Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (På 15.3.2023 den 9.49):

Herregud for et styr ned ei jævla campingvogn som skal rygges på plass. Ikke rart at man blir utbrent når stressnivået ligger der. 

Det er nesten så man ikke tror det er sant. Helt ekstremt mye styr med den vognen ja. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med disse damene og det å kopiere andre…? I hele høst (når hun ikke brukte kopi-Amicas..) gikk Therese rundt i disse strikkekjolene med knyting i livet fra Ichi. Nå lanserer hun sine egne kjoler som er *trommevirvel* prikk like 👏👏 For ordens skyld; den beige og oransje er Ichi, den grønne er Therese sitt «design».

130FA70A-D5AF-4062-BCC3-0E0A3D5C2E05.jpeg

92CC0140-CAAA-4CD1-9BCD-127C0C85755F.jpeg

AEE4FD90-2CDC-4EEC-AFE6-30208A2CE2A3.jpeg

• Liker 16
  • Nyttig 12
Skrevet
LinnHenrikke skrev (8 minutter siden):

Hva er det med disse damene og det å kopiere andre…? I hele høst (når hun ikke brukte kopi-Amicas..) gikk Therese rundt i disse strikkekjolene med knyting i livet fra Ichi. Nå lanserer hun sine egne kjoler som er *trommevirvel* prikk like 👏👏 For ordens skyld; den beige og oransje er Ichi, den grønne er Therese sitt «design».

Herregud så flaut. Influencere er like viktige som ei kvise på rumpa. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Men er det mulig?!! Det blir rett og slett for dumt alt sammen. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest Bulsara
Skrevet

Det er virkelig det frekkeste. Det hadde jeg ikke trodd om Therese. Det er lavmål. Kvalmende rett og slett!

Skrevet
Bulsara skrev (9 minutter siden):

Det er virkelig det frekkeste. Det hadde jeg ikke trodd om Therese. Det er lavmål. Kvalmende rett og slett!

Og tenk deg prisen! Blir sikkert  ikke billig fordi de sikkert produseres på «Europasiden» av Tyrkia. Fy faen så flaut!! 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Herrefred! Her burde vell managmentet satt ned foten også men tenker vell kun penger..

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
LinnHenrikke skrev (17 timer siden):

Er jo helt like🙈🙈🤦🏼‍♀️ Skjønner ikke at dette er lov?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer på hvor mye dette campingvogn prosjektet koster jeg? 

• Nyttig 2
Skrevet
Litenoggod skrev (1 time siden):

Lurer på hvor mye dette campingvogn prosjektet koster jeg? 

Som hun betaler med penger tjent på kopier og løgner.... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg forstår ikke at jeg gidder å følge. Mine dager er også rimelig kjedelige fordi jeg lever et a4-liv (og elsker det!) men jeg dokumenterer ikke hver eneste aktivitet jeg foretar meg -  FORDI DET ER KJEDELIG FOR ANDRE Å SE PÅ 😶

Jeg forstår bare ikke hvorfor influencere som henne ikke bruker rollen sin til noe nyttig. Lære seg noe nytt, gjøre noe DIY, valpetips siden de har valp, bruke rotegenet sitt til en fordel - prosjekt rydd og HOLDE det sånn osv. Det ER så mye, men alt bare fjases bort i kjøring til dans, grebbestad og rotete vaskerom. 

• Liker 12
Gjest Fru G
Skrevet

Hørte på en podkast der hun var gjest hos Benedicte H. Tror den var fra 2021. Det var hun så frustrert over ‘folk’ som kritiserte influensere og ‘vi’ hadde jo ikke noe peiling på hvor myyyyye jobb det var. Hun hadde gått i overskudd første året som influenser og hadde for lengst nådd millionen, men det kunne man ikke si for misunnelsen etc.. Hvor viktig det var med kvalitet. Ett år senere selger hun håndklær som må vaskes på 40 grader og joggederesser som er som støvmagneter å regne. I tillegg dette Amicas plagiatet som de kaller designkjoler og sammenligner seg med ByTiimo. 

Skrevet (endret)

Den kunstneren Therese hadde fått bilder av.... hvordan kan hun være fullbooket ut 2023!? Fyttikatta så stygge portretter!?

Men Therese gir "kunstneren" annonseplass. Alt for penger.

Endret av Blåttvann
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Blåttvann skrev (7 minutter siden):

Den kunstneren Therese hadde fått bilder av.... hvordan kan hun være fullbooket ut 2023!? Fyttikatta så stygge portretter!?

Lavmål kmt fra deg. Dette skal omhandle Therese og ikke en tilfeldig kunstner. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (7 timer siden):

De bildene må være noe av det styggeste jeg har sett. Helt grusomt.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (8 timer siden):

Lavmål kmt fra deg. Dette skal omhandle Therese og ikke en tilfeldig kunstner. 

Må jo være lov å si. Hadde jeg vært Therese, eller noen av de andre jentene, hadde jeg blitt lei meg. Og hvertfall ikke hengt det opp på veggen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

De bildene var IKKE fine! Ikke noe jeg hadde hengt opp på veggen og ihvetfall ikke noe jeg hadde reklamert for , men hun gjør det vel for å tjene litt penger selv. Som jeg har skrevet før: hun tenker kun på penger.  Snart reklamerer hun sikkert for dobørster fra Nille 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Blåttvann skrev (12 timer siden):

De bildene var helt grusomme. Alt ho får seg til å reklamere for. Spent på om det kommer opp på veggen... Hadde tatt det som en fornærmelse om noen hadde gitt meg et så fælt selvportrett 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Exkt skrev (26 minutter siden):

De bildene var helt grusomme. Alt ho får seg til å reklamere for. Spent på om det kommer opp på veggen... Hadde tatt det som en fornærmelse om noen hadde gitt meg et så fælt selvportrett 🙈

Gud bedre. Jeg skal IKKE stå på venteliste på portrett. Noe så fælt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Kom inn her kun for å se om noen hadde kommentert de portrettene 😂 Har sett bedre bilder tegnet av barn som ikke er kunstner av yrke. Stygge portretter, så spent på om vi får se de på noen sin vegg (da tipper jeg de kun henger noen minutter for å bevise at de er hengt opp). 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...