Gjest David Lee Skrevet 13. desember 2021 #1 Del Skrevet 13. desember 2021 Synes dere denne 69 åringen er sexy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 13. desember 2021 #2 Del Skrevet 13. desember 2021 Næh, ikke spesielt.. Foretrekker menn med hår på hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 13. desember 2021 #3 Del Skrevet 13. desember 2021 Nei, men det er sikkert noen andre damer som gjør, så han kan bare slappe av.😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 13. desember 2021 #4 Del Skrevet 13. desember 2021 Nei, men mennesker som har mye sjarm og personlighet får mer pluss poeng i virkeligheten enn på et stillestående bilde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13. desember 2021 #5 Del Skrevet 13. desember 2021 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 14. desember 2021 #6 Del Skrevet 14. desember 2021 Jonette skrev (17 timer siden): Næh, ikke spesielt.. Foretrekker menn med hår på hodet. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 14. desember 2021 #7 Del Skrevet 14. desember 2021 absinthia skrev (17 timer siden): Nei, men det er sikkert noen andre damer som gjør, så han kan bare slappe av.😅 Synes du han ser bra ut for alderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. desember 2021 #8 Del Skrevet 14. desember 2021 Hvorfor skal alt være så fordømt sexy hele tiden? 🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 14. desember 2021 #9 Del Skrevet 14. desember 2021 Roxas skrev (19 timer siden): Synes dere denne 69 åringen er sexy? Pen mann, men sexy nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. desember 2021 #10 Del Skrevet 14. desember 2021 Roxas skrev (4 timer siden): Synes du han ser bra ut for alderen? Aner ikke! Han ser jo ut til å ha helsa i behold og jeg har på følelsen at jeg har sett vedkommende i en film. Er dette et bilde der han er i rolle? Jeg synes sjeldent at tilfeldige folk på bilder er sexy, sexy er en del av personligheten og ikke bare det som blir fanget på et bilde. Jeg kjenner billedskjønne veltrente menn, som jeg slett ikke finner sexy, men bare kjedelige og jeg har kjent menn som slett ikke var spesielt pene, som likevel var temmelig omsvermet av damer, pga personlighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 14. desember 2021 #11 Del Skrevet 14. desember 2021 absinthia skrev (5 minutter siden): Aner ikke! Han ser jo ut til å ha helsa i behold og jeg har på følelsen at jeg har sett vedkommende i en film. Er dette et bilde der han er i rolle? Jeg synes sjeldent at tilfeldige folk på bilder er sexy, sexy er en del av personligheten og ikke bare det som blir fanget på et bilde. Jeg kjenner billedskjønne veltrente menn, som jeg slett ikke finner sexy, men bare kjedelige og jeg har kjent menn som slett ikke var spesielt pene, som likevel var temmelig omsvermet av damer, pga personlighet. Er Delroy Lindo, han spilte Adrian i The Good Fight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. desember 2021 #12 Del Skrevet 14. desember 2021 Nei, jeg tiltrekkes ikke gamle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 15. desember 2021 #13 Del Skrevet 15. desember 2021 Athena79 skrev (15 timer siden): Nei, jeg tiltrekkes ikke gamle menn. Er 69 så gammelt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. desember 2021 #14 Del Skrevet 15. desember 2021 David Lee skrev (2 timer siden): Er 69 så gammelt da? I forholdt til min egen alder, så er de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 15. desember 2021 #15 Del Skrevet 15. desember 2021 Nei han der tiltaler meg ikke dessverre. Liker andre type menn og hva en defineres som sexy kan være så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. desember 2021 #16 Del Skrevet 15. desember 2021 Syns ikke han er sexy,men en fin mann ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 15. desember 2021 #17 Del Skrevet 15. desember 2021 Han så yngre ut enn han er, men nei, jeg synes ikke at han er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 15. desember 2021 #18 Del Skrevet 15. desember 2021 Han ser jo trist ut på bildet da, men har ser ikke SÅ gammel ut. Uansett er den alderen for gammelt for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 16. desember 2021 #19 Del Skrevet 16. desember 2021 David Lee skrev (På 12/13/2021 den 21.21): Synes dere denne 69 åringen er sexy? Gud bedre nei, han er eldre enn faren min. Han hadde forresten sett mer tiltalende ut om han smilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David Lee Skrevet 16. desember 2021 #20 Del Skrevet 16. desember 2021 Solaire skrev (1 time siden): Gud bedre nei, han er eldre enn faren min. Han hadde forresten sett mer tiltalende ut om han smilte. Sånn?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå