J.. Skrevet 4. mai 2023 #1701 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (1 minutt siden): Lol? Nå blir jeg fremstilt som jeg "går fem på" influensere, noe jeg ikke gjør. Jeg er klar over at influensere bruker sosiale medier for å tjene penger, noe som er naturlig siden det er jobben deres. Ja,lol. Når man deler noe for å tjene penger på det,bør man virkelig gå en runde med seg selv mtp etikk. Du svarer forøvrig på ditt eget utsagn så er ikke stort mer å si. At du "ikke tolker det sånn" påvirker ikke hvordan jeg tolker det,i det hele tatt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1702 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Ja,lol. Når man deler noe for å tjene penger på det,bør man virkelig gå en runde med seg selv mtp etikk. Du svarer forøvrig på ditt eget utsagn så er ikke stort mer å si. At du "ikke tolker det sånn" påvirker ikke hvordan jeg tolker det,i det hele tatt. Det forandrer ikke det at jeg syns man kan holde seg for god til å skrive at hun deler kun for å tjene penger på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An.onym Skrevet 4. mai 2023 #1703 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (1 minutt siden): Det forandrer ikke det at jeg syns man kan holde seg for god til å skrive at hun deler kun for å tjene penger på det. Hun postet bildet av en positiv graviditetstest på IG. Med teksten "ikke planlagt 😅", "forteller mer utfyllende på snap". Selvfølgelig er dette for å få flere følgere på snap. Flere gratulerte Therese med graviditeten, og fikk sjokk da de lenge etterpå fikk resten av informasjonen. At influencere strekker strikken langt for klikk, er ikke noe nytt. Men dette var kvalmende! Det skal mye til for å klare provosere andre med en spontanabort, men det klarte Therese. Og jeg skjønner godt hvorfor. At du ikke skjønner det, er igrunn skremmende. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. mai 2023 #1704 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) An.onym skrev (1 minutt siden): Hun postet bildet av en positiv graviditetstest på IG. Med teksten "ikke planlagt 😅", "forteller mer utfyllende på snap". Selvfølgelig er dette for å få flere følgere på snap. Flere gratulerte Therese med graviditeten, og fikk sjokk da de lenge etterpå fikk resten av informasjonen. At influencere strekker strikken langt for klikk, er ikke noe nytt. Men dette var kvalmende! Det skal mye til for å klare provosere andre med en spontanabort, men det klarte Therese. Og jeg skjønner godt hvorfor. At du ikke skjønner det, er igrunn skremmende. Det er jo rimelig spekulativt og uetisk. Endret 4. mai 2023 av Lill :) 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 4. mai 2023 #1705 Del Skrevet 4. mai 2023 11 minutter siden, An.onym said: Hun postet bildet av en positiv graviditetstest på IG. Med teksten "ikke planlagt 😅", "forteller mer utfyllende på snap". Selvfølgelig er dette for å få flere følgere på snap. Flere gratulerte Therese med graviditeten, og fikk sjokk da de lenge etterpå fikk resten av informasjonen. At influencere strekker strikken langt for klikk, er ikke noe nytt. Men dette var kvalmende! Det skal mye til for å klare provosere andre med en spontanabort, men det klarte Therese. Og jeg skjønner godt hvorfor. At du ikke skjønner det, er igrunn skremmende. Var det henne som hadde spontanabort? Håper det var TW der. Jeg klarer ikke lese sånt for jeg skulle vært veldig berørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. mai 2023 #1706 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) annelis skrev (2 minutter siden): Var det henne som hadde spontanabort? Håper det var TW der. Jeg klarer ikke lese sånt for jeg skulle vært veldig berørt Det tenkte jeg også, det kan virke triggende på en negativ måte for enkelte. Det er ikke en privat konto hun har delt dette på. Endret 4. mai 2023 av Lill :) 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1707 Del Skrevet 4. mai 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Men jeg har ikke spørt om din tillatelse til å ha min egen mening,så det går helt fint. Er du alvorlig nå? Du ser vel at jeg har like mye rett til å ha en annen mening enn deg? Jeg skrev til en annen bruker, du siterer meg og skriver at det er et veldig enkelt mattestykke (at hun bruker Snap for å tjene penger) og til slutt ender du opp med å komme med en useriøs kommentar som dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1708 Del Skrevet 4. mai 2023 An.onym skrev (18 minutter siden): Hun postet bildet av en positiv graviditetstest på IG. Med teksten "ikke planlagt 😅", "forteller mer utfyllende på snap". Selvfølgelig er dette for å få flere følgere på snap. Flere gratulerte Therese med graviditeten, og fikk sjokk da de lenge etterpå fikk resten av informasjonen. At influencere strekker strikken langt for klikk, er ikke noe nytt. Men dette var kvalmende! Det skal mye til for å klare provosere andre med en spontanabort, men det klarte Therese. Og jeg skjønner godt hvorfor. At du ikke skjønner det, er igrunn skremmende. Man kan ha de merkeligste reaksjoner når slike ting skjer. At det ble lagt ut slik trenger ikke være utspekulert og kynisk, det kan være en måte hun reagerer på, selv om andre kan oppleve det som en fullstendig irrasjonell måte å gjøre det på. Jeg syns det er vel så skremmende at mange mener hun reagerer og gjør ting feil, og mener hun gjør det for å tjene mest mulig penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1709 Del Skrevet 4. mai 2023 Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Flaks for henne da at hun reagerte akkurat på den måten som gjør at hun tjener mest på å fortelle om det. Ikke vær så godtroende da. Men det er helt ok å tenke det verste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. mai 2023 #1710 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (1 minutt siden): Man kan ha de merkeligste reaksjoner når slike ting skjer. At det ble lagt ut slik trenger ikke være utspekulert og kynisk, det kan være en måte hun reagerer på, selv om andre kan oppleve det som en fullstendig irrasjonell måte å gjøre det på. Jeg syns det er vel så skremmende at mange mener hun reagerer og gjør ting feil, og mener hun gjør det for å tjene mest mulig penger. Så lenge dette deles på en bedriftskonto så er det jo i grunn irrelevant om det var irrasjonelt eller andre dårlige unnskyldninger. Det er fortsatt kommersielt uansett hvordan du velger å vri og vende på det. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 4. mai 2023 #1711 Del Skrevet 4. mai 2023 LinnHenrikke skrev (6 timer siden): Altså, virkelig. Hun sier at hun ønsker å være åpen om det fordi det er så få som snakker om spontanabort. MEN, for å kunne høre om åpenheten hennes må man bytte over til Snapchat så hun tjener mer på det. Hadde motivet virkelig vært åpenhet og å hjelpe andre hadde det vel vært mest naturlig å snakke om det på Instagram der hun har flest følgere. Så kynisk som det kan få blitt. Ganske kvalmt egentlig, men det verste er at jeg ikke blir sjokkert. Her bruker man det man kan for å kanskje få flere følgere og tjene mer. Hun kunne fint ha fortalt den historien på IG 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1712 Del Skrevet 4. mai 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Så lenge dette deles på en bedriftskonto så er det jo i grunn irrelevant om det var irrasjonelt eller andre dårlige unnskyldninger. Det er fortsatt kommersielt uansett hvordan du velger å vri og vende på det. Lien skrev en gang at kontoen hennes på en måte er todelt. Bedrift når det står at det reklameres, ikke bedrift når det deles ting som ikke er merket med reklame. Influenserlivet er ikke helt sammenlignbart med andre. Det er min mening. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. mai 2023 #1713 Del Skrevet 4. mai 2023 Japp skrev (2 minutter siden): Lien skrev en gang at kontoen hennes på en måte er todelt. Bedrift når det står at det reklameres, ikke bedrift når det deles ting som ikke er merket med reklame. Influenserlivet er ikke helt sammenlignbart med andre. Det er min mening. Man kan ikke ha en todelt konto, da må hun heller lage en egen privat konto. Man kan ikke velge når man er bedrift og ikke 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 4. mai 2023 #1714 Del Skrevet 4. mai 2023 Orly skrev (2 minutter siden): Man kan ikke ha en todelt konto, da må hun heller lage en egen privat konto. Man kan ikke velge når man er bedrift og ikke Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mai 2023 #1715 Del Skrevet 4. mai 2023 Poster dette her også jeg.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2023 #1716 Del Skrevet 5. mai 2023 Japp skrev (10 timer siden): Lien skrev en gang at kontoen hennes på en måte er todelt. Bedrift når det står at det reklameres, ikke bedrift når det deles ting som ikke er merket med reklame. Influenserlivet er ikke helt sammenlignbart med andre. Det er min mening. Alt hun deler er jo bedrift. Hun tjener penger på ALT hun deler, det vet vel alle?! Så det er jo bare dumt å si. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 5. mai 2023 #1717 Del Skrevet 5. mai 2023 An.onym skrev (16 timer siden): Hun postet bildet av en positiv graviditetstest på IG. Med teksten "ikke planlagt 😅", "forteller mer utfyllende på snap". Selvfølgelig er dette for å få flere følgere på snap. Flere gratulerte Therese med graviditeten, og fikk sjokk da de lenge etterpå fikk resten av informasjonen. At influencere strekker strikken langt for klikk, er ikke noe nytt. Men dette var kvalmende! Det skal mye til for å klare provosere andre med en spontanabort, men det klarte Therese. Og jeg skjønner godt hvorfor. At du ikke skjønner det, er igrunn skremmende. Spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. mai 2023 #1718 Del Skrevet 5. mai 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Sol,admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 5. mai 2023 #1719 Del Skrevet 5. mai 2023 Trist å se hva penger gjør med enkelte. Integritet er visst et fremmedord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 5. mai 2023 #1720 Del Skrevet 5. mai 2023 Fru G skrev (19 minutter siden): Trist å se hva penger gjør med enkelte. Integritet er visst et fremmedord. Ja, sett stor endring hos Therese, Sara og yummymommy. Money talks. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå