Minlillelykke Skrevet 24. november 2023 #3541 Del Skrevet 24. november 2023 happygilmore skrev (Akkurat nå): Uff, der hang jeg etter ja 😅 Men er det jul 1. desember? 😅 Jeg hopper over advent da jeg jobber i butikk bransjen og har det rimelig hektisk i ukene før jul. Jobben i tillegg til alle avslutninger, kor oppvisninger lucia osv. også liker jeg å kose meg med pyntingen. Ikke ta det inni mellon andre ting😊Kall meg sær, jeg er klar over at dette er særhetens trenk😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. november 2023 #3542 Del Skrevet 24. november 2023 Minlillelykke skrev (2 minutter siden): 😅 Jeg hopper over advent da jeg jobber i butikk bransjen og har det rimelig hektisk i ukene før jul. Jobben i tillegg til alle avslutninger, kor oppvisninger lucia osv. også liker jeg å kose meg med pyntingen. Ikke ta det inni mellon andre ting😊Kall meg sær, jeg er klar over at dette er særhetens trenk😂😂 Jeg jobber også i butikkbransjen, i en butikk som selger endel julevarer. Og for å si det sånn, det er ikke mange under 60 som pynter til advent lengre😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 24. november 2023 #3543 Del Skrevet 24. november 2023 Birdo skrev (Akkurat nå): Jeg jobber også i butikkbransjen, i en butikk som selger endel julevarer. Og for å si det sånn, det er ikke mange under 60 som pynter til advent lengre😅 Jeg er 40 og prøver å tviholde på advent med lilla duker og lilla lys, men ser jo at det er på vei ut… 😀 Kan forstå det. Og dette ble vel avsporing. Beklager! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3544 Del Skrevet 25. november 2023 Så hennes siste reklamepost for happyflops i dag. Å hvordan er det mulig og puste og pese så mye i ett rwklamepppdrag? Hvordan kan firma godkjenne ett slikt oppdrag? Hun snakker om att folk må huske og puste men tror hun bør tenke den tanken selv🙈 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. november 2023 #3545 Del Skrevet 25. november 2023 elskersommer skrev (17 minutter siden): Så hennes siste reklamepost for happyflops i dag. Å hvordan er det mulig og puste og pese så mye i ett rwklamepppdrag? Hvordan kan firma godkjenne ett slikt oppdrag? Hun snakker om att folk må huske og puste men tror hun bør tenke den tanken selv🙈 Og det at hun fortsatt reklamerer for de til tross for at de ikke er noe bra å bruke ref. mediaoppslag så viser det jo bare at hun har null krav til hva hun reklamerer for så lenge hun får penger for det. Og er det ikke «julekjolen» hun har på seg? Kan ikke se at det er merket 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3546 Del Skrevet 25. november 2023 baremeg skrev (2 timer siden): Og det at hun fortsatt reklamerer for de til tross for at de ikke er noe bra å bruke ref. mediaoppslag så viser det jo bare at hun har null krav til hva hun reklamerer for så lenge hun får penger for det. Og er det ikke «julekjolen» hun har på seg? Kan ikke se at det er merket Det er ikke merket nei🙈nå spurte jeg Therese lien om dette når hun og Monica Nyhus hadde reklame for happyflops. Det sto reklame kjole Monica Nyhus men ikke noe om egenreklame for TL. Da svarte hun att hun trengte ikke å merke fordi hun hadde merket andre poster før denne reklame for happyflops 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. november 2023 #3547 Del Skrevet 25. november 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Det er ikke merket nei🙈nå spurte jeg Therese lien om dette når hun og Monica Nyhus hadde reklame for happyflops. Det sto reklame kjole Monica Nyhus men ikke noe om egenreklame for TL. Da svarte hun att hun trengte ikke å merke fordi hun hadde merket andre poster før denne reklame for happyflops Vi får se da hva FT mener. Jeg har ihvertfall meldt det inn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3548 Del Skrevet 25. november 2023 baremeg skrev (1 minutt siden): Vi får se da hva FT mener. Jeg har ihvertfall meldt det inn Skal melde inn jeg også. Er så lei av disse tradssige damene som ikke gidder og gjøre jobben sin 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. november 2023 #3549 Del Skrevet 25. november 2023 elskersommer skrev (21 minutter