Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Hjertestein skrev (11 timer siden):

Syntes det er så unødvendig av reportere stiller spørsmål om slike veldig private ting, som giftemål. Det syntes ikke jeg noe om. Samme som å spørre barnløse par "når skal dere få barn". Nei det der er jeg ikke fan av. La mannen få fri når han vil.

Når du går i brudekjole på rød løper ber man om det. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (1 time siden):

Jo, ja. Sant det:fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (12 timer siden):

Kan vel hende de spør siden Therese går i brudekjole?!

Sprite skrev (1 time siden):

Hu brukte vel frieri i reklame før jul også? Der hu «lurte» samboeren til å fri..? Da er det innafor å spørre tenker jeg 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (21 timer siden):

Det som oppleves som kaotisk for en person, kan oppleves som ferie for en annen. Det handler ikke om man er flink eller ikke til å organisere hverdagen, vi er alle skrudd sammen ulikt, og bearbeider traumer ulikt. Dersom man opplever hverdagen kaotisk og overveldende, kan dette være er speil på hvordan man har det mentalt. Therese har lenge vært åpen om at hun tidligere har gått på en smell som følge av stor mental belastning. Det er en kjent sak at dersom man har møtt veggen en gang, er det økt risiko for å måtte gå den veien, helt eller delvis, igjen. 

Jeg har opplevd flere ganger gjennom livet at personer ikke takler det som for meg er helt hverdagslige gjøremål. Jeg har ofte stusset over dette, feks. så skjønner jeg ikke hvorfor Therese Lien, Sara Emilie og Nyhus har så lite kontroll på klær/klesvask, eller hvordan det kan være mye å gjøre med ett barn som nevnt i tråden her. Jeg har landet på det samme som deg, folk har ulike forutsetninger og kapasitet, noen har underliggende problemer og vi opplever hverdagen ulikt. Og så er jeg rett og slett bare glad og takknemlig for at jeg takler min hverdag og det jeg står i. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun og Monica fått betalt for å bruke brudekjoler på Vixen. Skriker jo om oppmerksomhet, men det gjør vel alle på Vixen og Øyunn Krogh hadde vel også klippet i en brudekjole og var ute etter et ligg🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (6 minutter siden):

Har hun og Monica fått betalt for å bruke brudekjoler på Vixen. Skriker jo om oppmerksomhet, men det gjør vel alle på Vixen og Øyunn Krogh hadde vel også klippet i en brudekjole og var ute etter et ligg🤦‍♀️

Monica vet jeg var/eller skal være konferansier for et Brudeshow i Kr.sand og på den reklameplakaten er det jo bilde av "trioen", lurer på om det er et bilde fra bryllupet til Monica. Om det kan han noen sammenheng?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksuskjoler? Mine bekjentskaper i bransjen tipper de betaler mellom 400-600,- pr kjole inkludert toll og frakt. Dette er også skrevet til damene på en IG konto (husker ikke til hvem)  Emballasje til utsendelser kommer i tillegg. De pakker jo selv. 

538B5A42-DC4F-4591-94E1-EA9CB3337A57.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 30.1.2023 den 15.54):

Luksuskjoler? Mine bekjentskaper i bransjen tipper de betaler mellom 400-600,- pr kjole inkludert toll og frakt. Dette er også skrevet til damene på en IG konto (husker ikke til hvem)  Emballasje til utsendelser kommer i tillegg. De pakker jo selv. 

Hvordan kan de være sikre på at dette er fabrikker med alt på stell? De har, meg bekjent ikke besøkt noen av disse fabrikkene. 

Endret av Fru G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (11 minutter siden):

Litt rart at det er lov og komme med en påstand om at noe er «high end» uten og kunne fremlegge bevis for dette. 
En anerkjent designer kan ta seg betalt for merket, men hva betaler man ekstra for her? Forstår ikke hvem som gidder betale så dyrt for disse kjolene. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 timer siden):

Hva er forskjell på Asia og europadelen av Tyrkia? Tyrkia er jo ikke mindre Tyrkia av den grunn..!?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skolene i hennes distrikt fri i dag?

Eller tar hun barnet ut av skolen for å dra på Disney on Ice??? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Har skolene i hennes distrikt fri i dag?

Eller tar hun barnet ut av skolen for å dra på Disney on Ice??? 

Det gjør hun nok helt sikkert ikke, mange som har korte dager på skolen og. Her kan de slutte 12 da de begynner tidligere på skolen..

Og er det slik at hun har bedt ungen sin fri fra siste time feks, så er det hverken problematisk eller noe andre har noe med.

Folk søker perm for å reise utenlands utenom ferier, tar barna ut en time før for å rekke frem til hytta og unngå rush osv..  Så en tur på Disney on ice går nok helt fint og som jeg nevner, ikke sikkert det har vært behov for å ta fri heller..

Herregud så mye folk skal bry nesa si borti !!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (1 time siden):

Det gjør hun nok helt sikkert ikke, mange som har korte dager på skolen og. Her kan de slutte 12 da de begynner tidligere på skolen..

Og er det slik at hun har bedt ungen sin fri fra siste time feks, så er det hverken problematisk eller noe andre har noe med.

Folk søker perm for å reise utenlands utenom ferier, tar barna ut en time før for å rekke frem til hytta og unngå rush osv..  Så en tur på Disney on ice går nok helt fint og som jeg nevner, ikke sikkert det har vært behov for å ta fri heller..

Herregud så mye folk skal bry nesa si borti !!

Men ber da virkelig ikke barna fri for å slippe unna rush og andre småting?!! Det går da ikke ann. Hvor viktig tror folk at de er!

Hun sa de hadde sovet lenge, så dattera har ikke vært på skolen. Hvor lang dag hun har aner jeg ikke. Men man ber da ikke barn fri fra skolen for slikt tull?!!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Men ber da virkelig ikke barna fri for å slippe unna rush og andre småting?!! Det går da ikke ann. Hvor viktig tror folk at de er!

Hun sa de hadde sovet lenge, så dattera har ikke vært på skolen. Hvor lang dag hun har aner jeg ikke. Men man ber da ikke barn fri fra skolen for slikt tull?!!

Det er nok mer vanlig enn du tror, influencer eller ei. Vet om mange som har tatt ferie utenom skoleferien eller som tar fri i en dag eller to for å reise en langhelg. Har selv tatt barna ut av skolen et par dager for å få til en reise. HELDIGVIS er livet så fleksibelt, sier nå jeg. Livet er så mye mer enn skole og jobb, og så lenge det er unntaket og ikke regelen å ta fri en dag i ny og ne ser ikke jeg problemet i hvert fall. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Minombre skrev (39 minutter siden):

Det er nok mer vanlig enn du tror, influencer eller ei. Vet om mange som har tatt ferie utenom skoleferien eller som tar fri i en dag eller to for å reise en langhelg. Har selv tatt barna ut av skolen et par dager for å få til en reise. HELDIGVIS er livet så fleksibelt, sier nå jeg. Livet er så mye mer enn skole og jobb, og så lenge det er unntaket og ikke regelen å ta fri en dag i ny og ne ser ikke jeg problemet i hvert fall. 

Det blir litt annet enn å slutte skoledagen litt før fordi folk ikke vil stå i bilkø, som ble skrevet i et tidligere innlegg. Vi har også tatt ut barn pga ferietur. 

Men Disney on Ice er jo helt merkelig å ta fri for, du har mulighet til å dra dit utenom skoletid. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Man er såpass viktig i sitt eget liv at man kan skal ta egne valg. Hva vet vi om hvorfor hun tok det valget? Har selvt tatt barn ut av skolen pga ting, men anser meg ikke som viktigere enn andre, men at vi har den muligheten til å ta valg som vi vil ta som ingen andre skal bry seg om. Rett før noen bryr seg om de har osten under eller over skinka 😂 bare så det er sagt, osten skal over 😂😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

De er så viktige som de ønsker å være; akkurat som alle andre foreldre, som tar ut barna fra skolen for å dra tidligere på hytta eller annet som de mener er viktig for deres familie og kvalitetstid. Det er deres hverdag og deres barn. Om det er tull, om det er viktig, om det er riktig eller ikke, er opp til henne som forelder å vurdere. Det gjør henne ikke til en dårlig mor, hvis det er det du skal frem til. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (1 minutt siden):

De er så viktige som de ønsker å være; akkurat som alle andre foreldre, som tar ut barna fra skolen for å dra tidligere på hytta eller annet som de mener er viktig for deres familie og kvalitetstid. Det er deres hverdag og deres barn. Om det er tull, om det er viktig, om det er riktig eller ikke, er opp til henne som forelder å vurdere. Det gjør henne ikke til en dårlig mor, hvis det er det du skal frem til. 

Hvor skrev jeg at hun var en dårlig mor?? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...