Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg kan null om hunder men er hunden til TL det samme som den til Nyhus?

Ja- hunden til TL MÅ jo være en kleinspitz?!? Det er ihvertfall ikke en renraset pomeranian. Det ser man tydelig når man ser den sammen med Nyhus sin! Håper virkelig ikke TL har blitt lurt til å tro at ho har kjøpt en renraset pom. Hunden hennes er altfor stor og har en fremtredende snute- som ikke pomeranian har på samme måten. Hun må jo ha blitt lurt- eller så forteller hun ikke at det er en blanding. Ikke at det spiller noen rolle for meg. Bare syns det er rart at ho hele tiden har sagt at det er pom 🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skjønner jeg. Når jeg tenker meg om sånhar vi ett vennepar som hadde en Pomeranian. Å den var IKKE slik som TL sin hvite lodott. 

Å vi ser jo at TL sin hun ikke er lik den til Nyhus..

Bilde fra nett. Bilde en Pomeranian og bilde 2 spitz

Screenshot_20240222-154857~2.png

Screenshot_20240222-154826~2.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt å legge ut video av at hunden utagerer mot en annen og synes jeg da. Men alt skal på snap! Lurer på om hun spør de andre som er på videoene om det er greit at hun legger det ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 timer siden):

Jeg kan null om hunder men er hunden til TL det samme som den til Nyhus?

Den er kjøpt som pomeranian, samme som Nyhus sin. Men de skal ikke være så store å se slik ut som TL sin. Er hun blitt lurt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dette er IKKE en Pomeranian:-) Therese har blitt lurt men som vanlig forstår hun ikke slikt:-)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bulsara
Sneme skrev (12 timer siden):

Spesielt å legge ut video av at hunden utagerer mot en annen og synes jeg da. Men alt skal på snap! Lurer på om hun spør de andre som er på videoene om det er greit at hun legger det ut. 

Måtte inn å se på dette. Spesielt ja.

Men la merke til en annen ting. Nå følger jeg ikke henne siden langt tilbake i tid, men på Snap kom det ikke en eneste reklame mellom hennes snapper. Måtte trykke meg igjennom masse med varmepumpe, lekkasje, fisketur osv før jeg kom til hunden. Ikke en eneste Snap reklame. Har hun valgt dette selv eller har Snap nedjustert markedsverdien hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Haha, er ikke innom henne, nekter gi henne cash, men morsom å lese innholdet… Varmepumpe, lekkasje, fisketur? Har hun begynt å fiske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Unodostrez skrev (1 time siden):

Haha, er ikke innom henne, nekter gi henne cash, men morsom å lese innholdet… Varmepumpe, lekkasje, fisketur? Har hun begynt å fiske? 

Skal gi deg en kjapp recap: Varmepumpen i huset i Kr.sand måtte byttes. De måtte sage ut et større hull i veggen. Det var lekkasje i varmtvannsberederen, men det ble fikset. Ø gikk tur med Cocos. Så fisket Ø og fikk en fisk. Så var T ute og gikk med Cocos og møtte en annen liten hvit hund, som Cocos gjorde et utfall mot. Det var en eldre mann som gikk med den hunden. Jeg klikket gjennom alle uten lyd, så vet ikke om hun sa noe "spennende"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den ringeste anelse om hvem denne Therese Lien er, men uansett hva den her dama måtte stå for- og fronte, har iallefall ikke hunden hennes gjort en dritt for å fortjene å bli omtalt i negative vendinger.. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist at noen har lurt henne med at Cocos er pomeranian. Syns også det er rart om ikke veterinær har påpekt dette, det bør jo være enkelt for hundevante personer å se? Mulig veterinær har påpekt det altså, men det kommer vel aldri til å innrømmes at hun har blitt lurt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to hundene er ikke samme rase.. det kan de ikke være

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240223-114614.png

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, elskersommer said:

Therese sin er japansk spisshund tenker jeg, vs pomeranian. Det har skjedd før at japanske spisshunder har blitt solgt som pomeranian, kusinen min bla. (Kjøpte en.) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (På 22.2.2024 den 15.47):

Da skjønner jeg. Når jeg tenker meg om sånhar vi ett vennepar som hadde en Pomeranian. Å den var IKKE slik som TL sin hvite lodott. 

Å vi ser jo at TL sin hun ikke er lik den til Nyhus..

Bilde fra nett. Bilde en Pomeranian og bilde 2 spitz

Screenshot_20240222-154857~2.png

Screenshot_20240222-154826~2.png

Hentet bilde fra TL sin Instagram, cocos er da virkelig lik Nyhus sin hund som valp? Så teit å hevde at de ikke er like på samme stadie

IMG_1785.jpeg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (10 timer siden):

Hentet bilde fra TL sin Instagram, cocos er da virkelig lik Nyhus sin hund som valp? Så teit å hevde at de ikke er like på samme stadie

IMG_1785.jpeg

Spitz og pomme er ganske like, spesielt ved valpestadiet. Det er ikke før de blir eldre man ser forskjellen - da spitzen er opptil 10 cm høyere og 5-8 kg tyngre. De har også lengre snuteparti, noe man tydelig ser på Lien sin. Det er faktisk mange som blir lurt, og en dame i Norge vant faktisk i retten mot oppdretteren da hun oppdaget at hun hadde kjøpt en spitz og ikke pomerianer. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 23.2.2024 den 11.48):

Monica sin ligner på min, den er renraset.

IMG_0815.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er et eksempel på noen selger «pomerian», men som egentlig er en blanding. IMG_5474.thumb.png.aa5d092051561538d3edc281cdfa0798.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Bryr meg lite om hunden hennes. Bryr meg mer om hvordan hun utnytter alle vanskeligheter i livet for å tjene penger…. (Alt som kan skape klikk, må deles!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvem hun skal til USA med. Hvis det er Monica og familien er det bare nok et eksempel på at hun har ingen andre hun omgås med enn Monica og Sara. Litt interessant at hun fortsatt ikke har sagt hvem hun skal til USA med;-) I wonder why:-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...