GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #961 Del Skrevet 18. november 2022 Engel skrev (21 minutter siden): Da fikk du rydda opp da.😉😂 Har hatt noen sånne dager jeg også, hvor jeg etterpå har innsett at jeg burde holdt meg langt unna datingapper. Er nok noen menn som har fått et litt heftigere avslag enn de egentlig hadde fortjent...😅 Men de som bare kommer med sexprat kan jo takke seg selv. Ja i går var en slik dag her😂😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #962 Del Skrevet 18. november 2022 Men er to som har svart idag da på tinder men ingen av dem har bilder av seg. Funnet ut at de er single i det minste. Alder er 42 og 48. Ene ønsker dom og sub relasjon .. noe jeg pg syns er litt spennende men samtidig skummelt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #963 Del Skrevet 18. november 2022 GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden): Ja går ikke mye opp jeg ser ingen kjekke som er eldre enn meg. Men 45-55 er d jeg har. Fint lite utvalg der og. Og de få en kommer i kontakt med bare er interessert i sex så er det så og si håpløst. Har en fwb på 39 så blir vel så jeg holder meg til han. Han er kjekk og sexy i det minste. Gled dere til dere passerer 50 og er single sier jeg bare😂 Hvis du er 54 så skal du være rimelig strøken hvis du skal ha en kjekk mann på 45. Og da mener jeg som kjæreste. Anonymkode: db28a...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #964 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du er 54 så skal du være rimelig strøken hvis du skal ha en kjekk mann på 45. Og da mener jeg som kjæreste. Anonymkode: db28a...80c Jeg vil ha bare fast partner og ikke samboer. jeg er langt fra strøken kroppslig. Endret 18. november 2022 av GrønnNellik68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #965 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du er 54 så skal du være rimelig strøken hvis du skal ha en kjekk mann på 45. Og da mener jeg som kjæreste. Anonymkode: db28a...80c Er du mann eller kvinne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #966 Del Skrevet 18. november 2022 1 minutt siden, GrønnNellik68 said: Jeg vil ha bare fast partner og ikke samboer Du poster jo masse her om at menn bare vil ha sex med seg og ikke være kjæresten din. Selv sier du at du vil ha yngre menn fordi menn på din alder ikke er kjekke nok. Vil du ha kjæreste så må du opp i alder. Enten det, eller så får du slutte å klage. Husk at menn også ønsker å være tiltrukket om det er snakk om forhold. Et velment råd. Anonymkode: 697e7...7be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #967 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du poster jo masse her om at menn bare vil ha sex med seg og ikke være kjæresten din. Selv sier du at du vil ha yngre menn fordi menn på din alder ikke er kjekke nok. Vil du ha kjæreste så må du opp i alder. Enten det, eller så får du slutte å klage. Husk at menn også ønsker å være tiltrukket om det er snakk om forhold. Et velment råd. Anonymkode: 697e7...7be Tusen takk er ikke denne tråden for det da for å få ut fustrasjon over dating livet?? Du burde kommentere alle de andre som sliter og. I tillegg skriver du som AB .. velger og overse folk som ikke tør å svare meg med nick. Endret 18. november 2022 av GrønnNellik68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #968 Del Skrevet 18. november 2022 GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden): Er du mann eller kvinne?? Jeg er kvinne. Anonymkode: db28a...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #969 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne. Anonymkode: db28a...80c Jepp var det jeg trodde. Men håpet jeg tok feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #970 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du er 54 så skal du være rimelig strøken hvis du skal ha en kjekk mann på 45. Og da mener jeg som kjæreste. Anonymkode: db28a...80c Åja, så det har du bestemt? Det er faktisk mange menn på rundt 45 og oppover som ser etter litt andre ting enn en strøken kropp - så sant de ikke bare vil ha lettvint eventyr da.. Jeg har heller ingen strøken kropp, men mangler da ikke på invitasjon til det ene og andre, og flere ser meg som kjærestekandidat... Anonymkode: 3dfa8...cab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #971 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Åja, så det har du bestemt? Det er faktisk mange menn på rundt 45 og oppover som ser etter litt andre ting enn en strøken kropp - så sant de ikke bare vil ha lettvint eventyr da.. Jeg har heller ingen strøken kropp, men mangler da ikke på invitasjon til det ene og andre, og flere ser meg som kjærestekandidat... Anonymkode: 3dfa8...cab Takk for støtte må jeg si og er totalt enig. 👍🏻👍🏻 men en ting tar du feil da. For noe lettvindt betyr ikke hva slags kropp du har noe for menn. Får da sex tilbud fra kjekkaser i slutten av 20 åra. Så mannfolk bryr seg fint lite om hva slags kropp du har for ett knull. Endret 18. november 2022 av GrønnNellik68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #972 Del Skrevet 18. november 2022 GrønnNellik68 skrev (49 minutter siden): Jepp var det jeg trodde. Men håpet jeg tok feil Hvorfor det? Anonymkode: db28a...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #973 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Anonymkode: db28a...80c Hadde vært bedre om en mann sa det. De er mer direkte og mener det de sier. Yngre kvinner som regel liker å rakke ned på litt eldre kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #974 Del Skrevet 18. november 2022 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): Hadde vært bedre om en mann sa det. De er mer direkte og mener det de sier. Yngre kvinner som regel liker å rakke ned på litt eldre kvinner. Jeg er ingen yngre kvinne. Jeg blir 50 om noen år. Anonymkode: db28a...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. november 2022 #975 Del Skrevet 18. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ingen yngre kvinne. Jeg blir 50 om noen år. Anonymkode: db28a...80c Ok noen år ja… dvs du er yngre kvinne under 50. Endret 18. november 2022 av GrønnNellik68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #976 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Åja, så det har du bestemt? Det er faktisk mange menn på rundt 45 og oppover som ser etter litt andre ting enn en strøken kropp - så sant de ikke bare vil ha lettvint eventyr da.. Jeg har heller ingen strøken kropp, men mangler da ikke på invitasjon til det ene og andre, og flere ser meg som kjærestekandidat... Anonymkode: 3dfa8...cab Nei, det har ikke jeg bestemt. Men det går an å ikke være helt sveiseblind på sin egen attraksjonsverdi. «Det er ingen menn på min alder som er kjekke, så jeg må ha en kjekk mann som er 10 år yngre» Menn som skriver det samme om kvinner blir sablet ned her. Javel, da blir utvalget straks mindre. Jeg syns heldigvis det er mange kjekke menn på min alder. Anonymkode: db28a...80c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 21. november 2022 #977 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) La til en fra Tinder på snap. Snakket frem og tilbake en del. Alle forsøkene mine på å flørte ble avslått, men han drev og maste om selfie og bilder. Etter to dager med tørre samtaler og mas om bilder så spurte jeg. Samtalen gikk som følgende: Han: Send selfie a Jeg: Hvorfor det?🫣 Han sender bilde fra nettbanken med hva han har på konto, og skriver under bilde: fordi jeg sa det.. Jeg: Unnskyld meg, men hva i alle dager var det der for noe? Han: Hva da? Jeg: Bildet. Han: Alien Jeg: Huh? Også ble jeg slettet gitt.. Endret 21. november 2022 av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. november 2022 #978 Del Skrevet 21. november 2022 Blått skrev (1 time siden): La til en fra Tinder på snap. Snakket frem og tilbake en del. Alle forsøkene mine på å flørte ble avslått, men han drev og maste om selfie og bilder. Etter to dager med tørre samtaler og mas om bilder så spurte jeg. Samtalen gikk som følgende: Han: Send selfie a Jeg: Hvorfor det?🫣 Han sender bilde fra nettbanken med hva han har på konto, og skriver under bilde: fordi jeg sa det.. Jeg: Unnskyld meg, men hva i alle dager var det der for noe? Han: Hva da? Jeg: Bildet. Han: Alien Jeg: Huh? Også ble jeg slettet gitt.. useriøs prøv neste. Sånne samtaler hadde ikke jeg giddet. Gir null mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #979 Del Skrevet 21. november 2022 Hva er mulighetene for en kvinne på 33 med barn? Har ikke vært singel på 10 år Anonymkode: 913f4...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. november 2022 #980 Del Skrevet 21. november 2022 Var på date på lørdag. Hyggelig mann, men det var rett og slett null kjemi. Han var bare 4 år eldre enn meg, og på papiret på samme sted i livet, men han føltes 20 år eldre ut. Så kjedelig mann. Men det kom vel mye av at det ikke var noen som helst kjemi. Han var jo egentlig en kjekk mann også. Nei, er ikke lett det der å møtes via nett altså. Så nei, nå er og blir alle datingapper logget av fram til jul (regner med at jeg kommer til å begynne å kjede meg i romjula når ungene er hos faren...😅😂) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå