Gå til innhold

Spetalen-familien


SoWhat?

Anbefalte innlegg

mariie skrev (7 minutter siden):

Nei, hun blir jo omtalt som en golddigger

Akkurat. Ikke noe å si på selvtilliten hennes hvertfall. Det skal være sagt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hivju skrev (18 timer siden):

Kommer Karianne Vilde fra penger selv tror dere? Virker litt sånn kynisk den damen der. Opptatt av status og å vise seg frem. Snakker mye om penger så virker ikke til at hun kommer fra det selv. 

Tror hun kommer fra en helt vanlig familie, tidligere blogger og venn med de andre bloggerne på den tiden. Er vel make-up artist og har jobbet i klesbutikk. Vært samboer med den ene i Broiler. Vært med i noe reality osv. Bodde også en periode i LA. Fulgte bloggen hennes i sin tid 😊 https://www.klikk.no/underholdning/karianne-22---spurt-om-a-posere-lettkledd-for-instagram-playboyen-4625739

Var også snakk om at hun skulle være med i en tv serie.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/OrqWaO/influencer-gjeng-i-nytt-tv-konsept

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2024 at 8:57 PM, Hivju said:

Kommer Karianne Vilde fra penger selv tror dere? Virker litt sånn kynisk den damen der. Opptatt av status og å vise seg frem. Snakker mye om penger så virker ikke til at hun kommer fra det selv. 

Nei, hun kommer ikke fra en familie med mye penger. Hun kommer fra et lite tettsted utenfor Drammen med noen få tusen innbyggere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne er skikkelig golddigger ja:-) Hun jobbet som flyvertinne før, nå står hun og snakke til mobilen litt hver dag. Litt av en jobb. Hun liker best å være på hytta på Norefjell eller hjemme på Frogner:-) Det MÅ være en bismak å vite at du lever på mannen din sine penger:-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 minutter siden):

Karianne er skikkelig golddigger ja:-) Hun jobbet som flyvertinne før, nå står hun og snakke til mobilen litt hver dag. Litt av en jobb. Hun liker best å være på hytta på Norefjell eller hjemme på Frogner:-) Det MÅ være en bismak å vite at du lever på mannen din sine penger:-)

Hvorfor det? Mange damer som gjør det med både høy utdannelse og krevende jobber, men i lavtlønnsyrker. Hun tjener sikkert mer enn mange både som influenser og i podcasten. Det må heller være kjipt å være bemidlede menn og lure på om noe av interessen skyldes tung lommebok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (10 minutter siden):

Karianne er skikkelig golddigger ja:-) Hun jobbet som flyvertinne før, nå står hun og snakke til mobilen litt hver dag. Litt av en jobb. Hun liker best å være på hytta på Norefjell eller hjemme på Frogner:-) Det MÅ være en bismak å vite at du lever på mannen din sine penger:-)

Hun har jo gjort det riktig da egentlig, blir sikkert et barn til. Greit nok å være hjemmeværende med litt småprosjekter da.

:) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker bare denne Vilde-dama basically krevde forlovelse etter 5-6 måneder dating på vgtv. Etter at journalisten spurte. Sikkert enkel å ha med å gjøre...

358.000 tjente hun i 2022 for de som lurte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2024 at 3:34 PM, skruf said:

Personlig så hadde ikke jeg klart å få ned eggerøre laget av 3 egg, grovbrød og en avokado til frokost feks, eller en hel boks av den største boksen med cottage cheese blandet med yoghurt og bær til frokost (som er hva hun veksler mellom til frokost), så det er ikke akkurat sånn at hun spiser en halv agurk og ett knekkebrød for å holde seg tynn. 

Tenker nok at hun ikke spiser alt hun prøver å få det til å se ut som. Hun er flott, ja, men tynn med lite muskelmasse og forbrenning deretter. Skaper nok en del fascinerende følgere som beundrer henne for å være så slank og spise "så mye". Kan også være preventivt for å forhindre kommentarer om at hun er tynn og bør spise mer eller mistenke henne for anoreksi..

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun nygifte fru Spetalen. Må jo være noe for far Spetalen at sønnen finner en influencer som sikkert knapt har fullført vgs. Kun trutmunn og pels og sånne små pyntehunder som gjelder. Hun meldte seg jo på farmen for å bli sett, og hun fremstår jo som alt annet enn sympatisk… 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (2 timer siden):

Hun nygifte fru Spetalen. Må jo være noe for far Spetalen at sønnen finner en influencer som sikkert knapt har fullført vgs. Kun trutmunn og pels og sånne små pyntehunder som gjelder. Hun meldte seg jo på farmen for å bli sett, og hun fremstår jo som alt annet enn sympatisk… 

Datteren har jo hatt et forhold til Oskar Westerlin og er bestis med Caroline Nitter. Tror KV er hans minste problem. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (2 timer siden):

Hun nygifte fru Spetalen. Må jo være noe for far Spetalen at sønnen finner en influencer som sikkert knapt har fullført vgs. Kun trutmunn og pels og sånne små pyntehunder som gjelder. Hun meldte seg jo på farmen for å bli sett, og hun fremstår jo som alt annet enn sympatisk… 

De har jo trutmunn og små hunder døtrene hans også, eller kaniner. Konen har pyntehund-lille Pablo🐶

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (19 minutter siden):

Datteren har jo hatt et forhold til Oskar Westerlin og er bestis med Caroline Nitter. Tror KV er hans minste problem. 

Men de er jo ikke helt tydelig golddigger og wannabe slik som KV?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (2 timer siden):

Men de er jo ikke helt tydelig golddigger og wannabe slik som KV?

Trenger jo ikke være golddigger når du allerede er rik! 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoWhat? skrev (På 10.12.2021 den 23.42):

Hva syns dere om han?

Jeg syns han er blodharry, men så liker jeg selvtilliten hans. Han sier upassende og politisk ukorrekte ting, og står for det. Sånn helt easy. Han tør jo å være den han er, og han skygger ikke unna konflikter. Han holder hodet kaldt og er alltid behersket. 

Jeg vet ikke om han er dum. Jeg syns ikke at han virker veldig smart, men kanskje det bare er Harry-faktoren som lurer meg.

Han er ganske nedlatende og arrogant med folk om de kritiserer han eller angriper han. Ikke så veldig sjarmerende.

Men jeg tror faktisk jeg liker fyren. Eller kanskje jeg bare liker at han eksisterer. Jeg liker folk som skiller seg ut på en ekte måte. Jeg syns litt synd på han, men det tror jeg kommer av at han aldri ser helt blid ut. 

Enig med deg. Han er en viktig person. Sier klart og tydelig i fra. Skuffende dog at han ikke har klart å gjøre døtrene mer fornuftige.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (29 minutter siden):

Enig med deg. Han er en viktig person. Sier klart og tydelig i fra. Skuffende dog at han ikke har klart å gjøre døtrene mer fornuftige.

Døtrene har kanskje tatt etter moren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (11 timer siden):

Døtrene har kanskje tatt etter moren?

Kanskje, eller, de er blitt voksne pr definisjon, kanskje er de gått i samme fella som Hannah Montana😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1000x skrev (På 2.3.2024 den 12.56):

Kanskje, eller, de er blitt voksne pr definisjon, kanskje er de gått i samme fella som Hannah Montana😄

Hvilken felle var det da? Løsrivelse og en haug med utagering?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (På 1.3.2024 den 21.39):

 og er bestis med Caroline Nitter. 

Da er alt håp ute og all min "sympati" borte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (På 1.3.2024 den 19.28):

Hun nygifte fru Spetalen. Må jo være noe for far Spetalen at sønnen finner en influencer som sikkert knapt har fullført vgs. Kun trutmunn og pels og sånne små pyntehunder som gjelder. Hun meldte seg jo på farmen for å bli sett, og hun fremstår jo som alt annet enn sympatisk… 

KV fremstår som utrolig usympatisk og helt klart en golddigger. Hun har vel knapt fullført videregående og går hjemme hver dag og gjør vel egentlig svært lite? Kristian virker som en fin fyr. Så hva han ser i henne er for meg en gåte.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (13 timer siden):

KV fremstår som utrolig usympatisk og helt klart en golddigger. Hun har vel knapt fullført videregående og går hjemme hver dag og gjør vel egentlig svært lite? Kristian virker som en fin fyr. Så hva han ser i henne er for meg en gåte.

Hun sysler vel med sine influenser-ting og har sikret seg selv og barn en god livsstil uavhengig av hva hun selv drar inn. Noe nok veldig mange drømmer om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...