Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok ett eksempel på så enormt med dårlig merking. Dette er nesten som "finn willy" 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240428-172808.png

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (12 timer siden):

Nok ett eksempel på så enormt med dårlig merking. Dette er nesten som "finn willy" 

Screenshot_20240428-172808.png

Ser ut som hun burde ha gått opp en str på den tightsen.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (23 timer siden):

Garantert at hun skal gi ut denne genseren og bukse som vist på bilde. Hun har bodd i det antrekket de siste 2 ukene. Men merker så klart ikke før det kommer for salg

Screenshot_20240428-171749.png

Jakken burde jo uansett også vært merket😝

Skrevet

Legger ut svaret jeg fikk av Forbrukertilsynet. Jeg spurte om det var noe vits i og sende inn klage om umerket reklame. 

IMG_20240429_151102.jpg

IMG_20240429_151042.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lilja82 skrev (På 21.4.2024 den 8.35):

Har hun tatt av vippeekstension? 

Hun har tatt av de massive falske vippene og gått for mer naturlige vipper. Ser ut til at hun har fått satt på vipper punktvis nå. Mer kledelig med "less is more", syns jeg. 

• Liker 2
Gjest kittkatt
Skrevet

Det er egentlig litt slitsomt å høre på når hun snapper når hun går, hun blir så andpusten.

Skrevet
kittkatt skrev (7 timer siden):

Det er egentlig litt slitsomt å høre på når hun snapper når hun går, hun blir så andpusten.

Enig, det er mye pusting og pesing. Ikke bare når hun går, men også inne når hun er litt ivrig (manisk)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvor hun skal nå….. 

syden altså…….

Det som overrasker meg, er at i disse dyretider, så kjøper mennesker alt dette rælet for at lien skal få reise, kjøpe hus nr2, pergola i Hagen, ny camping med telt… Som hun velvillig viser fram og sier- «dette hadde ikke vært mulig uten dere»…..  Får sånn sekt vibber jeg altså😂

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
M.G.E skrev (19 minutter siden):

Lurer på hvor hun skal nå….. 

syden altså…….

Det som overrasker meg, er at i disse dyretider, så kjøper mennesker alt dette rælet for at lien skal få reise, kjøpe hus nr2, pergola i Hagen, ny camping med telt… Som hun velvillig viser fram og sier- «dette hadde ikke vært mulig uten dere»…..  Får sånn sekt vibber jeg altså😂

Men hva gjør den dagen de gjør en stor blemme at folk slutter og støtte de? 

Skrevet

Det pratet om bærekraft og miljø kan hun i hvert fall droppe å spille på. Hun har reist så mye med fly i det siste, så det tror jeg neppe hun bryr seg om. Det er nok kun fordi det skal høres bra ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Men hva gjør den dagen de gjør en stor blemme at folk slutter og støtte de? 

Si det, finne et nytt område å «melke» folk? Blir vel coach da… som de fleste andre 

• Liker 2
Skrevet
Minombre skrev (2 timer siden):

Det pratet om bærekraft og miljø kan hun i hvert fall droppe å spille på. Hun har reist så mye med fly i det siste, så det tror jeg neppe hun bryr seg om. Det er nok kun fordi det skal høres bra ut. 

Shopper vel mye for å snakke så mye om bærekraft! 
Bytte ut et rundt spisebord, med et nesten identisk rundt spisebord (dagens i Hagen) begriper ikke dette forbruket …

• Liker 2
Gjest kittkatt
Skrevet

Skal de betale folk for å jobbe, eller er dette «dugnadsarbeid»?IMG_4033.thumb.png.1ef38a61a81cfda991e1d3453b2f0e8a.png

Gjest Juhu25
Skrevet
kittkatt skrev (23 minutter siden):

Skal de betale folk for å jobbe, eller er dette «dugnadsarbeid»?IMG_4033.thumb.png.1ef38a61a81cfda991e1d3453b2f0e8a.png

rare greier 

Skrevet
kittkatt skrev (6 timer siden):

De trenger ikke å betale siden de har nok sauer..eh mener følgere..som synes det er wow faktor å prøve klær og stå modell for disse «merkene».

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Unodostrez
Skrevet

Egenreklame-merking av smykket bryr hun seg ikke om i alle fall. 

Gjest Unodostrez
Skrevet

Sa hun igår at det var så mye hemmelighold omkring turen pga at det var noen som ikke visste de skulle dra? 

Skrevet
Unodostrez skrev (2 timer siden):

Egenreklame-merking av smykket bryr hun seg ikke om i alle fall. 

Nei det hopper hun glatt over. Å jeg er spent på om hvor mye som ikke blir merket på turen til Kypros 

• Liker 2
Skrevet
Unodostrez skrev (1 minutt siden):

Sa hun igår at det var så mye hemmelighold omkring turen pga at det var noen som ikke visste de skulle dra? 

Jepp.. så må jo kanskje være noen av barna som ikke vet noe

• Liker 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

De får vel inn litt egenreklame underveis så de kan skrive det av som jobbtur 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...