Gå til innhold

Synes dere denne 69 åringen er sexy?

Gjest David Lee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men mennesker som har mye sjarm og personlighet får mer pluss poeng i virkeligheten enn på et stillestående bilde.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest David Lee
absinthia skrev (17 timer siden):

Nei, men det er sikkert noen andre damer som gjør, så han kan bare slappe av.😅

Synes du han ser bra ut for alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roxas skrev (4 timer siden):

Synes du han ser bra ut for alderen?

Aner ikke! Han ser jo ut til å ha helsa i behold og jeg har på følelsen at jeg har sett vedkommende i en film. Er dette et bilde der han er i rolle?  Jeg synes sjeldent at tilfeldige folk på bilder er sexy, sexy er en del av personligheten og ikke bare det som blir fanget på et bilde. 

Jeg kjenner billedskjønne veltrente menn, som jeg slett ikke finner sexy, men bare kjedelige og jeg har kjent menn som slett ikke var spesielt pene, som likevel var temmelig omsvermet av damer, pga personlighet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Lee
absinthia skrev (5 minutter siden):

Aner ikke! Han ser jo ut til å ha helsa i behold og jeg har på følelsen at jeg har sett vedkommende i en film. Er dette et bilde der han er i rolle?  Jeg synes sjeldent at tilfeldige folk på bilder er sexy, sexy er en del av personligheten og ikke bare det som blir fanget på et bilde. 

Jeg kjenner billedskjønne veltrente menn, som jeg slett ikke finner sexy, men bare kjedelige og jeg har kjent menn som slett ikke var spesielt pene, som likevel var temmelig omsvermet av damer, pga personlighet. 

Er Delroy Lindo, han spilte Adrian i The Good Fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei han der tiltaler meg ikke dessverre. Liker andre type menn og hva en defineres som sexy kan være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ser jo trist ut på bildet da, men har ser ikke SÅ gammel ut. Uansett er den alderen for gammelt for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David Lee skrev (På 12/13/2021 den 21.21):

Synes dere denne 69 åringen er sexy?

GettyImages-463825575.jpg

Gud bedre nei, han er eldre enn faren min. Han hadde forresten sett mer tiltalende ut om han smilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Lee
Solaire skrev (1 time siden):

Gud bedre nei, han er eldre enn faren min. Han hadde forresten sett mer tiltalende ut om han smilte.

Sånn?:p

GettyImages-1324455073-H-2021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...