Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (9 minutter siden):

Har hun vært der igjen. Var hun ikke der i sommer også. Orker ikke mer fjas,  så nå sjekker jeg bare innom på utforsk når jeg kjeder meg noe veldig. Heldigvis er ikke det så ofte😃 

Har ikke vært borti makan til behov for å dokumentere. Holder ikke å bruke den latterlige begrunnelsen om det er jobben hennes. Hva med å faktisk ta seg en ferie og være til stede i nuet. Aller trenger en pause fra sosiale medier. En liten «detox» 😅

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamak skrev (5 minutter siden):

Har ikke vært borti makan til behov for å dokumentere. Holder ikke å bruke den latterlige begrunnelsen om det er jobben hennes. Hva med å faktisk ta seg en ferie og være til stede i nuet. Aller trenger en pause fra sosiale medier. En liten «detox» 😅

Ja, jeg er ferdig med disse influenserne. Kjøpte den sorte genseren hennes og angrer meg for at jeg ikke sendte den inn igjen. Ermene er så lange at de passer en 🙈😂 Så kort og sklir opp hele tiden. I tillegg trekker den til seg alt av smuss. Men de kjolene de sier de har designet har jeg sett før… 

6126918D-1DC3-4227-BF0C-A8DC0C193779.jpeg

D80FB32C-0749-4E02-83BE-C953BA5DA7B1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg er ferdig med disse influenserne. Kjøpte den sorte genseren hennes og angrer meg for at jeg ikke sendte den inn igjen. Ermene er så lange at de passer en 🙈😂 Så kort og sklir opp hele tiden. I tillegg trekker den til seg alt av smuss. Men de kjolene de sier de har designet har jeg sett før… 

Tenkte meg det stoffet ville trekke til seg mye. Blir litt som fleece. ..Kjøper aldri noe fra noen av dem og biter ikke på reklame innleggene heller. Fremstår litt sånn tv shop alt de driver med😂

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (48 minutter siden):

Svært få medisiner er helt uten bivirkninger, det er ikke poenget her. Som influenser har man påvirkningskraft og man kan ikke dele slik helt ukritisk. Msn reagerer ulikt, det er svært uheldig med meningsytring som kan skremme andre fra å bruke prevensjon 

Jeg ser ikke noe galt i at hun forteller om sin erfaring med hormonell prevensjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (44 minutter siden):

Tenkte meg det stoffet ville trekke til seg mye. Blir litt som fleece. ..Kjøper aldri noe fra noen av dem og biter ikke på reklame innleggene heller. Fremstår litt sånn tv shop alt de driver med😂

Jeg gikk i fella, men det skal ikke gjentas. Trenger egentlig ikke å følge noen av dem for ser jo her hva de driver med. Følger med på noen interiør og matbloggere. Det gir meg i grunn mer. Hvor lenge er det gøy å se på rotete hus? Får mer inspirasjon av ryddige hjem og tips til noe nytting. Hun Tiril Sjåstad Christiansen for eksempel. Hun lager så mye fint og viser fremgangsmåten. Det samme med Elin Hjemli. Ikke klager dem så mye heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (8 timer siden):

Jeg ser ikke noe galt i at hun forteller om sin erfaring med hormonell prevensjon. 

Så lenge hun kun kommer med en side av saken og har en offentlig profil der mange tar etter henne syns jeg hun skal være forsiktig med bastante konklusjoner. Ingen kropp reagerer likt. Jeg har mange bekjente og venninner som bruker hormon spiral som ikke opplever  noe av det hun påstår er bivirkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamak skrev (26 minutter siden):

Så lenge hun kun kommer med en side av saken og har en offentlig profil der mange tar etter henne syns jeg hun skal være forsiktig med bastante konklusjoner. Ingen kropp reagerer likt. Jeg har mange bekjente og venninner som bruker hormon spiral som ikke opplever  noe av det hun påstår er bivirkning. 

Hadde du ment det samme om hun sto frem på motsatt måte? Fortalte hvor flott hun syns hormonprevensjon er?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (45 minutter siden):

Kvinnehelse er et forsømt området og det er fint at baksiden av medaljen blir belyst.

https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/xl/en-spiral-av-folelser_-tre-kvinner-om-bruk-av-hormonspiral-og-bivirkninger-1.15913562

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å dra med seg influensa eller hva de nå har på juleavslutning da når anbefalingen er å holde seg hjemme. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (35 minutter siden):

Fint å dra med seg influensa eller hva de nå har på juleavslutning da når anbefalingen er å holde seg hjemme. 

Det var vel utendørs..ref bobledressene og varme seg i bilen etterpå

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (På 7.12.2022 den 23.28):

Akkurat TV-shop som slo meg her om dagen da jeg klikka forbi nok en reklame! Flashback til 90-tallet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fascinert. Enn å lage så mye «styr» over et spisebord. Den vanlige mannen i gata hadde kjøpt spisebord, solgt det gamle, ferdig med den saken. Men neida,  her snappes det i UKESVIS at det bordet ryddes pga salg. Og nå 10 snapper av at det vaskes. Og så 5 snapper om hvor rart det blir uten det bordet. Og så 5 snapper hvor bra det blir med nytt bord. 

Det er sånn med alt vi andre dødelige knapt hadde snappet om til noen 😅  

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (4 minutter siden):

Jeg blir fascinert. Enn å lage så mye «styr» over et spisebord. Den vanlige mannen i gata hadde kjøpt spisebord, solgt det gamle, ferdig med den saken. Men neida,  her snappes det i UKESVIS at det bordet ryddes pga salg. Og nå 10 snapper av at det vaskes. Og så 5 snapper om hvor rart det blir uten det bordet. Og så 5 snapper hvor bra det blir med nytt bord. 

Enig. Også «stakkars» mannen som må være alene med datteren og ta i mot to møbler…alene!!!! Også hunden da..hvordan skal det gå? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (32 minutter siden):

Enig. Også «stakkars» mannen som må være alene med datteren og ta i mot to møbler…alene!!!! Også hunden da..hvordan skal det gå? 

Hun fremstår mannen som komplett tiltaksløs! Hun må ut å handle for å fylle opp skaper før hun drar bort i TRE dager, skrive lister og det er ikke måte på.🙄 Også må han kjøre datteren på fire danseprøver, ta i mot to møbler og passe hund - hvordan i all verden skal han klare det?🥺

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (21 timer siden):

Hun fremstår mannen som komplett tiltaksløs! Hun må ut å handle for å fylle opp skaper før hun drar bort i TRE dager, skrive lister og det er ikke måte på.🙄 Også må han kjøre datteren på fire danseprøver, ta i mot to møbler og passe hund - hvordan i all verden skal han klare det?🥺

Fyren jobber i Forsvaret…vil tro han har en viss evne til å mestre de oppgavene🙈Bare dritflaut hele greia 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (23 timer siden):

Det høres da veldig interesant ut🙈😂 Orker ikke mer, men følger litt med her på KG. Skjønte de hadde fått seg hund. Må vel prøve å holde på følgerne og bjuda på litt mer enn spisebord… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som at mannen ikke kan noe, hun gjør ALT selv! Samme med SE og, ringer heller pappa enn å spørre kjæresten om hjelp! 😳🙄

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 7.12.2022 den 23.13):

DD94088A-7D33-4C35-9A78-202ABDEE6A30.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (5 timer siden):

Fyren jobber i Forsvaret…vil tro han har en viss evne til å mestre de oppgavene🙈Bare dritflaut hele greia 

Haha. Ja, tror mannen klarer dette helt fint. Men hu framstiller han som hjelpesløs, ja. "Lykke til, det kommer til å gå ei kule varnnnt".. ok.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...