Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (På 5.2.2023 den 11.24):

Hadde hun hatt på seg loungewear når hun ikke fant lader så hadde det sikkert gått mye bedre for da hadde hun husket å puste...

Nå har hun plutselig brukt loungwear settet sitt "hele tiden". Ganske tydelig at hun er innom her å leser. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Nå har hun plutselig brukt loungwear settet sitt "hele tiden". Ganske tydelig at hun er innom her å leser. 

Har også lagt merke til det etter det ble nevnt for en liten stund siden her inne, måtte le litt da ja 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 5.2.2023 den 11.24):

Hadde hun hatt på seg loungewear når hun ikke fant lader så hadde det sikkert gått mye bedre for da hadde hun husket å puste...

Dette!!!🤣🤣🤣 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkedilla45 skrev (44 minutter siden):

Har også lagt merke til det etter det ble nevnt for en liten stund siden her inne, måtte le litt da ja 😅

Er det ikke på salg også? Må vel ut av lageret for å få plass til noe annet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (51 minutter siden):

Er det ikke på salg også? Må vel ut av lageret for å få plass til noe annet?

Det kan nok også stemme

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 time siden):

4731A363-6942-4DF6-BFB2-FA4D01360A78.jpegFornøyde kunder ja👍🏻

Fikk to nye loungesett..betal for en,få tre? Går det så dårlig at de må gi dem bort..?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (10 timer siden):

Ser det er ett par til som klager over at fargen er så dårlig etter vask

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (10 timer siden):

Jeg synes ikke det. Mitt sett ble ikke det og jeg ble enda mer fornøyd med mitt, når jeg vasket det første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (9 timer siden):

Fikk to nye loungesett..betal for en,få tre? Går det så dårlig at de må gi dem bort..?

Ja en ting er nå å få et nytt sett når man er misfornøyd, men to?? Virker som det er om å gjøre å bli kvitt disse settene. Kan ikke være den største etterspørselen nei. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Ja en ting er nå å få et nytt sett når man er misfornøyd, men to?? Virker som det er om å gjøre å bli kvitt disse settene. Kan ikke være den største etterspørselen nei. 

Hun hadde to hun klagde på, og fikk to nye😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Hun hadde to hun klagde på, og fikk to nye😅

Ja beklager. Jeg leste rett og slett for fort. Å så kommentaren om at hun hadde kjøpt 1 og fikk 3. Så bare å beklage. Selvfølgelig skal man få to nye når man har kjøpt 2 man er misfornøyd med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Ja beklager. Jeg leste rett og slett for fort. Å så kommentaren om at hun hadde kjøpt 1 og fikk 3. Så bare å beklage. Selvfølgelig skal man få to nye når man har kjøpt 2 man er misfornøyd med 😊

Fort gjort😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse influencere altså🙈

Siste bilde på hennes IG profil står hun oppstilt og fin i en gul kjole. Hun forteller da at hun har fått mensen for første gang på 10 år . 

Men spørsmålene som kommer er " hvor er den nydelige kjolen fra? Jo så klart en kjole som hun skal selge i by Lien.. greit og få inn litt reklame og blest om kjolen og hun slipper vel da og merke med reklame

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hivd mann og barn ut av huset for å få jobbe i fred et par timer... Dama går hjemme, alene, til hver dag?!! Er hun så lite effektiv eller? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Har hivd mann og barn ut av huset for å få jobbe i fred et par timer... Dama går hjemme, alene, til hver dag?!! Er hun så lite effektiv eller? 

Tenkte det var en unnskyldning for å slippe å dra til svigers😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (14 timer siden):

Det der lurte jeg på og 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukket opp på snap nå, ikke fulgt med på henne på lenge. Hvorfor pakker de ned campingvognen? Skal de ha ny/leie ut/selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrosen skrev (20 minutter siden):

Hun dukket opp på snap nå, ikke fulgt med på henne på lenge. Hvorfor pakker de ned campingvognen? Skal de ha ny/leie ut/selge?

Har kjøpt ny vogn og spikertelt eller hva det kalles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...