Gjest Svanemom2024 Skrevet 11. august #5081 Del Skrevet 11. august Notthatbad skrev (7 timer siden): Tror nok at datteren til TL blir godt ivaretatt om de velger å flytte. Hver dag bytter barn både skole og bosted å innimellom land. Når det kommer til diskusjonen om alkohol så er nok ikke det heller noe mer enn i mange norske hjem, men å legge det ut er ikke heldig (etter min mening). Kommer sikkert mange kommentarer på denne 😉 At TL er mye kan vi være enige om🙄 Har inntrykk at hun prøver å være MN, IR, SE å da blir det veldig mye rot og uinteressant innhold. Hun må Husk å puste selv før hun formaner alke andre. At folk orker og gidder å se på dette🥱😴. De får droppe å klage om de følger henne . Hun kan jo bare smile av pengene som ruller inn. Alt av klikk blir jo bare pluss for hun og gjengen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 11. august #5082 Del Skrevet 11. august elskersommer skrev (18 timer siden): Dette med salg av hus er vel opp og ned om dagen. Har ett vennepar som etter min mening har ett hus som er bra. Nytt kjøkken og bad. Fint oppusset og i grei avstand til skole,barnehage og butikk. Dette er på østlandet. Men de får ikke solgt. De har holdt på siden januar. Kommer ikke folk på visninger. Å Ø må jo ikke slutte i sin jobb. Han jobber jo turnus og bor på jobben. Så han kan jo fint kjøre dit. Han jobber ikke turnus!Han jobber også 8-4, pluss det er noen uker han er borte her og der og kan ta litt fri i etterkant. Jeg orker ikke krangle om akkurat det! For her er jeg 100% sikker! Mange av forsvarsfolkene pendler også hjem til familien i helgen, som regel langhelger da, for denne fritiden de tjener seg opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 11. august #5083 Del Skrevet 11. august Notthatbad skrev (15 timer siden): Tror nok at datteren til TL blir godt ivaretatt om de velger å flytte. Hver dag bytter barn både skole og bosted å innimellom land. Når det kommer til diskusjonen om alkohol så er nok ikke det heller noe mer enn i mange norske hjem, men å legge det ut er ikke heldig (etter min mening). Kommer sikkert mange kommentarer på denne 😉 At TL er mye kan vi være enige om🙄 Har inntrykk at hun prøver å være MN, IR, SE å da blir det veldig mye rot og uinteressant innhold. Hun må Husk å puste selv før hun formaner alke andre. Det jeg reagerer på med masse snapp med alkohol etc når datteren er der, det er at for noen år tilbake så satt hun på I.G og snakka ned de som drakk alkohol rundt barna sine, la ut disse «Av og til uten» kampanjene og lange ranter og hyl om folk hun såg som drakk med barn til stede! ble plutselig stille om det, og nå står øl/vin glasset titt og ofte på bordet- med mange barn tilstede! Verken det ene eller andre er feil- alt med måte! Men det er den der «ta alle,men jeg kan gjøre det» greia!! Dobbeltmoralens høye vokter! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. august #5084 Del Skrevet 11. august M.G.E skrev (29 minutter siden): Han jobber ikke turnus!Han jobber også 8-4, pluss det er noen uker han er borte her og der og kan ta litt fri i etterkant. Jeg orker ikke krangle om akkurat det! For her er jeg 100% sikker! Mange av forsvarsfolkene pendler også hjem til familien i helgen, som regel langhelger da, for denne fritiden de tjener seg opp! Dette var jeg ikke klar over. Jeg trodde han jobbet 2 uker på og 2 uker av. Så da beklager jeg. Han skal sikkert bli Daglig Leder for By-Lien 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 11. august #5085 Del Skrevet 11. august elskersommer skrev (1 time siden): Dette var jeg ikke klar over. Jeg trodde han jobbet 2 uker på og 2 uker av. Så da beklager jeg. Han skal sikkert bli Daglig Leder for By-Lien 🙈 Neida, det er ikke turnus! ikke noe å beklage, haha! Ja, kanskje det! Venninna gjorde vel det med den nye mannen!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 11. august #5086 Del Skrevet 11. august M.G.E skrev (3 minutter siden): Neida, det er ikke turnus! ikke noe å beklage, haha! Ja, kanskje det! Venninna gjorde vel det med den nye mannen!! Var det jeg tenkte på😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 11. august #5087 Del Skrevet 11. august M.G.E skrev (2 timer siden): Det jeg reagerer på med masse snapp med alkohol etc når datteren er der, det er at for noen år tilbake så satt hun på I.G og snakka ned de som drakk alkohol rundt barna sine, la ut disse «Av og til uten» kampanjene og lange ranter og hyl om folk hun såg som drakk med barn til stede! ble plutselig stille om det, og nå står øl/vin glasset titt og ofte på bordet- med mange barn tilstede! Verken det ene eller andre er feil- alt med måte! Men det er den der «ta alle,men jeg kan gjøre det» greia!! Dobbeltmoralens høye vokter! Kan det ha noe med at barnet har blitt eldre å gjøre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 11. august #5088 Del Skrevet 11. august kittkatt skrev (56 minutter siden): Kan det ha noe med at barnet har blitt eldre å gjøre? Barnet er 11 år, og for liten til at mor og far skal drikke hele tiden. Hvertfall så mye hun mora hover innpå hver gang de skal fly.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 11. august #5089 Del Skrevet 11. august kittkatt skrev (1 time siden): Kan det ha noe med at barnet har blitt eldre å gjøre? Som noen skriver, hun er 11. Denne åpenlyse drikkinga på SOME starta for flere år siden! De «av og til» kampanjene hun la ut er vel 3-4 år siden sist! Og det er andre barn rundt og.. jeg sier ikke «ikke drikk rundt barn», jeg bare lurer på hvorfor det absolutt ikke skulle være alkohol rundt barn og det var pekefinger, til å plutselig bli ok med pils på flyplassen kl 11 før en flytur- med mange barn på ferielasset! practice what you preach!!!!! eller hold munn… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 11. august #5090 Del Skrevet 11. august M.G.E skrev (12 minutter siden): Som noen skriver, hun er 11. Denne åpenlyse drikkinga på SOME starta for flere år siden! De «av og til» kampanjene hun la ut er vel 3-4 år siden sist! Og det er andre barn rundt og.. jeg sier ikke «ikke drikk rundt barn», jeg bare lurer på hvorfor det absolutt ikke skulle være alkohol rundt barn og det var pekefinger, til å plutselig bli ok med pils på flyplassen kl 11 før en flytur- med mange barn på ferielasset! practice what you preach!!!!! eller hold munn… Er så enig! Jeg synes ikke alkohol og barn hører sammen på dagtid. Og Lien er ikke alene om å drikke i ferier. Er selv på ferie og det har vært mange nesten ulykker i bassenger med barn hvor foreldrene ligger å enten drikker eller sover ut rusen. Vi er ikke på hotell og dessverre ingen som passer på. Jeg synes så synd på disse barna. Helt greit å ta ett glass vin til maten, eller en pils på kvelden. Vi kan gjøre det etter barna er lagt, stortsett mannen min, så en kan kjøre om noe skulle skje 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. august #5091 Del Skrevet 12. august Får hetta, alt virker så hastverk-arbeid. Er det en ting jeg blir når jeg ser snappen til Lien, så er det stressa 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. august #5092 Del Skrevet 13. august Det er interessant å se hvor kalkulerende hun er. Nå når det trolig går mot salg av hus så viser hun mye mer av huset på snap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. august #5093 Del Skrevet 14. august Dette med og merke rett har TL store problemer med. Må nesten ha lupe Bilde fra TL sin snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. august #5094 Del Skrevet 14. august elskersommer skrev (1 time siden): Dette med og merke rett har TL store problemer med. Må nesten ha lupe Bilde fra TL sin snapchat Å bruke lus skrift på lys bakgrunn med liten skrift…er jo som å bare vise finger’n.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 15. august #5095 Del Skrevet 15. august Isola2 skrev (På 14.8.2024 den 15.43): Å bruke lus skrift på lys bakgrunn med liten skrift…er jo som å bare vise finger’n.. De gjør jo som de vil i forhold til merking. Nytter visst ikke at alle dere sender inn og melder dem. Håper Snapchat kommer enda mere på banen og snurper pengesekken til disse som konstant bevisst prøver å komme unna med reklame for eget merke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5096 Del Skrevet 17. august I sommer kjøpte jeg 2 kluter på salg hos Bylien på Mosseporten. Jeg var veldig fornøyd med designet, at den hadde løkke til å henges opp i og god sugeevne. Jeg har vasket klutene på 60 grader og nå er de ødelagt. Jeg er så vant med å vaske kluter og håndkler på 60 eller 90 grader at jeg tenkte ikke å kikke på merkelappen. Der står det 40 grader og kaldvask. Hvem i all verden vasker kluter og håndkler på kaldvask? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. august #5097 Del Skrevet 17. august sprettballen skrev (1 time siden): I sommer kjøpte jeg 2 kluter på salg hos Bylien på Mosseporten. Jeg var veldig fornøyd med designet, at den hadde løkke til å henges opp i og god sugeevne. Jeg har vasket klutene på 60 grader og nå er de ødelagt. Jeg er så vant med å vaske kluter og håndkler på 60 eller 90 grader at jeg tenkte ikke å kikke på merkelappen. Der står det 40 grader og kaldvask. Hvem i all verden vasker kluter og håndkler på kaldvask? Ingen. Vaskekluter og håndklær skal vaskes på 60 grader. Kan det ikke det er det ikke egnet for oppgaven, og det er på grensen til lureri så selge de som vaskekluter og håndklær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5098 Del Skrevet 17. august Snublefot62 skrev (12 minutter siden): Ingen. Vaskekluter og håndklær skal vaskes på 60 grader. Kan det ikke det er det ikke egnet for oppgaven, og det er på grensen til lureri så selge de som vaskekluter og håndklær. Jeg sjekket hjemmesiden nå. Der står det maskinvask 40 grader. Ingenting om kaldvask. Legger ved bilder fra hjemmesiden og bilder av min (ødelagte) klut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 17. august #5099 Del Skrevet 17. august Fikk ikke lagt inn 3 bilder så her kommer siste bilde av kluten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. august #5100 Del Skrevet 17. august sprettballen skrev (5 minutter siden): Jeg sjekket hjemmesiden nå. Der står det maskinvask 40 grader. Ingenting om kaldvask. Legger ved bilder fra hjemmesiden og bilder av min (ødelagte) klut. Det er jo litt spesielt at det står 100% bomull på etiketten, og kun kaldvask. Omo color blant andre anbefaler å vaske på høyere temperatur (60 grader) og sier at bomull fint tåler det: https://omo.no/klesvask/vaske-klaer-pa-hoyere-temperatur/ Men ut fra trådene som henger ut fra der så virker det til å være ræva kvalitet ja. Og jeg tipper temperaturen er fordi de frykter fargen skal forsvinne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå