det hadde ikkje gjort meg noko😊 Men turen kan du sjølvsagt legge til butikkar dersom du likar det betre enn å gå i skog og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg gløymde å seie at dersom du har nok pengar, er ein drop-in på hudpleie, manikyr, frisør, massasje etc heilt akseptabelt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bil tilgjengelig? Ville unnagjort julehandelen og deretter tatt en fjelltur. 

Anonymkode: b4367...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...