siden): Skal melde inn jeg også. Er så lei av disse tradssige damene som ikke gidder og gjøre jobben sin Merkelig at de er sååå ræva på å gjøre jobben sin ordentlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. november 2023 #3550 Del Skrevet 25. november 2023 elskersommer skrev (55 minutter siden): Det er ikke merket nei🙈nå spurte jeg Therese lien om dette når hun og Monica Nyhus hadde reklame for happyflops. Det sto reklame kjole Monica Nyhus men ikke noe om egenreklame for TL. Da svarte hun att hun trengte ikke å merke fordi hun hadde merket andre poster før denne reklame for happyflops Hva er egentlig IQ'en til Therese og Sara Emilie egentlig?!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3551 Del Skrevet 25. november 2023 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Hva er egentlig IQ'en til Therese og Sara Emilie egentlig?!! Jeg skal se om jeg finner igjen svaret jeg fikk av TL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3552 Del Skrevet 25. november 2023 Dette er svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor hun ikke merket med egenreklame. Å hun har tross alt vært på seminar så dette kan hun 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. november 2023 #3553 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) elskersommer skrev (37 minutter siden): Dette er svaret jeg fikk når jeg spurte hvorfor hun ikke merket med egenreklame. Å hun har tross alt vært på seminar så dette kan hun 😂 For det første: må dra på seminar for å forstå at ting skal merkes reklame, hvor ting er i fra. For det andre: da er det godt gjort å fremdeles ikke forstår det. For der tredje: svare så spydig og teit. "Reklame politi". Ja ja, til dere som fortsetter å handle rælet disse sleipe, frekke og usympatiske "damene" selger: ønsker dere god bedring! Endret 25. november 2023 av Bibbi_ 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. november 2023 #3554 Del Skrevet 25. november 2023 Men på Instagram så har hun merket .. kanskje det er egne regler for IG🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 25. november 2023 #3555 Del Skrevet 25. november 2023 Dama er jo mindre intelligent så vi kan ikke forvente mer. Hun har ingen utdanning og oppfører seg som en trassig tenåring som ikke får viljen sin. Alle ser det bortsett fra henne selv. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 25. november 2023 #3556 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg ser at julekjolene har solgt utrolig lite. Så bra tenker jeg. Endelig begynner folk å se hvor dårlige produktene egentlig er. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 25. november 2023 #3557 Del Skrevet 25. november 2023 Snoker45 skrev (35 minutter siden): Jeg ser at julekjolene har solgt utrolig lite. Så bra tenker jeg. Endelig begynner folk å se hvor dårlige produktene egentlig er. Hvordan ser du at de har solgt lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. november 2023 #3558 Del Skrevet 25. november 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): For det første: må dra på seminar for å forstå at ting skal merkes reklame, hvor ting er i fra. For det andre: da er det godt gjort å fremdeles ikke forstår det. For der tredje: svare så spydig og teit. "Reklame politi". Ja ja, til dere som fortsetter å handle rælet disse sleipe, frekke og usympatiske "damene" selger: ønsker dere god bedring! Har vært på seminar,så jeg slipper å merke. Snodig setning..må de som ikke har vært på seminar merke da eller?? Og fulgte hun med da hun var der…? For ei nebbete usmakelig kjerring! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 25. november 2023 #3559 Del Skrevet 25. november 2023 Og hun mener seriøst at hun fortjener Folkets favoritt på Vixen😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 25. november 2023 #3560 Del Skrevet 25. november 2023 happygilmore skrev (1 time siden): Hvordan ser du at de har solgt lite? Ser det på nettsiden, det er fortsatt tilgjengelig kjoler i alle størrelser. Ser også at omtrent alt annet enn julekjolene er på 50 % rabatt, tyder vel på at salget ikke går kjempebra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå